Förfalskade körkort--->31 juni!!!

Permalänk
Medlem

Förfalskade körkort--->31 juni!!!

Det här gav mig dagens gapflabb!: http://uppsala.expressen.se/Uppsala/1.845991/bilist-saknade-g...

Hur kan man vara så idiotkorkad att man tar ett datum som inte existerar...

Men det är väl detta som räddar världen från brottslingar, de är ju inte intelligensreserven direkt.

Permalänk
Medlem

Ska man skratta eller gråta..?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Ska man skratta eller gråta..?

skratta, förstås.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hah!
Oj oj, så sorgligt... Så pass att jag verkligen inte behöver bry mig om utifall jag ska skratta eller gråta, jag skrattar tills tårarna rinne

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

undrar om körkortsförfalskaren gjorde det med flit för att jävlas med snubben. känns som om man borde ha koll på något så centralt som datum om man pysslar med att förfalska urkunder.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

hrrm... är det bara jag som fortfarande räknar på knogarna vilka månader som är långa och korta?

Visa signatur
Permalänk

Nejdå, Untitled, det gör jag också...

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne
Nejdå, Untitled, det gör jag också...

HA! Flicka lilla! ska jag mobba dig för ikväll!
Llywellyne <--- Flickvännen

OnT:
Jag har faktiskt koll på det utan knogarna..
Lite roligt med det körkortet.
Skratta tills det gör ont!

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk

haha !
Helt underbart

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
hrrm... är det bara jag som fortfarande räknar på knogarna vilka månader som är långa och korta?

Nej
Men om man förfalskar körkort så borde man vara säker på sin sak tycker man ju. Ganska roligt att han övergick till svenska när han blev avslöjad också.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk

haha jag det gör jag med Untitled hur ska man annars veta O:

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Hedersmedlem

Han skulle sagt att den 31 Juni fanns i Litauen.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

coltrasten, hmm that makes sense:D

skitkul, från taskig engelska till perfekt svenska

Permalänk
Medlem

Det man ska göra i ett sådant läga är ju att bara fortsätta spela teater. Finns de poliser som faktiskt låter saker gå om de verkar allt för jobbiga att ta i, en lett som knappt pratar förståeligt och falska kort som måste spåras (ifall han var en förstagångförbrytare) kan bli för mycket även för en yrkesvan polis, bara man har tur och polisen är trött på pappersarbetet och inte tål halvvuxna karlar som gråter för att blivit ertappade pga sin klantighet.
Vad hade han att förlora?

Men well.. tur han inte hade orken att fortsätta skådespeleriet. Kanske sparade någons liv i sin förlängning, vem vet?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.