Permalänk
Medlem

KOmmer blir jävligt snyggt när d e eklart 10/10

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk

haha där sjönk poengen från 10 - 0 (Hatar google )

Permalänk
Medlem

Har ni ngn budget för vad bygget har kostat ungefära??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sparren
Har ni ngn budget för vad bygget har kostat ungefära??

Japp, vi är uppe i ungefär 15-20 tusen kr, men vi måste köpa mycker mer: 20 kvadratmeter isolering till, frigolit till hela golvet, klickgolv, färg, bord, stolar, diverse kablar och skarvdosor. Plus att vi måste dra en 70 meters Gigabit lina från huvud huset ner till vårat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henrixon
Japp, vi är uppe i ungefär 15-20 tusen kr, men vi måste köpa mycker mer: 20 kvadratmeter isolering till, frigolit till hela golvet, klickgolv, färg, bord, stolar, diverse kablar och skarvdosor. Plus att vi måste dra en 70 meters Gigabit lina från huvud huset ner till vårat.

Varför ska ni ha gigabit från huset? Det räcker väl med gigabit internt ute i stugan. För övrigt så kostar det inte så fasligt mycket. 500 kr för en rulle med 100m CAT6.

Trevligt projekt ni har på gång. Fortsätt så.

Visa signatur

» Citera mig om du vill ha ett svar.

Permalänk

Det är gigabit internt i huset så vi vill ha högsta hastighet som möjligt Tack för alla kommentarer och alla Fina röster Tack!

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

Skriv med plattorna sweclockers lan stuga

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

damn! inte lite pengar det dära. antar att ni är ca. 18-21 år..? är någon av er miljonär eller vadå?.. hehe..
btw! 10/10! fett nice. keep up the good work!
//tobbe

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Inaktiv

Ska ni typ måla väggarna? Eller ska det vara"råa" spånplattor eller vad man säger?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xavixavixavi
Ska ni typ måla väggarna? Eller ska det vara"råa" spånplattor eller vad man säger?

Är väll ganska uppenbarrt att de ska målla/tapentsera. Dom kan ju inte börja förrän de fått upp alla de platorna.

Visa signatur

Jag är invandrare :)

Chokri var namnet

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babsan
Är väll ganska uppenbarrt att de ska målla/tapentsera. Dom kan ju inte börja förrän de fått upp alla de platorna.

Frågade jag dig? Nehe, trodde väl det. Vilken färg blir det invändigt? Bättre formulerat? trodde vi göteborgare höll ihop...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xavixavixavi
Frågade jag dig? Nehe, trodde väl det. Vilken färg blir det invändigt? Bättre formulerat? trodde vi göteborgare höll ihop...

Åh, sorry såg inte at du va från Göteborg.

Visa signatur

Jag är invandrare :)

Chokri var namnet

Permalänk
Medlem

it's nice

Permalänk

Vi skall måla Mörkbrun fondvägg och resten av väggarna skall vara beige, på nedervåningen, och hela taket skall vara vitt säg gärna till om ni tycker nått annat!! vi skall ha "fejk" sliipers runt reglarna som sitter fritt ovanför Och vi är faktiskt 18-18 och 19

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spankbuissnes
Tips? jag kan säga att du behöver en aning med pengar och någon som kan göra ritningar åt dej så att det inte blir en kojja, du behöver riktiga ritningar så att det blri ett riktigt slott! som chefen kan bo i o spika chefspikar!

haha, ska komma ihåg chefspiken

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk
Medlem
Permalänk

fler bilder xD

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk

ni får gärna uppdatera offtare 1 bild säger mer än 1000 ord

Permalänk
Medlem

Ahhhhhhhh, jag gillar det jag ser! Vore trevligt om ni kunde lägga in mera bilder på hur det ser ut där inne när allt är på plats. Och det utan en massa snubbar som står eller sitter mitt i bilderna.

Permalänk

Hej allihopa! Vi har haft ett litet uppehåll nu med tanke på att skolan börjar snart och moralen är på lägsta nivå så vi har tillbringat vår tid åt lite annat, men vi skall börja arbeta nu igen så uppdateringar kommer inom kort!

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

mer bilder

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Amen detta är ju bara så klockrent! Mina idoler grabbar!

Permalänk
Medlem

Nu får ni ladda upp mer bilder gräbs, har fan väntat länge nu! ;]

Visa signatur

Zepto Nexus A15

Permalänk

Kom igen nu!! Har ni slutat bygga eller?

Visa signatur

/j
http://jonk.pirateboy.net
there is no place like 127.0.0.1

Permalänk

HEJ ALLA !!! Sorrz som fan att vi inte har laggt upp bilder men vi har haft ont om både kamera och material så vi har inte kunnnat arbeta så mycket, men vi är igång igen! vi har spacklat målat lagt grus utanför byggt en trappa fixxat massa såsaker och idag skall vi lägga golv!!!

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Inaktiv

Gött väntar på resultatet snart

Permalänk
Inaktiv

Vart är epan?

Permalänk
Medlem

Nice stuga !

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KesoX
Vart är epan?

I ditt garage troligen.

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem

Öööööh! Skynda lite med bilder! Blir fan tokig... Vill se hur det går.

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...