beställt mobil från katshing.

Permalänk

beställt mobil från katshing.

Hej i morses beställde jag en mobil från katshing, betalade via visa.
Någon som vet om detta är någon seriös e-butik?
Första gången jag handlar här ifrån.
Mobilen skickades vid 10:30 tiden, men får inte upp något kolli nummer?
Borde jag ha mobilen i morrn då, eller hur funkar detta?

mvh

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

om du menar http://www.katshing.se/ så är det ABSOLUT en seriös butik. du ska nog se att den kommer imorgon med största säkerhet eller senast onsdag.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Håller med jens. En underbar butik och 100% seriös. Så länge inte posten strular så har du snart din mobil

Visa signatur

// Pengar är till för att göras åt.

Permalänk

Exakt, posten var den enda svaga länken när jag beställde min telefon därifrån.

Permalänk
Medlem

Beställde också min telefon därifrån ... enda nätbutiken jag hittat som varit ärliga med lagerstatusen.

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Medlem

Beställde också en telefon därifrån igår, Om jag handlar på nätet så är det katshing, De har bra kundservice och fina priser.
Håller me om att de är sega på att ge ett kollinummer, men får inte katshing ett kollinummer direkt av posten så fort de har skickat iväg ordern? För orden ska ju vara märkt med ett kollinummer.

Permalänk
Medlem

Re: beställt mobil från katshing.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
Hej i morses beställde jag en mobil från katshing, betalade via visa.
Någon som vet om detta är någon seriös e-butik?
Första gången jag handlar här ifrån.

Så dags att fråga nu när du redan handlat! Hursomhelst, har köpt en telefon därifrån och det fungerade helt smärtfritt.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

Håller med alla...har själv handlat en mobil därifrån. Det är en riktigt bra och billig butik.

Permalänk

okej tack för era svar, någon som vet om den kommer i brevlådan eller är det något som jag ska hämta ut på posten? =D

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

hämta ut på posten, inte fan dumpar de en nalle i brevlådan, skulle vara rätt stor risk för att nån då går o plockar upp den, om man har en vanlig låda vill säga :D:D:D

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

okej, hoppas dom fixar kolli nr snart då så jag kan spåra de! D :

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
okej, hoppas dom fixar kolli nr snart då så jag kan spåra de! D :

Det mailas om jag inte minns fel,så kan du även kolla det på deras sida under "mina order/kvitto" men det kan ta en stund innan kollinumret kommer upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
okej, hoppas dom fixar kolli nr snart då så jag kan spåra de! D :

Det står att man ska kolla efter 19.00 ^^
Jag har ialla fall fått mitt kolli nummer och den är redan halvvägs hem så jag kommer nog att kunna hämta den vid 13.00 idag.
Mycket snabbt blev skickad igår från någonstans i skåne.

Permalänk

så där nu har jag kolli...
Min är också halvägs ^^ Skickades från malmö i går ..

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk

Har inhandlat mina mobiler ENDAST från Katshing de senaste åren, kalasbutik. Seriösa!

Visa signatur

Nicklas || Dataekonomstudent

Permalänk
Medlem

hur är det med garrantiärenden osv, är dom lika seriösa på den delen? köpte min första mobil hos katshing förra och jag vet att det är ett seriöst företag då jag har vänner som alltid beställt därifrån

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

om du läser på hemsidan så hänvisar dom garantiärenden till olika företag som har hand om respektive märke.

Visa signatur

stoffe69

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stoffe69
om du läser på hemsidan så hänvisar dom garantiärenden till olika företag som har hand om respektive märke.

det ska genast kollas !

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

är det bara jag som undrar vilken telefon som beställdes?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Har själv haft kontakt med Katshing i garantiärenden. De hänvisar till auktoriserade verkstäder men min erfarenhet är att de hjälper till själva också om man har några frågor/problem. För mig var de mycket hjälpsamma och skötte kontakt med både verkstaden och Sony Ericsson direkt när jag ville reklamera min K750.

Så fem plus till Katshing +++++!

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
är det bara jag som undrar vilken telefon som beställdes?

:P, Jag beställde ialla fall en SE P1i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
:P, Jag beställde ialla fall en SE P1i

Du också? Ska själv dra in en beställning på en P1i från Katshing nu.

Angående garantiärenden så har dem likså informerat mig om deras verkstäder om det skulle bli något problem. Jag har beställt 6 telefoner från Katshing och det har aldrig varit något problem. Däremot när jag har köpt mobiler på Elgiganten och SIBA har jag bara haft problem med mjukvara och hårdvara.

Visa signatur

Nicklas || Dataekonomstudent

Permalänk
Medlem

Visserligen bara köpt en mobil från katshing men det var väl värt det för att få en olåst HTC TYTN för ett år sedan.

Så ja eloge till sidan som är utmärkt med att svara på frågor.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Ja det finns bara ett företag jag köper mobiler av och det är Katshing, bäst priser och klockren service.

Visa signatur

stoffe69

Permalänk

fick min mobil i dag en Motorola RAZR V3 svart !
Jädrans vad snabb leverans! (Beställde i går)

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det vid garantiservice? Vem betalar vad?

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

vet inte hure är me andra märken, men t.ex. nokia o SE ska det inte spela nån som helst roll vart du köpt den o vart du lämnar in den på service. service stället debiterar ändå nokia eller SE för jobbet såvida det täcks av garanti. så man måste INTE skicka in den till katshing för service. de skickar den ändå bara vidare.

vill man ändå skicka den till dem, kan man nog behöva betala frakt dit, men inte tillbaka till en. men de kan nog vara rätt olika där mellan företag, företag så som dustin osv. brukar vara schysta o bjuda på frakt tillbaka dem.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Köpte min nokia 6120 därifrån förra veckan utan problem.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Katshing är mycket seriösa. Jag har köpt flertalet mobiler samt tillbehör därifrån. Leverans har alltid skett senast 2 dagar efter beställning. Undrar man över något och mejlar dom brukar man få svar efter ett par timmar.

Visa signatur

Samsung Omnia 7

Permalänk
Medlem

Katshing är seriösa ja. Tyvärr hamnade jag i en tvist med Katshing/LG om en Chocolate som gick sönder och som LG vägrade fixa på garantin, men en anmälan senare hos ARN så vek de sig, förstås.
Eftersom Katshing var näringsidkaren i mitt fall så riktades anmälan mot dem, me nsom sagt löste det sig efter mycket om och men. Synd att det tog 3 månader bara.