Mp3 Brillor?? någon som testat??

Permalänk
Medlem

Mp3 Brillor?? någon som testat??

Surfa runder lite igår o hitta denna sidan (www.sumu.se) som säljer solglasögon med inbyggd mp3 på nått sätt. funderar på o köpa ett par någon som har testat? kan de va nått att ha över huvd taget?

Permalänk

Men hur töntiga var inte de där

Permalänk

hahaha! Förstår inte fördelen med att ha en Mp3a inbyggd i bågarna. man kan ju lika gärna ha en ipod shuffle typ och ha runt halsen.

Men om man nu MÅSTE ha mp3 i brillorna får kan man ju modda på en Shuffle på sina egna solbrillor? x )

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Medlem

Köpte ett par därifån från nån vecka sen. riktigt najs asså, har dem alltid när jag e ute och springer. mycket härligare än att ha mp3 med sladdar o skit och med en klump som ligger o hoppar i fickan

Visa signatur

Tja tja bloggen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oddbot
Köpte ett par därifån från nån vecka sen. riktigt najs asså, har dem alltid när jag e ute och springer. mycket härligare än att ha mp3 med sladdar o skit och med en klump som ligger o hoppar i fickan

Köpte du tuffa Military eller james bond aktiga Basic Black

Permalänk
Medlem

haha...köpte Rubber Black:P

Visa signatur

Tja tja bloggen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oddbot
Köpte ett par därifån från nån vecka sen. riktigt najs asså, har dem alltid när jag e ute och springer. mycket härligare än att ha mp3 med sladdar o skit och med en klump som ligger o hoppar i fickan

jo jag tänkte ha dem när jag tränar cykel och springer o så. tycker det verkar grymt smidigt att ha dem då. Väger dem mycket och e dom jobbiga att ha på sig när man springer?

Permalänk
Medlem

Tycker inte det verkar vara så smidigt om man nån gång känner för att springa när det är mörkt ute.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrLeif
Tycker inte det verkar vara så smidigt om man nån gång känner för att springa när det är mörkt ute.

där e uppfälbara glas så man kan ha dem när de e mörkt med. och dem väger inte mycket. märker knappt man har dem på sig när man springer:D

Visa signatur

Tja tja bloggen

Permalänk
Medlem

Haha... men pajasvarningen är nog hög om man springer runt med dessa solbrillor uppfälda på kvällen. Men man kanske inte ska bry sig så mycket om hur det ser ut...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flipp
Haha... men pajasvarningen är nog hög om man springer runt med dessa solbrillor uppfälda på kvällen. Men man kanske inte ska bry sig så mycket om hur det ser ut...

Springer i långkallingar och shorts:P så de e nog inte glasögonen som är de folk reagerar på...haha

Visa signatur

Tja tja bloggen

Permalänk

Finns ju solglasögon med iPod hållare i nacken med

Visa signatur

Citera mig gärna om du vill ha svar!

Permalänk

Dom solglasögonen som (www.sumu.se) tillhandhåller var verkligen inte snygga.. och riktigt onödiga i min mening.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

ser mest ut som taskiga Oakley ripoffs...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

fick hem ett par i fredags i alla fall. sprang med dem i fredags och lördags och är hur nöjd som helst. så mycket bekvämare än att ha en mp3 spelare. eftersom öronsnäckorna alltid hoppar ur när jag har vanliga hörlurar men här sitter dom fast i glasögonen^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FiFiT
fick hem ett par i fredags i alla fall. sprang med dem i fredags och lördags och är hur nöjd som helst. så mycket bekvämare än att ha en mp3 spelare. eftersom öronsnäckorna alltid hoppar ur när jag har vanliga hörlurar men här sitter dom fast i glasögonen^^

Beror nog på vilka hörlurar man har isåfall. Det borde inte vara några problem med ex Etymotic research ER-4P. Dessutom finns fodral man spänner runt armen att köpa om man springer mycket. Kan vara bra att veta om man behöver sin mobil med sig och kanske vill lyssna från den också.

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB

Permalänk
Medlem

Hmm liknande brillor finns på Ebay för 300:- ink frakt till sverige. Länk

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Men hur töntiga var inte de där

precis

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?