företag som får fram förlorad data?

Permalänk

företag som får fram förlorad data?

hej, min externa hårddisk pajade nyligen, och enligt dindator så går det inte att fixa, men dom sa att det fanns företag som kanska kunde "få fram" det som ligger på hårddisken. Nu vet jag att det förmodligen blir svindyrt, men man måste ju försöka.

Är det nån här som vet om nått/några företag som gör sånt här? och isf vad man kan räkna med att det kostar..
tackar på förhand / tobias

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Hedersmedlem

Det som Andersj lite bryskt uttrycker är regeln om att man ska söka i forumet innan man skapar tråd då frågan kan ha varit uppe förut.
Men länken är rätt konstig - om tobbagren frågar efter företag kan han ju inte söka på IBAS eftersom han inte vet om att de är ett företag som håller på med det här.
Med lite andra sökord som en person som är i trådskaparens situation kan komma på är
http://www.sweclockers.com/forum/search.php?s=&action=showres...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

jo jag läste reglerna och sökte efter det...men det finns inga direkt uppenbara sökord som passade osv.
men tack iaf för länkarna, det hjälpte:)

Permalänk
Medlem