Permalänk
Medlem

Antec Sonata III +DS4 + Scythe Infinty= ?

Hej, slänger upp en liten tråd angående nytt kylarköp. Jag undrar helt enkelt om det är någon som har samma chassi som jag och fått dit en Infinitykylare på prossecorn? Hade tänkt beställa en nu inatt så ett snabbt svar vore bra.

Jag har ju läst lite om den och man kan ju konstatera att den är en smärre bjässe. Får den verkligen plats i mitt chassi?:(

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Re: Antec Sonata III +DS4 + Scythe Infinty= ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Hej, slänger upp en liten tråd angående nytt kylarköp. Jag undrar helt enkelt om det är någon som har samma chassi som jag och fått dit en Infinitykylare på prossecorn? Hade tänkt beställa en nu inatt så ett snabbt svar vore bra.

Jag har ju läst lite om den och man kan ju konstatera att den är en smärre bjässe. Får den verkligen plats i mitt chassi?:(

Nemas problemas... Jag har kört in en thermalright 120 i mitt Sonata III och den är väl i samma storlek. Det enda problemet jag upptäckte med att köra in en så pass biffig kylare är att den ligger rätt tajt mot nätagget. Detta är dock inget större problem.

Visa signatur

Antec Sonata III | Asus P5E | E6850 3GHz | 4GB Corsair XMS2 Xtreme | NesteQ PowerSupply 450W | Thermalright Ultra-120 | 3xNoctua 120mm | 2xScythe Quiet Drive | Asus 8800GT | Accelero S1 | Native Instrument Audio Kontrol 1

Permalänk
Medlem

Har monterat ett sådant system......ds4-sonata3-infinity var inga problem...

Visa signatur

i73770K@4500MHz 24/7- Asus P8Z77-V Pro- 4x4096MB Corsair - EVGA 760 GTX - 3xSamsung 2 TB - Samsung 240gb SSD – Corsair 650w - Antec P180