Vilka spel fungerar med 8800GTS 512?

Permalänk
Medlem

Vilka spel fungerar med 8800GTS 512?

Är denna kort helt knäpp eller...
Vissa spel går helt utmärkt o spela och andra inte.
Har ett Gigabyte 8800GTS 512

Mina erfarenheter hittills:D

Crysis: Kanon
Cod4: Kanon
F.E.A.R Perseus Mandate: Kanon
Kane and Lynch: Dåligt
Blacksite Area 51: Sådär
Stranglehold: Kanon

Hjälp till att fylla i listan

Permalänk
Medlem

Är nog snarare någon slags mjukvarukonflikt på din dator som gör att vissa spel inte fungerar.

Permalänk
Medlem

ok...
Skulle en ominstallation av windows lösa de?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marx109
ok...
Skulle en ominstallation av windows lösa de?

Det löser mycket men är ofta behövs det inte, men jag gör det lite då och då iallfall för självkänsla mest :). Nej testa tabort dina drivrtuiner och ta ner det nyaste som kommer allt eftersom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajning
Är nog snarare någon slags mjukvarukonflikt på din dator som gör att vissa spel inte fungerar.

lite off topic!! men ändå inne på samma spår tror jag? har problem med mitt GT kort

skulle inte tro det! sitter på ett EVGA 8800gts 320 kort som det går utmärkt att spela "DIRT" på,,, men stoppar du in XFX 8800GT kortet så går det inte ens att spela 1024/768/1440/900,,, så frågan är om det beror på kortet eller `mjukvara´,, kör 169.21(driv) på båda >GT strejkar på högre upplösningar??,, men OBS bara i DIRT kan va ngn bug? men samtidigt konstigt att DIRT skulle ha en bugg gentemot 8800gt korten?(kan styrka detta med en polare som köpte MSI 8800GT oc :kortet(dirt include) han fick exakt samma strul, tråkigt men man får köra dirten på de gamla x1900xtx kortet i tv burken(det funkar bäst)

Visa signatur

Burk1 4770k+ asus970 Burk2 4770k-asus 780ti