Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Datorbutik i Dublin?

Permalänk

Datorbutik i Dublin?

Nu är min kvinna i Dublin, kanske ett läge att få tag på en så hett eftertraktad e8400? Någon som har koll på datorbutiker i Dublin? Borde ju finnas en del, men google ger mig inget vettigt.

Permalänk
Avstängd

Samma pris där som här £129 mot 1850sek

kollar på komplett.se mot komplett.co.uk

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

www.komplett.ie ska det vara på irland

Permalänk

Ja, priset lär ju inte vara någon skillnad, men möjligtvis tillgången - och ja - .ie är irland! Någon som har koll på en helst fysisk butik i Dublin?

Permalänk
Avstängd

hehe, tok mycket dyrare € 179.00... eller fan, jag har skitit i det blå skåpet. Irland har Euro ser det ut som..

Men vad vet jag, viste ju inte att Dublin är i Irland

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

syrran jobbar där på ibm och verkar inte var några direkt bättre priser på irland

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbomuts
syrran jobbar där på ibm och verkar inte var några direkt bättre priser på irland

Som sagt är inte priset så superviktigt, utan tillgången. Kanske din syrra har något tips?

Permalänk

Intel har väl en fabrik på Irland Skämt åsido. Kollade lite, och det var svårt att hitta fysiska butiker med vettiga hemsidor. Du kan väl alltid köpa en på ebay?