Gears of War- Saved games försvinner, utbrett problem tydligen.

Permalänk

Gears of War- Saved games försvinner, utbrett problem tydligen.

Skulle fortsätta spela Gears of War imorse när jag till min förskräckelse märkte att allt jag spelat igenom vart bortraderat.

Detta är ett vanligt problem med Gears of War har jag kommit fram till genom lite googlande, det konstiga är att det inte verkar finnas nån patch som fixar det? Jag har den senaste patchen och det hände ändå, likaså för andra? Nån här som vet nått om hur man kan fixa detta? Det förstör ju spelet totalt, känns inte särskilt motiverande att fortsätta spela när man vet att allt kan raderas när som helst...

/Mattias

Visa signatur

/Mattias

Permalänk
Avstängd

Har du skapat ett konto?

Annars kan du testa radera konfig.-filerna, om de skulle vara korrupta. De skapas nya konfig-filer när du startar upp spelet, så du behöver inte oroa dig för att behöva starta om.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Avstängd

Måste ha ett LIVE konto, duger med vilken som helst har jag märkt.

Jag skapade konto och tryckte in GoW serienumret men spelat sparade inte, gjorde om med Halo2 och logga in med den och då fungerade även GoW

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.