Bilen ska lackas, men vilken färg tycker ni?

Permalänk
Medlem

leopardfärgad!

eller zebra randig kanske

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
vad är det för märke på bilen och modell? Ser verkligen inte =/ . Tänkte testa att simulera det i 3D hur det skulle se ut.

sexig PearlFärg .
http://images.dpchallenge.com/images_challenge/39/Copyrighted...

om du menar den bilen ja gciterar nu så kan det vara en pontiac firebird eller möjligtvis en Pontiac Transam.

Permalänk
Medlem

Somsagt, volvos saffrangul hade suttit som en fläskläpp på den bilen...

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

Här är en 300zx med saffransgul, eller liknande iaf

Jag ahde inte tackat nej

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Candy Pagan Gold

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
om du menar den bilen ja gciterar nu så kan det vara en pontiac firebird eller möjligtvis en Pontiac Transam.

Jag menade trådskaparens bil, jag vet att det är en Trans Am

Permalänk
Medlem

som ett gäng andra har sagt; den där mörklila som skiftar mellan svart och lila beroende på ljuset:) jäkla tjusigt:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

ohyää!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Mattsvart, helt klart.

http://www.coffe.dk/gallery/cars07/070713-15_gatebil_rudskoge...

Det är så in i helvetes snyggt, bortsett från random rollad skit bil då

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ford Electric Orange!!!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

laserblå aktigt?

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Inaktiv

Volvos saffran är helt klart det rätta valet... det är iaf vad jag tycker...

Permalänk
Medlem

Svart ska det va! Helt klart den elakaste och snyggaste färgen
Fast jobbigt att tvätta varannan dag... vet av egen erfarenhet -.-

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Får väl va tråkig... svartlackad

vad kostar det dig att få den omlackad i valfri kulör?

jag har hört att det är svindyrt...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
om du menar den bilen ja gciterar nu så kan det vara en pontiac firebird eller möjligtvis en Pontiac Transam.

Ser ut som en Pontiac IROC-Z ca 1985-1988?

Permalänk
Medlem

Mörk Mörk lila

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

OD Green.

Permalänk
Medlem

Silver med lilla kulör eller vad det heter. När man tittar rakt så silver, och från sidan så blir det tyå sliver lilla. Lätskött och snyggt.

Permalänk

Jag skulle säga lite Spökig-Blå färg.

Permalänk
Graded.se

Hörrni!
Jag har fortfarande inte bestämt färg
Det har varit massa imellan, men imorrn ska jag bestämma mig!!! Shooot alternatives

Permalänk
Medlem

Svart bakrund, gröna stripes kanske någon liten lila som "bakom" någon av de gröna sträcken.
Enligt mig ;D

Permalänk
Medlem

Är inte kameleont rätt mycket dyrare? Det är annars rätt snyggt men passar inte alla bilar och är aningen överskattat kanske.

Mörkblå eller mörkröd hade varit snyggt på den bilen.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Ser ut som en Pontiac IROC-Z ca 1985-1988?

Bara för att vara en viktig-petter, det är en Chevrolet Camaro 82-92 (Z28, iroc-z, RS, LT).

ontopic:

Den här blåa färgen är riktigt fin, dock så vet jag inte om den skulle passa på en 300:a.

Fast en 300:a ser bäst ut i svart eller vit.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

Jag röstar på solblekta orange färgen typ SKIT snyggt

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Äppelgrön.

Permalänk
Graded.se

Nu har jag bestämt en färg!

Återkommer med bilder om ungefär 1 vecka då bilen förhoppningsvis är lackad och ihopsatt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalare
Nu har jag bestämt en färg!

Återkommer med bilder om ungefär 1 vecka då bilen förhoppningsvis är lackad och ihopsatt!

Vad blev det för färg dåra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalare
Nu har jag bestämt en färg!

Återkommer med bilder om ungefär 1 vecka då bilen förhoppningsvis är lackad och ihopsatt!

Nu har det gått ungefär en vecka.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Visa bilder nudå :o, det har gått mer än en vecka. Färgen tar inte så lång tid att torka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Visa bilder nudå :o, det har gått mer än en vecka. Färgen tar inte så lång tid att torka

Inte på Discovery iallafall.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu