Permalänk
Robot

Thermaltake SViking, lättare mod

Tänkte att mitt otroligt fula Thermaltake SViking skulle få sig en omgång så att man slipper skämmas över lådan tycker om en del av funktionerna som lådan har, därför köper jag inget nytt. Tänkte att jag skulle lacka den svart istället för den nuvarande "svarta" lacken. Även en ny front ska på plats. Men den kräver lite konstruktions-tänk först. Lådan ska även ljuddämpas.

Nya komponenter skall även i. Förut satt det en P4:a med 1024mb ram och ett Nvidia GeForceFX5200. Inget monster direkt. Blir nog en E8400 och något trevligare graffe. Ska även köpa nytt och tystare agg.

Nu är det lätta gjort iaf, lacken. Återstår och slippa repa den Inte mycket till bilder men jag återkommer så fort jag har arbetat.

Besök albumet: Thermaltake SViking, lättare mod av Simon U

Permalänk

Mycket bra! Extra poäng för att du ansträngde dig och gjorde om när du inte blev nöjd! 9p!

Permalänk
Avstängd

snyggt

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Avstängd

hatar gallerier som inte är klara, en sak är säker jag kommer aldrig komma ihåg att gå tillbaka hit för att se hur projektet har avancerat

Visa signatur

Fractal Define - Corsair VX 450W - Asus P5K P35 - Intel C2D E8200@4GHz - 2048DDR2 Corsair TwinX - Sapphire HD4850

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MINO7AURO
hatar gallerier som inte är klara, en sak är säker jag kommer aldrig komma ihåg att gå tillbaka hit för att se hur projektet har avancerat

Det är väl en bygglogg vi tittar på, den blir uppdaterad i takt med att arbetet fortgår. Det blir väl ingen spänning om man får byggloggarna färdig-serverade, eller hur?

Skitsnygg finish, lycka till med resten.

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Medlem

ser ut som du lägger på för tjocka lager, det är därför det blir så där knottrigt.

Permalänk
Medlem

Vad är det för hojj då?

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090