Warhammer, vilken server spelar du på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av epatnor
http://www.xpandora.se/temp_images/warinstall.jpg

Sorry om jag går OT men, vilken gadget använder du för att få ikonerna som i på en MAC-dator där nere på skrivbordet?

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk

Började på Karak Azgal ida. Rank 7 än så länge.

Älv-männen ser så himla mesiga ut så fick bli en kvinnlig

Permalänk
Medlem

Började precis nyss på Karak Azgal, tänkte lira Destruction - Chaos Marauder

Permalänk
Medlem

Chaos Chosen på Sea of Dreams Open RvR. Tänkte köra eltharion eller finuval pain eller vad den heter men var massa kö och det namnet jag ville ha var redan upptaget på båda.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Puckoo
Sorry om jag går OT men, vilken gadget använder du för att få ikonerna som i på en MAC-dator där nere på skrivbordet?

hehe, jag har redan fått ett PM om just det :). Det är "Rocket Dock", gratis utility som går att tweaka en hel del. Jag gillar det!

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Medlem

Goroth, Black Orc på Karag Dron

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk

Kör på Karak-Azgal med diverse olika karaktärer. Går långsamt framåt på grund av alla blåskärmar jag får
Är med i Awakened med Gianluca som ni kan se i min sign. Han är iofs rank 11 nu, men kör inte på han så mkt eftersom BW har blivit overrated
Nu kör jag mest White Lion som är en grymt kul career

Permalänk
Medlem

Dargina - Witch Elf, på serverm Karak-Hirn
började igår kväll så bara lvl 9 än så länge.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 MAX // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Character name: Swamp
Class: Shaman
Server: Karak Eight Peaks
Guild: Beyond
Website: www.beyond-guild.net

Vi har även en WoW guild - alliance side på Azjol Nerub

Visa signatur

i7-3770k | AMD 7970

Permalänk
Medlem

Rank 14 Warrior Priest på Karak-Azgal

Permalänk
Medlem

Dragonback open rvr.

22 blackork - Kylig

Svensk guild, Nordanvind bara joina
!!!

Permalänk
Medlem

Är det många som kommer emigrera till den nya Karak-Azgal klonen?

Permalänk
Medlem

Jag och mina polare kommer iaf att göra det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
Är det många som kommer emigrera till den nya Karak-Azgal klonen?

Awakened & Champions of the North gillena stannar kvar på Karak-Azgal iallfall.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Biffalicious(Black orc) - Sea Of Dreams

Visa signatur

Asus P6X58D-E | Core i7 950 | 12GB Corsair XMS3 | 120GB OCZ Vertex 2 ssd | Zotac GTX480 | Corsair 750W HX | Antec P183 | Cooler master V8 |

Permalänk

Spelar numera destruction på Azgal, betydligt mer spelglädje än i order med Awakened. Estrid I see you.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Spelar numera destruction på Azgal, betydligt mer spelglädje än i order med Awakened. Estrid I see you.

Fegt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Spelar numera destruction på Azgal, betydligt mer spelglädje än i order med Awakened. Estrid I see you.

what did we do to scare you off :((

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizor
Spelar numera destruction på Azgal, betydligt mer spelglädje än i order med Awakened. Estrid I see you.

Vad är nu detta då...

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kompressor
Vad är nu detta då...

Ja förstår precis varför, ni valde att spela order
Iofs måste ja medge att båda sidorna har intressanta klasser, jag triva bara att vara på sidan av chaos

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 MAX // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myllerman
Började på Karak Azgal ida. Rank 7 än så länge.

Älv-männen ser så himla mesiga ut så fick bli en kvinnlig

http://web.telia.com/~u79202455/WAR.jpg

Bah! blir ju inte bättre att du kallar dom älv? alv heter det =P

Visa signatur

Im not a good lover but atleast im fast ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knaz
Ja förstår precis varför, ni valde att spela order
Iofs måste ja medge att båda sidorna har intressanta klasser, jag triva bara att vara på sidan av chaos

Jo det är nog sant det du säger, jag skojade bara lite.
Tyvärr (får man väl ändå säga) verkar det vara många som tycker så.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jofka
Bah! blir ju inte bättre att du kallar dom älv? alv heter det =P

Nää dom som ut som fjolliga älvor haha

Permalänk

En liten Witch Elf på Karak-Azgal.

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem

Har en söt liten Black Ork på Finuval plain

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Black orc på Karag Dron : Namn :Drival

Permalänk
Medlem

Kör en Ironbreaker på Finuval Plains

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amuthir
Kör en Ironbreaker på Finuval Plains

Nick och rank? , jag kanske har dödat dig

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
Nick och rank? , jag kanske har dödat dig

Hah den där var skön

Permalänk
Inaktiv

Hammok på Sea of dreams, squig hearder