Fallout 3 ------ info & diskussion

Permalänk
Medlem

Jag har helt tappat lusten att lira spelet nu med alla dessa krasher och dylikt. Min karaktär har fastnat inne i Undercity eller vad fasen staden heter och så fort jag går ut till museumeet så låser sig spelet. har prövat alla slagsa grafikinställningar etc och inget fungerar och jag har ingen lust att ladda en tidigare sparfil då jag lyckades få till några fina deals där inne. Blir väl att lägga spelet på hyllan tills det kommer en fix till spelet. Väldigt tråkigt då detta var detta årets mest eftertraktade spel för min del.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Mm det har börjat hänga sig för mig rätt mycket. När jag quicksave-ar Måste boota om datorn då. Well well. Får la jobba lite istället då

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobbyem
Jo han är jobbig som fan, dör lätt. Men det är kul med sällskap

Hehe ibland kastar han runt bilar det är rätt skoj. Värsta buggen. Ibland flyger han också.

Men än så länge har jag inte hittat någon mer follower, Jericho vill inte

Jag saknar Marcus

Jag blir fett trött på att VATS är så snålt med AP. Får bli actionboy nästa level-up.

Blir trött på att det är så många supermutants Hade hellre haft färre fiender fast svårare. Mer skott till dom bra vapnen, någon som vet vart man kan köpa mkt 308 skott?

Megaton går det handla 308 ammo!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

Har ni stött på Fawkes än? ^^
Haha, visst är han söt? (Det är alltså en snäll super mutant, därför kallar jag honom söt)

Har fått ett armor nu som är lite bättre än Power armor, fan man ser inte ut som en människa med den armorn ^^ Ser mer ut som en robot, det gäller power armor också men ändå..

Sen har jag hittat en Gatling laser också, fyfan säger jag bara... den är typ 50 gånger kraftfullare än minigun.
Har en känsla av att det blir svårt att hitta ammunition till den, precis som med minigun, så ska försöka använda den sparsamt..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_

Ahaa, så man måste ge 5st stimpacks till henne, vadfan, varför kunde hon inte säga det då, jag trodde det skulle räcka med en.
Hur gav du dem till henne? Kom det upp ett alternativ i konversationen så du kunde ge dem till henne?

Dold text

Ehm, inte en chans i helvete att en odetonerad bomb skulle skapa en så stor krater. (Jag pratar om HELA megaton, där alla hus och allt är, hela det är en enda stor krater, jag pratar alltså inte om den pyttelilla kratern som bomben ligger i.)

Finns det nåt som heter Energy rifle? Eller menar du laser rifle?
Om du menar laser rifle så... eeh.. jag får kanske 20 i damage med laser rifle, så om du får 60....

Samma här, det är något som gör att jag sitter klistrad framför spelet.
Det är så som ett bra spel ska vara.

Jag ångrar också att jag tog bloody mess. Jag tycker att det bara blir barnsligt och löjligt, och fult också.

Jag visste inte heller att man hade en lampa, hurray för manualen, NOT.

Angående det där med kratern. Jag har för mig att en av invånarna berättar att den ej är ifrån bomben utan från ett gammalt flygplan, samma flygplan som hela stadens murar och dylikt är byggt av. Så storleken på kraterna är ej onormal.

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Megaton går det handla 308 ammo!

Jo men det är sällan mer än 10max. Kan man vänta 24tim och hon har mer?

Sniper är ju roligaste vapnet IMO. Minigun är ju så tråkig. Fatman okay den är ju bara för grym men inte så praktisk om man vill överleva att skjuta. Ska börja bygga nuka-granades så kanske den blir mer användbar.

Blir Missile launcher bättre om man är bra på explosives? Är 100 på bigguns men tycker att dom är ganska kassa. Bara två levels kvar 20 är lite lite tycker jag. Hoppas dom gör en expansion!

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Tog ett bra tag för mig att inse att man kan lägga undan vapnet (när det inte är melee) genom att hålla in knappen -.-

Töntigt!

Vilken fire knappen elelr tab?

Nån som vet när man aktiverat doktorns maskin vid myr drottningen, varför doktorn sen flyr!nere i tunnelbanan! är för man inte hölstrat vapen?

Dold text
Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Vilken fire knappen elelr tab?

Nån som vet när man aktiverat doktorns maskin vid myr drottningen, varför doktorn sen flyr!nere i tunnelbanan! är för man inte hölstrat vapen?

Dold text

R

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk
Medlem

Jävla bethesda.
Det är allt jag kan säga.
Är det tre saker dom verkligen är helt otroligt kassa på är det modeller (spelare/npc), deras animationer och voiceacting.
Seriöst, den som tittat på det här spelet och sagt "hmm ja men dom här rösterna blir bra" ska ju skjutas.
Det är ju så otroligt kasst när man hör samma 45:åriga gubbe spela först en 16 årig kille i ett gäng inne i valvet, sedan diverse random människor man stöter på och till sist en svart medic för Ranger snubbarna. Han låter fan inte som nån av dom. Sedan att han gör det med samma inlevelse som en background Autobot i ett randomavsnitt av svenska transformers gör ju inte saken bättre.
Rösterna är så jävla kassa ibland(läs oftast) att jag vill strypa mig. Förutom tjejen som har shoppen i megaton, där vill jag strypa henne istället. Hon ska dö så hårt när jag är klar med hennes quests. Det förstör verkligen hela inlevelsen.
Det tillsammans med att alla karaktärer ser antingen otroligt fula ut eller likadana som alla andra pajjar känslan för mig.
Är gladast när jag är mitt ute i ingenstans för där finns det inget man stör sig på.
Bethesda verkar ju verkligen vara oförmögna att ta bra beslut.
Deras hela "oooh du har en massa val mellan gott och ont och gråzoner oooh" begränsas i princip till valet om du vill spränga megaton eller inte, sen handlar det bara om du vill vara taskig och spydig när du snackar med folk eller inte.
Dialogerna är mil bättre än oblivion, men mil sämre än samtliga fallout spel minus BS, och 90% av många av de nyare RPG:s som finns.
Många saker är jävlig otydliga. Där jag försöker vara ond men helt plötsligt får good karma för ett litet val.
Humorn känns krystad i många fall. Lite "AAH vi måste ha in lite populärkulturs referenser innan vi releasar!". Har träffat på en grej som jag tyckte var "kul" det var den aggresiva roboten i underworld.
Det är för actionbaserat. Du kan inte gå någonstans utan att stöta på minst 20 supermutanter, 10 raiders, ett par galna ghouls och 3-4 molerats.
Liksom jag , under en quest, vid lvl 3 stötte på ett par mutanter och fick min första minigun.
Yay! Bra sätt att spoila allt sug efter equipment, ge mig den största bössan som finns 2 timmar in. Nerfa sedan skadan på den så den blir helt löjligt kass (speciellt i VATS), bugga ljudet så ljudet kommer före du skjuter och släng ut ammo till den ÖVERALLT. Och ja den är kass, med hög Heavy weapons samt lagat vapen.
Repairsystemet känns förövrigt krystat. Lägger man inte points i repair springer man runt med vapen som på de litte längre uppdragen riskerar att gå sönder helt och hållet.
Hela spelet känns lite som Max payne filmen. Alldeles förmycket inklämt på alldeles förkort tid så alla känslor åker ut genom fönstret.
Jag önskar så att de hade gjort som fallout. INGEN satans scaling på fienderna (det är ljusår bättre än oblivion men fortfarande kasst), Stats och utrustning spelar roll och utifrån det stänga av vissa ställen för spelaren.
Försöker du liksom slåss med ett gäng supermutanter i Fallout på lvl 3 kommer dom skjuta dig i småbitar, för de har bättre armor och större vapen, samt högre lvl = bättre stats.
Vilket osökt för mig in på supermutanterna i Fo3 igen.
Vad gör dom där? kanske förklaras senare, men har stött på fler än i både fallout 1 och 2 kombinerat nu. Varför springer 90% av dom omkring med gamla huntingrifles? Varför dör dessa av ett-två skott, men när jag springer in i byggnaden där borta tål dom plötsligt 5-6 skott från min hagelbrakare?
Scaling är satans påfund.

Vad är då bra i detta spel?
För mig är det moments som är the redeeming factor. När man kommer ut ur valvet och ser allt, när jag går in i megaton och bestämmer mig för att jag vill ha sheriffens hatt. När han inte vill ge ifrån sig den tar jag hela huvudet istället. En massa småsaker som gör att jag ändå orkar spela. Jag blir mest less på försöket på att härma fallout, men som bennet sa i sin recension går det bättre om man glömmer bort de tidigare spelen när man sätter sig med fallout 3.

Vats fungerar bra, det är dock obalanserat och helt jävla värdelöst för vissa vapen, men utförandet av paus och actionpoints känns hyfsat.

Gibs. Hagelbössa, en npc som stör dig och flexibel moral är riktigt jäkla tillfreställande. Speciellt gibljuden.

Jag skulle ge spelet kanske 75-80/100. Det är oblivion 1.5 (with guns), men det är hyfsat kul. Det är dock inte alls fallout på något vis och rösterna står för en jäkla massa minsupoäng...

/end rant

Permalänk

Ni som klagar på rösterna kan jag få fråga er en sak dom kunde gjort bättre med dom då? Fattar inte riktigt vad ni menar.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Ni som klagar på rösterna kan jag få fråga er en sak dom kunde gjort bättre med dom då? Fattar inte riktigt vad ni menar.

Det säger väl sig självt? Rösterna passar inte alls in på karaktärerna?
Seriöst. Sepla om spelet, när du är 16 och ska rädda tjejen från Tunnel snakes gänget. Prata med han som heter Mickey eller nått i den stilen.
Killen är 16 år och låter som han är 45.
Kass inlevelse, kasst val av röstskådespelare och dålig matchning mellan karaktär/röst.
Jaaaa! nu vet jag vem den rösten jag stör mig mest på låter som!
Berättarrösten i en cellsam historia/ utbildningsfilmer man såg i skolan.

Permalänk
Medlem

Ett roligt vapen:

Det finns inget roligare än att bygga sig en Rock-It Launcher tror jag de heter, om jag inte minns helt fel. Stoppa i lite skräp (helst tallrikar) och bombardera folk huvudlösa. Lite sadistisk måste man väl få va?

Dold text
Citat:

Vad är då bra i detta spel?
För mig är det moments som är the redeeming factor. När man kommer ut ur valvet och ser allt, när jag går in i megaton och bestämmer mig för att jag vill ha sheriffens hatt. När han inte vill ge ifrån sig den tar jag hela huvudet istället. En massa småsaker som gör att jag ändå orkar spela. Jag blir mest less på försöket på att härma fallout, men som bennet sa i sin recension går det bättre om man glömmer bort de tidigare spelen när man sätter sig med fallout 3.

Samma här! När jag såg sheriffen tänkte jag: "Damn, ge mig hatten alltså!" Men efter att övertygelse tydligen inte existerar fick jag ta och blåsa skallen av honom med vad jag kallar "tallriks-kanonen" som jag nämnde ovan. Jag satte elegant hatten på huvudet och drog åt rocken, jag var stolt när jag travade runt i Megaton med min nya outfit, Sheriff Monkeyface! (Ni får ursäkta, men seriösa namn är oseriösa namn, så är det bara!) Men ve och fasa, sheriffen hade ju en son. Och eftersom det inte är The Sims vi snackar om så kunde jag ju inte ta hand om ungen själv. Så det fick bli att gå tillbaka någon sparning och nöja mig med min kostym.

Nu efter några timmars spelande har jag börjat tröttna, det kan vara skönt med oändligt trasigt elände och skrot men jag håller mig nog till de lite ljusare spelen. Kuddar och hjärtan > trasig cement och monster!

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk

Är det någon som vet om det finns trofeer på PS3 versionen?
Annars lirar jag spelet på datorn istället.

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 / AMD Ryzen 9 5900X / Kingston 3200MHz 4x16GB / Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming Rev2 OC / Fractal Design Edison M 750W / Kingston M.2 960GB / Cooler Master Hyper 212 Black Edition / Corsair 4000D Airflow / Win 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
Det säger väl sig självt? Rösterna passar inte alls in på karaktärerna?
Seriöst. Sepla om spelet, när du är 16 och ska rädda tjejen från Tunnel snakes gänget. Prata med han som heter Mickey eller nått i den stilen.
Killen är 16 år och låter som han är 45.
Kass inlevelse, kasst val av röstskådespelare och dålig matchning mellan karaktär/röst.
Jaaaa! nu vet jag vem den rösten jag stör mig mest på låter som!
Berättarrösten i en cellsam historia/ utbildningsfilmer man såg i skolan.

Jag håller med dig, tycker till och med att rösterna i Oblivion hade mer karaktär än vad dom har här. Visst fienderna kan ha lite goa rants men annars är det kass. Det är samma som i oblivion, eftersom att skådisarna spelar så många roller blir det opersonligt. Barnen är också ett bra exempel. Om man åker till lamplight blir man ju dum i huvudet till slut av dom gnälliga skitungarna som alla har samma röstläge.

Jag brukar ha på Enclave radion bara för att höra Malcolm McDowells grymma monolog. Att använda Ron Perlman till introt är bara ett försök att sälja in F3 in i serien...

Alla manliga Ghouls låter precis samma som grodgubbarna i Oblivion.

Jag har blivit så trött på alla tråkiga NPC att jag bara trycker förbi dem. Man vet vad dom kommer säga och det är sällan man bryr sig.

Men det är helt klart ett bra spel men fallout är det inte riktigt. Hade dom inte kunnat göra något vågat?

Visa signatur

Dell dimension 4600, geforce 6600 gt, 1536 ram,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_

Ahaa, så man måste ge 5st stimpacks till henne, vadfan, varför kunde hon inte säga det då, jag trodde det skulle räcka med en.
Hur gav du dem till henne? Kom det upp ett alternativ i konversationen så du kunde ge dem till henne?

Dold text

Japp det kom upp som ett alternativ i konversationen.

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk

Äh, vad kräsna ni är angående rösterna, allafall jag bryr mig inte om dem, dem är helt ok.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
Nerfa sedan skadan på den så den blir helt löjligt kass (speciellt i VATS), bugga ljudet så ljudet kommer före du skjuter och släng ut ammo till den ÖVERALLT. Och ja den är kass, med hög Heavy weapons samt lagat vapen.

Jag fick också den i typ lvl3, men jag har inte hittat nåt ammunition ALLS till den fram till lvl13 typ! Och jag söker alltid igenom alla skåp. skrivbord, hyllor och lådor.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av busorjan
Ett roligt vapen:

Det finns inget roligare än att bygga sig en Rock-It Launcher tror jag de heter, om jag inte minns helt fel. Stoppa i lite skräp (helst tallrikar) och bombardera folk huvudlösa. Lite sadistisk måste man väl få va?

Dold text

Samma här! När jag såg sheriffen tänkte jag: "Damn, ge mig hatten alltså!" Men efter att övertygelse tydligen inte existerar fick jag ta och blåsa skallen av honom med vad jag kallar "tallriks-kanonen" som jag nämnde ovan. Jag satte elegant hatten på huvudet och drog åt rocken, jag var stolt när jag travade runt i Megaton med min nya outfit

Ehm, när ni dödar sheriffen.. attackerar inte HELA megaton er då?? Det blir väl väldigt jobbigt att döda varenda invånare i megaton?? EFtersom dem är många och alla har vapen.

Permalänk
Medlem

.

Permalänk
Medlem

sägs att spelet är buggit och hänger sig hela tiden.. stämmer det?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
sägs att spelet är buggit och hänger sig hela tiden.. stämmer det?

Jag har inte haft en enda krash än.

Var hittar man ett gräsklipparblad?

Är klar med skolan och varuhuset, tycker Fireants är ganska jobbiga, dom äter ammo, har ni något bra tips?
Jag siktar på antennerna, funkar bra för worker, men warrior tål ganska mycket stryk.

Dold text
Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
sägs att spelet är buggit och hänger sig hela tiden.. stämmer det?

Hängningar/krasher verkar vara väldigt datorberoende, vissa upplever ständiga krasher och andra inga alls... Jag tillhör som tur är den senare kategorin.

Buggar? Hmm på 35 timmars spelande så har jag fastnat uppe på bord två gånger (klämts fast mellan bord och tak) och sett en Supermutant dom fastnat i en vägg... Thats it.

Ratatosk: På gräsklippare? Dom står lite överallt utanför villaruiner.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

Fan, varvade spelet nyss, och jag var knappt på lvl13, jag trodde att det inte går att varva spelet om man har lägre level än 20.
Jag skulle ha kört mer sidouppdrag =/ Jag körde inte ett enda sidouppdrag.

Hmm, om jag vill köra en gång till fast med mer sidouppdrag den här gången så måste jag ju göra om alla main questen =( Orkar inte med det.

lol btw, fram tills nu så har jag trott att fallout 3 har multiplayer.
Tänkte varva spelet först och sen köra multiplayer, så har inte ens kikat på MP.
Aja, shit happens ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
sägs att spelet är buggit och hänger sig hela tiden.. stämmer det?

Haft rätt många krasher.. men upptäckte imorse att CPU-fläkten stannat kan ha något med det att göra.
Annars så har det varit en del buggar ja, men inga spelbrytande. Lite skumma grejer med NPC's som åker igenom väggar.

Permalänk

Jag har stora problem med fps:n När man går in i spelet så har jag runt 65 på max allt och sedan efter några travels sjunker den till 30 ehehe som att en av korten lägger av.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Var hittar man ett gräsklipparblad?

På en gräsklippare kanske?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Vilken fire knappen elelr tab?

Knappen du tar fram vapnet med (och laddar om).

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Ratatosk: På gräsklippare? Dom står lite överallt utanför villaruiner.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
På en gräsklippare kanske?

Jag har uppenbarligen letat slarvigt, har inte någon gräsklippare än.

Ytterligare en fråga, kan man skjuta singelskott med Asaultrifle eller SMG i VAT?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Vart hittar man en "crutch"?! är det "raiders" som slåss med dom? mitt spel hänger sig 3/5 ggr jag går in i dörrar till de minsta lägenheterna/husen... måste ut till skrivbordet och avsluta =/ aldrig ute eller i större lägenheter/grottor/tunnelbanor, helt stört...

Visa signatur

1] Arc mini | Z97 | i7 4770K @ 4.4 | CM 212 | R9 290 Tri-X | 2x8GB 1600MHz | HX750 | 840 EVO 250GB + FORCE 128GB | W8.1 | Benq W1300 @ 104"
2] Node 304 | Z77 | i5 2500K @ 4.4 | Noctua NH-U9B | R9 290 Tri-X | 2x4GB 1600MHz | HX650 | FORCE GT 128GB | 3.0 TB | W7 | Philips 50"
3] Dell XPS 13 7500U

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Ytterligare en fråga, kan man skjuta singelskott med Asaultrifle eller SMG i VAT?

Nope, inte vad jag vet iaf.

Permalänk
Medlem

Ooooh, vilket spel! Fick det igår och kunde inte sluta spela! Jag är helt såld! Jobbigt det är att jobba plötsligt =( Man vill ju bara hem och beundra ödemarken...

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ori
Vart hittar man en "crutch"?! är det "raiders" som slåss med dom?

En Crutch är inget vapen det är en helt vanlig krycka, finns lite överallt, jag hittade ett flertal i ett sjukhus, men har även hittat dom i vanliga bostadshus och i papperskorgar(?!).

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Någon som har ett tips på var det garanterat finns ett "leather belt"? Har hittat massor förut som jag oftast inte brytt mig om att ta upp och nu när jag behöver ett är det givetvis omöjligt att hitta ett... Ska förövrigt bygga ett fistweapon av det som verkar kunna bli rätt maffigt.

Edit: Har kollat samtliga shops samt de flesta rum/hus i de större städerna.

Edit2: Hittade ett i en gammal silo. Vapnet blev coolt men mindre bra, gjort av en klo från en deathclaw.