Permalänk

Blåa Och Röda Fläktar ?

Tjabba sitter här och funderar på att beställa 2 st nya chassin fläktar och nu är det så att jag redan har en blå fläkt i (följer med).

Det ja funderar på är om man kanske ska beställa röda fläktar istället ?? Så va tror ni om man har en blå och 2 röda ? Kommer det vara jobbigt med flera olika färger ??
Ska ja beställa 2 st blå istället??

Detta chassit har jag nu.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=337431

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du ska skita i LEDs över huvud taget.
Men måste du, så håll dig till en färg, Annars ser det ut som en tioårings dator..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Jag tycker att du ska skita i LEDs över huvud taget.
Men måste du, så håll dig till en färg, Annars ser det ut som en tioårings dator..

om man gör det snyggt, och placerar fläktarna symetriskt, kan det bli snyggt, men risken är att det inte blir det.

håller med om att det då ser ut som en tio årings värk.

fläktar med flera olika leds så att man kan byta färg kanske är intresant?

Permalänk

säger julgran omd et bara.. i princip alla fläktar som lyser eller är något utöver det vanliga låter dessutom förbannat mycket.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
säger julgran omd et bara.. i princip alla fläktar som lyser eller är något utöver det vanliga låter dessutom förbannat mycket.

AC Turbine e faktiskt tysta! men de e dom ända ja vet så de du säger stämmer väl rätt bra!

Visa signatur

Phenom X4 9950BE | GA-M790X-UD4 | Corsair XMS2 DHX 2x2GB | HD3870 512MB GDDR4 | 80GB System 320GB+1TB Lagring | Corsair HX520w | Antec P180

A64 3800+ @ 3.26 | DFI LP SLI-DR | 4x512MB Twinmos SP BH-5 | X800GT 256MB| WD 250GB | Tagan Easycon 430w | utan chassi för tillfället

Permalänk
Medlem

en o samma färg isåfall
gärna "darkgrey" eller vita som dom lyser så fint ^^

Permalänk
Medlem

Jag har en rödlysande fläkt på min cpu-kylare, och den låter något förbannat, så ta och spendera dina pengar på tysta kylare, så har du iaf ljus från en källa.

Permalänk

Om vi säger som så ska man inhandla nått med ljus i så bör man köpa samma sort och inte olika fabrikat. färger kan skilja mm och att ha över en färg är väldigt svårt att kombinera så det blir snyggt.

jag skulle skippat ljus om jag var du

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag har två röda lysdioder i botten på min stationära , precis så de glöder lite skumt i fläkt gallret på sidan ... Sen är det bra där.

Permalänk

Tack för alla bra svar.

Har fått mycket att tänka på nu, Och det ska jag också göra,