Permalänk
Medlem

freshverse.se - kritik!

Hejsan, här är en webbsida jag har skapat under några månader. Den har nu gått igenom några designbyten och nu känner jag mig riktigt nöjd med den rent hur den ser ut. Har försökt göra den så kompitabel som möjligt med webbläsare, men IE 6, 7 och Firefox fungerar fin fint, safari bör fungera rätt så bra också. Skulle vilja ha feedback på första intryck och kanske hur man kan göra den bättre SEO mässigt? Har nästan ingen koll på SEO delen men jag har lagt in lite meta taggar etc.

http://www.freshverse.se

Tack!

Permalänk
Medlem

Efter en snabb kik så kan jag säga att jag tyckte den var snygg, men det tog mig låååång tid att förstå vad sidan handlade om. Hade jag inte velat veta pga. tråden så hade jag bara klickat ner den.

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

Den är snygg men har svårt och bestämma mig om det gröna där du har rubrikerna passar eller inte men bestämde mig efter noga överväganden att de gjorde det Men helheten på sidan hade vart snyggare om du inte skrev texten du har under inloggningsrutan direkt på bakgrundsfärgen.

Sen om man skriver fel användarnamn eller lösenord så hamnar felmeddelandet ovanför Top5 boxen (iaf i Firefox).

Edit: Eller ja, inte ovanför utan rätt på rättare sagt.

Permalänk
Medlem

Jo, känner till felmeddelandet, pinsam bugg