Söker MMORPG-spelare att intervjua i Malmö/Lund/Jönköping

Permalänk
Medlem

Söker MMORPG-spelare att intervjua i Malmö/Lund/Jönköping

Hej.

Jag skriver för tillfället en universitetsuppsats om vilka olika sysnätt som finns på MMORPG-fenomenet, och hur ungdomar som själva spelar mycket förhåller sig till dessa. Nu behöver jag hitta folk i Malmö, Lund (eller eventuellt Jönköping om du kan träffas 8-10/12) som jag kan intervjua. Jag bjuder på en lunch eller liknande, och vi sitter och pratar i ca 20-60 minuter. Jag spelar in samtalet med diktafon, ingen mer än jag lyssnar på inspelningen och du kommer vara helt anonym i uppsatsen.

Förutom mat i magen så får inte du ut mer av det än en förhoppningsvis trevlig pratstund ... och min stora tacksamhet.

Du ska:
Vara 18-24 år gammal.
Spela något MMORPG (t.ex. WoW) relativt mycket, iallafall tio timmar i veckan, och ha gjort det under en lite längre period. Givetvis får du ha tagit pauser och så tidigare i ditt spelande, men just nu vill jag att du ska spela aktivt. Du ska alltså inte heller ha börjat spela första gången för typ en månad sedan.

Hursomhelst, jag bor i centrala Malmö och är du intresserad så får du jättegärna höra av dig till mig på olofrensfeldt@hotmail.com

Tack på förhand
/Olof

EDIT!: Eftersom jag inte hittar något sätt att ta bort tråden så vill jag bara meddela om att jag nu har fått ihop tillräckligt många att intervjua. Någon får gärna vara snäll och deleta tråden, tack.