Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Har du missat citationskryssrutorna?

Ja... Fan, jag är dum på riktigt -.-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Ja... Fan, jag är dum på riktigt -.-

haha 1400 inlägg dalhedarn;)

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Nickelback är ju sämst.

Verkar vara mkt snack om Katy Perry, jag tror jag blivit miljöskadad av mina kompisar som jämt spelar sån musik att jag inte ens tycker den är dålig. Inget jag lyssnar på hemma men inget som jag stör mig på om det spelas på krogen eller så.

Rix FM spelar ju förövrigt jävligt mkt skitmusik och deras radiosnack är ju riktigt irriterande, dock så brukar jag bli tvingad att lyssna på det iaf 1-2 timmar på jobbet ;/

Permalänk
Medlem

Normalt sett så tycker jag att det som spelas på radio ofta är skit. Men när man sedan jobbat eller pendlat och samtidigt lyssnat på musik så lär man sig väl uppskatta musiken. Mindre och mer dålig musik i jämförelse, under en längre period, ter sig i slutändan som "bra och bättre" i mitt fall

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miFFhoe
haha 1400 inlägg dalhedarn;)

Haha. Ja man lär så länge man lever

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Håller inte med. Den låten är ju jävligt catchy. Kanske inte toppklass, men du överdriver när du påstår att det är ett hån

Om man gillar Eddie Medusa är den låten ett stort hån mot honom.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Haha. Ja man lär så länge man lever

Dude, that's noob-talk.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

bump.
Börjat lyssna på en radiokanal jag verkligen gillar.. tror den ligger på 106,3 eller nått närliggande.. rockklassiker (tidernas bästa rock) hela dagarna.. helt lysande!
(sitter i västerås o lyssnar)..
vettefan va radiostationen heter... men rekommenderar den skarpt!

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

crow2: Samma här! hittade den på bilradion när jag trodde jag lyssnade på mix megapol 106.9 men det visade sig att det var rock-klassiker Går mycket bättre att jobba nu utan p3s poptokeri och rix fm/mix megapol gnatande

Permalänk
Medlem

Tokio Hotel.... fortfarande

Permalänk

Håkan Hellström.

Permalänk
Avstängd

crow2 och blame_me: Rockklassiker är fan det bästa sedan skivat bröd.

http://www.rockklassiker.se/

Äntligen slipper man lyssna på Brittan 20 gånger om dagen.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
crow2 och blame_me: Rockklassiker är fan det bästa sedan skivat bröd.

http://www.rockklassiker.se/

Äntligen slipper man lyssna på Brittan 20 gånger om dagen.

kan bara hålla med, fick den vid årsskiftet här i Sundsvall, riktigt bra kanal!

Permalänk

Ni kan ju lyssna på rockklassiker ett tag. Jag tyckte med det var lite skön i början men tro mig, ni kommer tröttna. Deras låtutbud känns bara mindre och mindre. Hela tiden samma låtar...
Likadant med Bandit.

Lyssnar inte på reklamradio längre.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Ni kan ju lyssna på rockklassiker ett tag. Jag tyckte med det var lite skön i början men tro mig, ni kommer tröttna. Deras låtutbud känns bara mindre och mindre. Hela tiden samma låtar...
Likadant med Bandit.

Lyssnar inte på reklamradio längre.

Jag lyssnar på radiostationen 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan.. gjordet i 2 veckor.. visst så hör man samma låtar ibland (max 2ggr per dag) .. det är iaf bättre än att höra samma låt 5ggr på t.ex rix fm.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Jag lyssnar faktist hellre på P3 på dagarna, vem vill liksom missa superprogram som Christer och MNK?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt, tråden är för "Sämst musik just nu" dom får en att spy...
ändå så är dom sista inläggen om saker som är bra... sarkasm?

Har tyvärr inget att tillägga utom att dom kan lägga ner "Mitt P3" eller vad det heter......

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

KENT är sämst och har alltid varit, dålig deprimerande musik, orkar inte ugh

Och Linda Rosings musik är ju inte så bra, hahaha: http://www.youtube.com/watch?v=G806I44rIFQ&feature=related

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Håett
KENT är sämst och har alltid varit, dålig deprimerande musik, orkar inte ugh

Tur att vi inte alla tycker likadant då.. men tack för att du dela med dig... eller nått.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Håett
KENT är sämst och har alltid varit, dålig deprimerande musik, orkar inte ugh

Tror inte han har hört mycket av Kent i såna fall, men som crow2 skrev, det är tur att alla inte tycker likadant

Sämst musik just nu är all rap och annat dunk dunk (tycker jag).

Permalänk
Medlem

All hip hop

Permalänk
Medlem

Allt som spelas på radio mer eller mindre suger... åtminstonde de kommersiella. Kan inte förstå mig på folk som lyssnar på nrj eller mixmegapool.. bara skitmusik och världens sämsta radiopratar genom tiderna.

Permalänk

Jag hatar hiphop (speciellt Eminem), heavy metal och annat liknande oväsen

Permalänk
Medlem

Holy shit, detta måste va den största bumpningen någonsin?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Skrivet av DesktopUser:

Jag hatar hiphop (speciellt Eminem), heavy metal och annat liknande oväsen

Vad lyssnar du på då? är det klassiskt med bach och beethoven som gäller eller kanske darin?

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

@Kevlarheart: Bland annat. Bra att ha på när man kodar. Samt jag lyssnar på 80-tals disco, 70 tal, "Oldies", typ "Schlagers" (Tysk musikgenre som även finns i svensk version). Vad lyssnar du på?

Permalänk
Skrivet av DesktopUser:

@Kevlarheart: Bland annat. Bra att ha på när man kodar. Samt jag lyssnar på 80-tals disco, 70 tal, "Oldies", typ "Schlagers" (Tysk musikgenre som även finns i svensk version). Vad lyssnar du på?

Jaha trevligt trevligt. Själv är jag allätare, men lyssnar på skrik musik som heavy metal och edm, viss del hip hop, och sen enstaka låtar från alla möjliga genrer.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

@DesktopUser: Jag kan lyssna på allt mellan riktigt tung metal till låtarna på spotifys topplista medans jag kodar, har som inte någon sorts genrer som jag aldrig lyssnar på.

Permalänk
Medlem

Jag har nog en ganska så hög toleransnivå när det gäller musik, det är sällan som jag inte klarar av att lyssna på något. Samir och Viktor är väl där min smärtgräns går, det stänger jag av så fort jag hör.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Ed Sheeran.. urrgh

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Avstängd

House, jag tål fan inte house, hemska musikstil. på andra plats kommer lätt reaggae och sen 3e Rap.

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus Xi Extreme - Cpu: Intel Core i9-9900K - Cpu kylare: Corsaid h100i PLatinum - Gpu: MSI GeForce GTX 1080 - Chassi: Corsair Carbide 100R Silent Edition + EVGA 1000W PSU - Hårddisk: x2 Samsung 970 EVO 500GB nvme - Minne: 64B DDR4 3200mhz - Skärmar: 2x AOC Agon AG241QX 144hz,1ms