dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
när var den senaste driven?

15.55

Permalänk

då måste man nog va beredd snart

Permalänk

Hur orkar ni bråka om detta? det är väl dustin som har ett "dåligt system" om man kan få fler än en klapp? men vafasiken, gör nåt vettigt, ha kul med familjen och så istället för att sitta där och nöta F5. (troligtvis är det inget extravagant i paketet iaf).

GOD JUL PÅ ER!

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Är det verkligen dåligt att det kan bli 2+ i ett hushåll? tänk om två bröder handlar aktivt? Namnet, adressen?

Visa signatur

Mjo

Permalänk

dt e en kul grej bara, julklappen e ju inte det viktigast

Permalänk
Medlem

Ännu ingen Julklapp denna timme vad jag har sett?

Permalänk
Medlem

41 kom det

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ljug inte

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
För att?

Har setat här i 2 år tidigare och inte fått nått men inte har jag gnällt som en dålig förlorare för det..

Jag har väl med suttit och försökt vinne i 3-4 år nu. inte har jag gjort det. Jag tycker det är så dåligt att bara roffa åt sig gratissaker när det finns andra som vill ha. Man ska försöka vinna ett paket resten lämnar man till resterande.
Och kom inte med att du är arbetlös osv. Nog fan är jag det själv så det är fan ingen bra förklaring. vinner du en idol dvd hade du köpt den ? nej jag tror inte det va. saker man får gratis klarar man sig oftast bra mycekt utan.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

När tror ni att nästa drive kommer?
Har suttit sen 12 i morse och knappat till och från på F5, fått upp blomma två ggr men inte fått något..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Jag fick en 16.41

Permalänk
Medlem

Bevis på den i såfall

Permalänk
Medlem

Jag refresha 16:41 såg inte ens blomma

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Han ljuger bara.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag har väl med suttit och försökt vinne i 3-4 år nu. inte har jag gjort det. Jag tycker det är så dåligt att bara roffa åt sig gratissaker när det finns andra som vill ha. Man ska försöka vinna ett paket resten lämnar man till resterande.
Och kom inte med att du är arbetlös osv. Nog fan är jag det själv så det är fan ingen bra förklaring. vinner du en idol dvd hade du köpt den ? nej jag tror inte det va. saker man får gratis klarar man sig oftast bra mycekt utan.

Kanske dags att klippa dig och skaffa ett jobb då så du slipper sitta och bli upprör över att du missar några billiga ploj-saker av dustin.
Jag gör det för att de i familjen som har dustin konto ska få en liten överraskning hem i lådan, försöker du ens för någon annan än dig själv?

Permalänk
Medlem

Har spammat var femte minut när klockan har varit ända sen klockan var 16.15 och inte sett något.

Permalänk
Medlem

kanske .55 som senast eller så släppte dom dubbel 15 och skiter i 16 helt

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

hatar det pallar inte sitta vi datorn hela jävla dan!

Är det inte 55 så ger jag faktiskt upp

Permalänk
Medlem

Dustin koncernen är F-A-L-SK!

Permalänk
Medlem

Inget nu heller..

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrille82
Kanske dags att klippa dig och skaffa ett jobb då så du slipper sitta och bli upprör över att du missar några billiga ploj-saker av dustin.
Jag gör det för att de i familjen som har dustin konto ska få en liten överraskning hem i lådan, försöker du ens för någon annan än dig själv?

Är det mitt fel att marknaden inte vågar nyanställa och sätta igång emd stora byggen de blivit lovade som bara måste få klartecken?
Skulle jag mot förmodan vinna (som jag troligen inte gör för att som tar dubbelt upp) Så blir jag väl nöjd för jag vunnit eller? har jag nytta av det så har jag annars har jag bekanta som har nytta av det som tex en Idol Dvd.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
Inget nu heller..

Haha, blir en välförtjänt 5 minuters paus då=)

Permalänk
Medlem

-=FULLMOON=-

Jag ska försöka vinna åt DIG.
Vinner jag så får du ange din leveransadress.

Bara för du är (nästan) lika oldsch00l på SweC som jag.

<3

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

Det i middagstid för alla tomtar nu

Permalänk
Medlem

Dom kanske skräller och kör direkt på 00 nu?

Permalänk

Äsch... orka?
Det får räcka med min julklapp som jag fick vid ett-tiden. Ger er som ännu inte fått något en chans

God jul allihopa!

Visa signatur

Antec Sonata III | Gigabyte P45 DS4 | Intel C2D E8400 @ 3.00 GHz | Asus HD4850 | Corsair 2X2GB 800MHz DHX | WD 640GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Är det mitt fel att marknaden inte vågar nyanställa och sätta igång emd stora byggen de blivit lovade som bara måste få klartecken?
Skulle jag mot förmodan vinna (som jag troligen inte gör för att som tar dubbelt upp) Så blir jag väl nöjd för jag vunnit eller? har jag nytta av det så har jag annars har jag bekanta som har nytta av det som tex en Idol Dvd.

Dvs. när det inte duger för dig, då får någon annan det. Du ställer dig alltså i första rum och är med andra ord lika egoistisk som resten av de som vill ha en present till sig själv, en eller fler. (vilket inte är något fel i sig)
Du är en klassisk hycklare, du är bara missnöjd för just du inget fått ännu, hade du fått en tidigare gissar jag på att du knappast suttit här nu och klagat på oss som jobbat tag i flera presenter.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
-=FULLMOON=-

Jag ska försöka vinna åt DIG.
Vinner jag så får du ange din leveransadress.

Bara för du är (nästan) lika oldsch00l på SweC som jag.

<3

Hahahah

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

vilka tider är det som har varit?