dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem

senast var 15.55 tror vi...

Permalänk
Medlem

Men ge er nu alltså, sluta klaga på varandra! Har ni vunnit så låt andra också få samma chans och glädje i att få en julklapp.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Men ge er nu alltså, sluta klaga på varandra! Har ni vunnit så låt andra också få samma chans och glädje i att få en julklapp.

Instämmer till 110%

Permalänk
Avstängd

Vann

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

1705 fick jag en blomma

Permalänk
Medlem

FICK EN JULKLAPP NU

Permalänk
Medlem

Igen där då,sitter och trycker på blomman men den refreshar bara..

Permalänk
Medlem

Fick upp den rätt på refresh men sen så klickade jag och det fanns inget i korgen!

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Nu kom det en till som man missade tyvärr.
15.05

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Ja jag förstår inte varför ni måste bara ha mer och emr och mer.. tänk på oss som inget har.

Tex du står och hämtar din pizza som du köpt på pizzerian det finns en skål med klubbor som man får ta en av. Bakom dig står en barnfamilj med 2 ungar det finns 2 klubbor kvar. Tar du 'din' klubba? så att barnfamiljen blir utan eller tar du de två klubborna och ger till barnen bakom dig? Valet är solklart.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

:):), bara för det ska jag jävlas och vara ego och girig och delta och försöka vinna 100ggr till

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Nu kom den! 17:04:40 enligt klockan.just.nu

Permalänk
Medlem

Missade jag också, men såg blomman för första gången. Kul!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

Jag fick en julklapp.
Den skänker jag till FULLMOON.

PMa din adress så får du

BARA FÖR JAG ÄR RIKTIGT JÄVLA SNÄLL.
OCH TYCKER INTE JAG SKA BESTÄLLA FLER ÄN EN ÅT MIG SJÄLV!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

vad vann ni då?

Permalänk
Medlem

YES! Nu har jag uppdaterat sen typ 20 i 4 konstant. 1705 fick jag en! LYCKA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
:):), bara för det ska jag jävlas och vara ego och girig och delta och försöka vinna 100ggr till

Hur gammal är du?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
:):), bara för det ska jag jävlas och vara ego och girig och delta och försöka vinna 100ggr till

Hur gammal är du,16?

Permalänk
Medlem

fick en så otroligt nöjd, nu lämnar chansen till någon annan. Alternativt försöker vinna någon till fullmoon eller någon annan som har suttit här hela dan utan resultat.

För er som vill veta var ni ska klicka så printade jag blomman som man ska klicka på:

http://www.speedyshare.com/765809940.html

God Jul på er och Lycka till!

MVH Gabriel!

Permalänk
Avstängd

Jag jävlas ju, fyfan vad alla är seriösa

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

MarkoV: Du är verkligen en sann komiker. Jag vrider mig av skratt.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

vad fick ni av DustinTomten då??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Jag fick en julklapp.
Den skänker jag till FULLMOON.

PMa din adress så får du

BARA FÖR JAG ÄR RIKTIGT JÄVLA SNÄLL.
OCH TYCKER INTE JAG SKA BESTÄLLA FLER ÄN EN ÅT MIG SJÄLV!

Det tycker jag var snällt. Inte för att du behövde göra det då.
Kommer inte jag nu ha nytta av min 'Idol dvd' så har jag släktingar o bekanta som kommer ha mer nytta av det.

God jul!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Jag fick en julklapp.
Den skänker jag till FULLMOON.

PMa din adress så får du

BARA FÖR JAG ÄR RIKTIGT JÄVLA SNÄLL.
OCH TYCKER INTE JAG SKA BESTÄLLA FLER ÄN EN ÅT MIG SJÄLV!

That's som real christmas spirit man!

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Va fan, sämts. Uppdarat var 5e minut i typ 40min, sen missar jag denna gång så är det just då de släpper nya klappar... 3e gången det är så, får fan se till att aldrig missa någon mer ><

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

MAN FÅR INTE VETA VAD MAN FICK FÖRENS MAN FÅR DET!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Jine,nu får du dela med dig hur du gör

Permalänk
Avstängd

Undra vad det är när de delar ut över 200 klappar
Usb minne FTW

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Vann en! ÄNTLIGEN!

Permalänk
Medlem

Måste ha haft världens otur idag, suttit sen kl 8 imorse, kollat så ofta jag har kunnat utan att vara allt för osocial här hemma. En gång går jag iväg på toa, och en annan gick jag och plockade fram jullunchen, båda dom gångerna, så har jag kommit tillbaka till datorn bara sekunder efter att det släppts en ny omgång Inte ens lyckats se den där blomman
Glad för eran skull som fått en julklapp extra (: