Gott om nyheter under 2008

Permalänk

Bra sammanfattning

Gott nytt år!

Permalänk
Medlem

Bra summering av året som gått av dig Emil *klappar på huvudet

Gott nytt år på er alla! men sup inte allt för mycket ^^

Permalänk
Medlem

Gott nytt år! Hoppas på lika många eller ännu fler bra artiklar, recensioner och nyheter!

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Känns som att året har gått fort

Gott nytt år allihopa !

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

Jag tycker året har varit ganska innehållsfattigt på datorfronten.
Jag menar C2D var ju en betydligt större nyhet än i7. Sedan fick vi ju DX10 förra året, samtidigt som ett spel som fortfarande idag har bäst grafik släpptes. Fysikkort kom förra året (lr var det förrförra till och med?). Säkert mycket mer intressanta saker som ajg inte kommer på rätt upp och ned.

Permalänk

Gott Nytt år allihopa

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Fasen vad snabbt nyhetsåret har gått, känns som igår man läste om PB och skadeståndskraven.

Årets mest läsvärda artiklar enligt mig har varit guiderna, windows på USB, bygga egen NAS-server och installation av Ubuntu osv. Mer sånt!
Även mer stora jämförelsetester och köpråd, som serien med datorköpsguiden, test av routrar och grafikkortstesterna.

Var det detta år som sammanfattningen/guiden till pålitliga nätaggregat och märken kom ut av mer eller mindre anonyma användare? Mjo, augusti var det va?
Cred till dem! Årets bästa. Jag har använt guiden till flertal köp och rekommendationer och sällan har jag haft så stor nytta av fåtal PDFer. Mitt Fortron/Source-agg spinner som en mus och jobbar som en tävlingshäst, bästa köpet jag gjort i år.
gw gw

Bahnhof var intressant. Även kul att Swec följer litegrann i politiska debatten som gäller oss användare, det opassar inte på en hårdvarunyhetstjänst, tvärt om. Vi vill ha mer sånt, i samma anda som tidigare.

gg wp gw all

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Gott nytt år! Nu kanske Core i7 blir billigare 2009 (man kan ju alltid hoppas)? Och självklart ser man fram emot ATI´s nya grafikkort i det första kvartalet (uppgraderings time.)

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk
Medlem

http://s.naurunappula.com/0/244/425/459232.jpg

Skämt å sido. Gott nytt år gott folk

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk

När kommer Intels Larrabee grafikkorten ut egentligen? trodde det skulle komma ut iår.

Permalänk
Medlem

Gott Nytt år 'fo'ks
hoppas på ett bra 2009!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stefanken
När kommer Intels Larrabee grafikkorten ut egentligen? trodde det skulle komma ut iår.

I slutet av 2009 är väl planen?
http://beyond3d.com/content/news/565

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuufukuji
http://s.naurunappula.com/0/244/425/459232.jpg

Skämt å sido. Gott nytt år gott folk

Fin bild Mindre än 6 och en halv timma kvar nu!

Permalänk
Medlem

gott nytt år på er swec folket

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gott nytt år alla SweC!

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UltraLord
Fin bild Mindre än 6 och en halv timma kvar nu!

irc

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Happy New Year !!!! nu sitter man o ölar lite o halvtittar på hajen
God Juk e efterskott ntw.....

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk

Gott nytt år!!!

Permalänk
Medlem

Hoppas året fortsätter vara lika trevligt som det hittills varit:).
Inget gnöl och tjafs hemma alltså. Har hunnit smaka en del på året redan; tog mig ur sängen redan 08:15 i morse:D