Permalänk
Medlem

Haha det är föräldra fri 18 års fest! xD Tror det finns gott om sådanna brudar^^

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Haha det är föräldra fri 18 års fest! xD Tror det finns gott om sådanna brudar^^

Då borde dä ena lösa sig, finns mängder med flickor på gårdsfester som ter sig villiga när småtimmarna närmar sig och desperationen gör sig påmind!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shooblan
Källa på det?

Murphy's lag, bättre än så blir det inte. Vill minnas att Parkinsons lag är något liknande.

EDIT: O'Tools lag kom jag på nu också. En förlängning på Murphy's lag.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Man får vara försiktig så man inte blir alltför på ändå, det är lätt att det blir så om man vill för mycket.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Man får vara försiktig så man inte blir alltför på ändå, det är lätt att det blir så om man vill för mycket.

Jag har fått en brud på halsen som vill nuppa o evt nått mer. men frågan är om man tycker detsamma om henne. nja Man ska väl inte vara full när man gör det. iaf inte de första gångerna och inte i ons enligt mig. i mer stabilaförhållanden så är det väl en annan sak,.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag har fått en brud på halsen som vill nuppa o evt nått mer. men frågan är om man tycker detsamma om henne. nja Man ska väl inte vara full när man gör det. iaf inte de första gångerna och inte i ons enligt mig. i mer stabilaförhållanden så är det väl en annan sak,.

Du ska väl inte gifta dig med henne?
Dra över henne bara. klart.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Du ska väl inte gifta dig med henne?
Dra över henne bara. klart.

Funderar på att ha det som KK så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

När jag gick i skolan i Eslöv då i femman och sexan (för ungefär 9-10 år sedan) så var där en tjej i klassen som var duktigt kär i mig. Hittade alltid en massa brev och godis i bänken när hon hade varit inne på rasterna. Skulle alltid spela i mitt lag på idrotten och så, dansa tryckare med mig på skoldiscona, ja ni vet! Jag brydde mig ju inte om henne då (Diablo och StarCraft... ni vet) plus att jag tränade hockey. Som ni säkert förstår så avfärdade jag henne allt som oftast. Fast hon såg rätt OK ut.
Hursomhelst, häromdagen så vart jag hos mina föräldrar (som bor kvar i Eslöv) och skulle handla på Ica, då ser jag en duktigt vacker höna i kassan. klockan närmar sig stängningsdags och jag är typ ensam... bara någon före mig men ingen efter mig. Okej, tänker jag, här gäller det att koppla på charmen. Jag kommer fram och:
"Hej" säger hon.
"Heej" svarade jag (en ruta gick nog sönder av min gäla röst) men jag fortsatte:
"Du heter XXX och gick på XXX skolan i femman och sexan va?"
"ehh, ja? Hur vet du.."
"hehe, jag gick också där.. då!"
"Jag känner inte igen dig"
(Okej... tack för den du...)
Så jag förklarade att jag var ju den som flyttade till malmö efter sexan och då visste hon direkt
Vi bytte nummer och hon slog en signal i fredags.
Ptja, så kan det gå

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ha sex om du vill det, men se till att hon vet att du inte vill nå mer än sex/KK iaf. Inge schysst om hon blir ledsen och besviken.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
När jag gick i skolan i Eslöv då i femman och sexan (för ungefär 9-10 år sedan) så var där en tjej i klassen som var duktigt kär i mig. Hittade alltid en massa brev och godis i bänken när hon hade varit inne på rasterna. Skulle alltid spela i mitt lag på idrotten och så, dansa tryckare med mig på skoldiscona, ja ni vet! Jag brydde mig ju inte om henne då (Diablo och StarCraft... ni vet)

Kommer aldrig förstå mig på er killar. Jag satt med Diablo och Starcraft precis som ni, men likförbannat drömde jag om alla de fina pojkarna och flickorna i klassen för det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Ha sex om du vill det, men se till att hon vet att du inte vill nå mer än sex/KK iaf. Inge schysst om hon blir ledsen och besviken. Kommer aldrig förstå mig på er killar. Jag satt med Diablo och Starcraft precis som ni, men likförbannat drömde jag om alla de fina pojkarna och flickorna i klassen för det

Hon är med på det så..
Jag satt med och lirade D1 när man fick adsl för massa år sedan satt uppe till runt kl 5 haha. nej men självkalrt så gillar man väl tjejer och det gjorde man även då men det var väl lite mer så. 'vuxet' att ha flickvän osv att det inte var 'inne' att ha det då. vi är ju trotts allt 2-3 yngre i barnasinnet än vad ni är just därför ni drar er till lite äldre killar som är mognare.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Hon är med på det så..
Jag satt med och lirade D1 när man fick adsl för massa år sedan satt uppe till runt kl 5 haha. nej men självkalrt så gillar man väl tjejer och det gjorde man även då men det var väl lite mer så. 'vuxet' att ha flickvän osv att det inte var 'inne' att ha det då. vi är ju trotts allt 2-3 yngre i barnasinnet än vad ni är just därför ni drar er till lite äldre killar som är mognare.

Tror det är lite socialt inlärt också. Jag går gärna på äldre damer om jag tittar åt det hållet, men damerna borde ju vara lika mogna som mig? För mig är typ äldre = hett, liksom, ja, det bara är så x_x

Och nee, man hade väl inte lika starka känslor då. Men sexualdriften fanns minsann och ja, nog ville man allt ha någon att gå runt och pussa på och så. Var väldigt avis när nån av kompisarna hade partner en tid och så

Permalänk
Medlem

Older chicks ftw! ^^ Gumman min är ett år äldre!:P

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Kommer aldrig förstå mig på er killar. Jag satt med Diablo och Starcraft precis som ni, men likförbannat drömde jag om alla de fina pojkarna och flickorna i klassen för det

Är det jag som misstolkar eller...? Om det är som jag tror, så bara ett stor och mansgrisaktigt WHOOOOO!
Kan nästan säga det samma, förstår mig inte på killar som bara kan fokusera på en grej, jag har alltid kollat och drömt om flickor.
Dessutom gjorde datorn det lite extra möjligt i undre tonåren för länge, länge sedan. En kombination av båda dom goda världarna:P

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Older chicks ftw! ^^ Gumman min är ett år äldre!:P

Hehe. Min är två år äldre ^^

Permalänk
Medlem

Min var fyra år yngre

Visa signatur

"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
Crippa90

Permalänk
Medlem

Jag förlorade oskulden med en 24åring när jag var 18. Who wants to touch me?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

erhmm jag.. nja..

vi närmare eftertanke så ska jag inte ha KK med henne. fick reda på lite skit som jag inte trodde om henne så. blir totalblock på den jävlen.. (Ljugare)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

erhmm jag.. nja..

vi närmare eftertanke så ska jag inte ha KK med henne. fick reda på lite skit som jag inte trodde om henne så. blir totalblock på den jävlen.. (Ljugare)

Vadårå?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

erhmm jag.. nja..

Alltså vadå har hon mördat någon?
Du ska ju bara doppa, du ska väl inte sitta och konversera med henne?
Fan naila sen sätter du en extra prick på listan.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Alltså vadå har hon mördat någon?
Du ska ju bara doppa, du ska väl inte sitta och konversera med henne?
Fan naila sen sätter du en extra prick på listan.

Håller med, du ska ju bara.. ja som han sa. Det är väl ingen syjunta ni ska ha?

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

erhmm jag.. nja..

Har man sagt A så får man lov att säga B också vettu

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

så ni ..... skiter i vem ni sätter på alltså bara det är en tjej ?

hm låter ju real clever!.. not..

håller med fullmoon faktiskt på nåt sätt:p,
sätta på en som ljuger friskt och tror personen kan å vet allt men är en stor skit = piss off bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
så ni ..... skiter i vem ni sätter på alltså bara det är en tjej ?

hm låter ju real clever!.. not..

håller med fullmoon faktiskt på nåt sätt:p,
sätta på en som ljuger friskt och tror personen kan å vet allt men är en stor skit = piss off bitch!

Äh man ska ju bara ha sex. Inte gifta sig eller nåt. Man behöver ju inte lyssna på vad hon har att säga eller ens bry sig. Det är ju inte så att hon är kär i en heller utan hon vill säkert också bara ha lite njutning. Win-win situation!

Visa signatur

Permalänk

Hehe. nej man jag har ändrat åsikt om henne totalt så. jag behöver inte nämna något om vad det är om mer än att jag inte vill vara där. hon vill nog dessutom mer än vad jag vill. Fast man känner ju lite för brud men isf letar jag häldre efter en annan. få se hur det blir med jobb o sånt om man tvingas flytta så.

Skulle ni själva vilja dippa randome tjej på stan? nepp skulle inte tro det men en handfull av de . det skuelle säkert jag med så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Skulle ni själva vilja dippa randome tjej på stan? nepp skulle inte tro det men en handfull av de . det skuelle säkert jag med så.

För att citera Frank Andersson, "kuken ska ha sitt".
http://www.youtube.com/watch?v=RrsPkEYh-dY
1:20

Alltså, ett KK-förhållande är just det, man knullar, du ska inte gifta dig med henne, du ska inte skaffa barn med henne, du ska ploga 'na!
Vad spelar det då för roll vad hon har gjort förr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Konfirmeringsbias.
Uruselt argumenterande

Önskar verkligen att det var på annat vis, men ingenting är ju enkelt tyvärr..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Murphy's lag, bättre än så blir det inte. Vill minnas att Parkinsons lag är något liknande.

EDIT: O'Tools lag kom jag på nu också. En förlängning på Murphy's lag.

Ty, ska komma ihåg det ^^

----

Angående KK, ni tar alltså "vem som helst" bara denna inte är mördare?

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker

----

Angående KK, ni tar alltså "vem som helst" bara denna inte är mördare?

Mördare skulle vara okej så länge hon inte mördar mig. Men då finns det ju alltid handbojjor som man kan använda i sängen om den risken finns. Så länge bruden ser bra ut så spelar ju inte intelligens eller persolighet någon roll för ONS eller KK.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Okey, själv kan jag inte se en person som endast ett objekt.

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Jag hade sex med ett riktigt as en gång tänkte juh orka vry sig ska juh inte gifta mig med henne! Sen säger hon att jag har varit otrogen mot henne när jag blir tillsammans med en tjej 3 månader senare! Sen dess har jag levt med ryktet otrogen jävel!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
För att citera Frank Andersson, "kuken ska ha sitt".
http://www.youtube.com/watch?v=RrsPkEYh-dY
1:20

Alltså, ett KK-förhållande är just det, man knullar, du ska inte gifta dig med henne, du ska inte skaffa barn med henne, du ska ploga 'na!
Vad spelar det då för roll vad hon har gjort förr?

Hon kan ha dragit på sig en otrevlig könsjukdom. Gonorre, syfilis eller HIV.

Visa signatur

Fagerja