Permalänk
Medlem

Ericsson T630 fråga.

Tjena, jag har en T630 och skulle vilja använda bara sim-kortet som bas för alla kontakter. vet någon hur jag gör? alltså att alla nummer jag sparar kommer att sparas på sim-kortet.

edit: skulle vilja att bara kontakterna från sim-kortet visas när jag kikar i telefonboken oxå.

tacksam för svar

Permalänk
Medlem

På min mobil så gäller följande

Kontakter-->Alternativ-->Avancerat--->Autospara på SIM

Kontakter-->Alternativ-->Avancerat--->Standarkontakter-->Sim-kontakter

Har en SE W800 iofs.. Vet inte hur mycket skillnad det är

Visa signatur
Permalänk

Nu har jag inte den specifika modellen, men förmodligen kommer du att behöva välja att "SIM-kontakter" skall vara standardplatsen för dina kontakter. Dock kan det vara så att du ändå kommer vara tvungen att välja "SIM-kontakter" manuellt varje gång du går in i kontaktlistan då telefonens kontakter brukar visas som default.

Visa signatur

DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481