Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk

Någon som har en betakey över:

Sicka till

bobmaffia20@hotmail.com

/tack på förhand
Robert_TB

Permalänk
Medlem

Tar jättegärna emot en key...!

justanothermonday [snabel-a] gmail [punkt] com

Bara att byta ut det inom [].

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem

www.playstar.se ger ut betakeys! bli medlem dem ger bara ut 6k nycklar så snabba er

Hope u all get one Mvh SydpoleN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Madman e galen lategame ja. Fast det är ju Naix på dota också, går och reggar på storcreepsen. Mötte en Naix en gång och jag var Centaur, det var fanimej inte roligt. Hade runt 4k hp på slutet och det gick inte att skada han ens!

Madman e grymm . men han är inte odödlig Bara man spelar rätt så.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

Tycker att det är riktigt kul men jag kan bli frustrerad ibland när någon springer ifrån en med 1hp kvar

heter aerosol ingame

Visa signatur

To win a war, you have to lose a battle.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SydpoleN
www.playstar.se ger ut betakeys! bli medlem dem ger bara ut 6k nycklar så snabba er

Hope u all get one Mvh SydpoleN

Hur lång tid tog det innan du fick en nyckel?

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk

fan, älskar dota detta spelet ser fett skoj ut ja skulle väldigt gärna ha en beta nyckel ^_^ om de finns någon snel dude me key över så : Johanw123@gmail.com ^_^

Permalänk
Medlem

som någon tidigare sa, playstar.se delar ut 6000 keys. Däremot måste du bli godkännd medlem av en admin för att kunna ta en key. Hoppas dom inte sover

Permalänk
Medlem

För mig tog det kanske 1 minut men det varierar, min broder gjorde det samtidigt och för han tog det 10mins. 6k keys är rätt så många så det är bara hoppas att alla här som vill ha en hinner se det i tid!:)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SydpoleN
www.playstar.se ger ut betakeys! bli medlem dem ger bara ut 6k nycklar så snabba er

Jag fick en nyckel av playstar idag. Testade lite snabbt. Skillnaden mellan DotA och HoN är ungefär desamma som skillnaden mellan gta1 och gta4. Samma spel med så grymt mycket bättre.

Permalänk
Medlem

Har 2st invites. dom 2 första som PMar får en invite. Glöm inte Emailen annars får du ingen

EDIT för er som har facebook http://beta.heroesofnewerth.com/weU7sxvv9A7Aeo43zU/facebook.p... Gratis key i massor!

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Alltså var det meningen att man bara ska trycka på bilden på playstar och sen ska det inte hända nå mer? Eller är det så at nycklarna är slut kanske...

EDIT: NVM

Permalänk

Spelade DotA i många år innan jag mer eller mindre la ner allt utom det lilla som blir på LAN ibland förra hösten så ska bli riktigt roligt att testa och se vad som bli av detta spel.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key!

nefaldar@hotmail.com

Tack

Visa signatur

Aboo!

Permalänk
Medlem

Den som skickar en key till greken2000@hotmail.com skickar jag en fysisk present till Värde mellan 50 och 100 spänn.

Glöm inte att bifoga din andress.

Mvh

Visa signatur

Chassi: Lian Li PC-8B CPU: i7-3930K @ 4.55 + Corsair H80 Mobo: Asus P9X79 PRO Minne: 32gb G.Skill Ripjaws 1600 GPU: Gigabyte Radeon 6970 OC HDD: Intel X25-M G2 80GB PSU: Corsair AX 850W + 2x G2420HDBE 24".

Permalänk
Medlem

Nya invites har ramlat in nu, så dom 6 första som PM:ar sin E-mail till mig får en var.

Edit: Slut på invites nu

Permalänk
Medlem

thomas.akerlund@gmail.com
Tar gärna en key om jag nu inte hinner få en av AsDefeQ. Uppdaterar detta inlägg isf

Permalänk
Medlem

jag tar gärna emot en key
s.ottosson@bredband.com

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

Skulle inte ha något emot en key, så mina kompisar får med mig i deras jakt på fler spelare.

neonxz@gmail.com (både msn och mail)

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

har 3 stycken nya inviter att ge ut! snika åt er genom att skicka pm med er email

(får jag många pm så vinner de 3 med roligast meddelande en varsin key:))

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Sådär, första matchen avklarad. Jag spelade Highlander eller vad han heter (Sven i DotA). Riktigt kul spel! Hade absolut lika roligt som jag har i DotA, skönt med funktioner så man kan undvika leavers o.s.v.

Vi blev totalägda av Krobelus (Defiler?), men det var riktigt roligt ändå!
Shopsystemet kändes genomtänkt och enkelt, det jobbiga var att fatta vilka items som var vilka. I övrigt så tror jag detta spel kommer ta över 90% av alla seriösa DotAspelare, utan tvekan!

Har tyvärr inga keys att ge ut, men kommer jag över några så säger jag till!

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

Jag har 5 keys över.. men vill behålla en för säkerhetsskull.. Så 4st delar jag ut till SWEC..

Dom 4a första att PM:a mig får invite.. SLUT!

Mvh

Invite # 1 gick till: izarul
Invite # 2 gick till: Kokainflingor
Invite # 3 gick till: 13asement
Invite # 4 gick till: Nait

Grattis till er som fick!

P.s.. Kom ihåg att skicka med E-post adress när ni requestar.. annars kanske ni tappar chansen att få en invite

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag har 3 invites. PM:a din email, först till kvarn etc etc.

INGA INVITES KVAR

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pylver

Vi blev totalägda av Krobelus (Defiler?), men det var riktigt roligt ändå!

Defiler verkar utan tvekan vara väldigt bra i denna version och mångas första val i RD som är det endaj ag spelat so far.

Lite konstigt att matchstats inte uppdateras när folk concedar och man lämnar tidigt. Minst spelat 10 matcher men står fortfarande på 4 och oftast har jag haft bra stats

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Har 3st invites kvar. Skicka pm, först till kvarn!

EDIT: Slut!

Permalänk
Medlem

2 invites, först till kvarn (PM).

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv

GREAT SUCCESS!

crille_krull@hotmail.com: invitation sent.

GREAT SUCCESS!

Johanw123@gmail.com: invitation sent.

Permalänk
Medlem

Slut på mina invites, grattis till er som fick!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

nån som har en invite?

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill bara utfärda en liten varning. Försök inte ändra några ljudinställningar in-game. Jag tryckte på "disable all sounds", varpå spelet kraschar och re-join-funktionen buggar ur så illa så att jag inte ens kan komma in i min match igen.