Slippa reklamerna i spotuify utan att betala för premium

Permalänk
Medlem

Slippa reklamerna i spotuify utan att betala för premium

tja. Jag har för en tid nu undrar över hur jag kan slippa de här oerhört irriterande reklamerna som kommer upp ibland på spotify och kommit fram med en lösning. Dock är jag inte precis ett geni när det gäller programering osv.

Har ni märkt att Spotify inte spelar upp en reklam när man byter låt innan den är slut?

Min lösning - Att skapa ett program som byter till nästa låt 0.5 sekunder innan låten är slut.

Detta kanske flera har tänkt på, det vet jag inte. Jag vet inte hur man gör sådana här program så jag frågar er! Är det någon där ute som kan göra ett sånt program och dela med sig av det?

Diskutera - Skulle det kunna funka? Är det olagligt? Går det att tjäna pengar på idéen?

Ifall någon där ute nu gör ett program skicka det till mig. Jag står inte ut med de j#vla reklamerna längre!...

Permalänk
Medlem

Ingen reklam - Ingen spotify.

Såvida ingen betalar 100:- för en månad Premium.

Visa signatur

teh winnarz!!!!11

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vinceent

Har ni märkt att Spotify inte spelar upp en reklam när man byter låt innan den är slut?

Fel, ibland så körs det reklam även om man byter låt själv.

Spotify är en skön lösning på ett ganska stort problem, så för min del betalar jag gärna, men utan fast inkomst så får det bli reklamvarianten ett tag till.

Permalänk

Vaffan... här har pirater i åratal tjatat om en laglig lösning och den till dags dato bästa försöker man lura... Nä, betala, lyssna på reklam eller kom på ett bättre sätt att finansiera en laglig musiktjänst...

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Sötast
Permalänk

Hosta upp pengarna om det nu är så viktigt för dig! Ska du ha fest eller något kan du ju skaffa ett endagarspass för några kronor i stället för att bli abbonent. Vad är det som är så fel med att faktiskt betala för det man lyssnar på? När man förväntar sig att det ska vara gratis ligger nog någonting väldigt fel till...

Dessutom är det bara dumt att försöka hacka dig förbi det - mjukvaran kan uppdateras hur enkelt som helst för att göra eventuella fulhack helt meningslösa.

Permalänk

fail.

Visa signatur

Some a look fi paradise in a physical form, paradise it is a state of mind.

Permalänk

Det kommer som sagt reklam även om du byter låt innan den är slut, på exakt samma sätt som om du hade lyssnat klart

Visa signatur

Antec Threehundred | Gigabyte GA-MA790X-UD3P | Phenom X4 940BE@3.0GHZ | 2x2GB PC6400 Corsair XMS2 | Radeon HD4890 1GB | 500GB HDD | Corsair TX650W | Windows 7

Permalänk
Avstängd

Jag har INGET emot reklam men deras reklam är så in i helvetes dålig så jag har dumpat spotify helt.

Får se om det är något att ha när man skaffar fast inkomst så man kan betala för sigh.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Hedersmedlem

Denna fråga får anses falla under §7.
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.