Permalänk
Robot

Förjävlig lackering av netbook

Försökte skruva av locket bakom skärmen på datorn men det var inte så lätt som jag trodde så bestämmde mig för jag skulle föröka maskera datorn och slipa och lacka direkt på locket, det gick inte så bra, råkade lacka över webbkameran och nu när jag slipat bort färgen bilden suddig. Första försöket blev förjävligt, jag slipade ner orginalfärgen blå litegrann, sen la jag på vitt på locket och svart på delen runt tangentbordet och ramen runt skärmen. Plastpåsarna fastnade i färgen och jag petade på den inan den torkat så den blev förjävligt ojämn och kladdig. Och kanterna på mönstret jag tejpade blev knapriga, har ingen bild på resultatet när jag drog av tejpen men jag rispade av allt ändå med ett stämmjärn och sandpapper och fick fula repor. Lackade över med flera lager svart tills det såg ganska bra ut, men då tappade jag såklart grejjerna upp och ner så färgen klumpade ihop sig och nu orkade jag inte slipa av igen så jag skruvade ihop skiten matt och ojämn i färgen som den är. Touchpadden är len i allafall. Sladden var trasig, en kompis till pappa lagade den och det är krympslang runt lödningen.

Besök albumet: Förjävlig lackering av netbook av Andre_H

Permalänk
Medlem

hahaha förstörd nu? xD

Permalänk
Keeper of Traditions

shit pommes frites, vilket epic fail.........

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hahahaha

den här tråden livade upp mitt liv rätt rejält. SÅ sjukt bra.

Snyggt jobbat!

Permalänk
Medlem

Du får 10 p från mig

Permalänk

bättre lycka nästa gång. kanske bör tänka över att lämna bort jobbet..

Permalänk

är det första gången för dig? Om det var jag så skulle jag bett nån om hjälp innan jag gav mig på en så dyr dator

Permalänk

haha, episkt misslyckande! men episkt roligt! 10p!

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stylarn^^
är det första gången för dig? Om det var jag så skulle jag bett nån om hjälp innan jag gav mig på en så dyr dator

Jag hade behövt hjälp men det är ju en åndå en av de billigaste datorerna. Så vad hade du gett dig på egentligen utan att fråga om hjälp? En 10år gammal dator?

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

10p för att du bjuder på det

Visa signatur

🖥 AMD 5600X (+ Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black) | ROG Strix B550-I | 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz | Asus TUF RTX 4070 Ti | Samsung 980 Pro NVMe | Corsair SF600 | Lian Li A4-H2O | 2 x Noctua NF-A12x25 | Acer Predator XB271HU | ⌨️ Varmilo VA109M | 🖱 Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem

haha epic fail! tur att den fortfarande funkar iaf. kul att du bjuder på detta, många hade nog bara surat och försökt glömma det och låtsas vara perfekta. tummen upp!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Det här blev ju verkligen King! Eller hur hahaha Fail of the week eller?

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem

Fan, tycker ju synd om dig :(.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk

Försök låna en kamera och ge oss en bild att förundras över!

Visa signatur

Intel Core i5 760, Gigabyte P55A-UD4, 2x4gb 1333mhz, 120gb Intel 510 SSD + Hitachi 2TB 59xx rpm, Corsair HX650 nätagg, Fractal Design R4 White.

Permalänk
Medlem

Fantastiskt! 10p!

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

hahahahahaha förlåt hohohoho :D:D

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Shit... fan så synd. Nåja, du fick en insikt om vad som är möjligt till nästa gång?

ok... jag blev tvungen att garva lite... men jag har slutat nu...

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!

Permalänk

10p hela vägen..Inget illa menat men shit!! Trodde ett tag att jag skulle ramla av stolen

"Det började bra men blev förjävligt även denna gång. Precis när färgen var jämn och blank och klar för klarlack tappade jag såklart grejjerna upp och ner så färgen klumpade ihop sig och då orkade jag inte slipa av igen så jag sprayade ett vitt streck över locket och skruvade ihop skiten klumpig och ful i färgen som den var. Touchpadden blev len i allafall."

Permalänk
Medlem

10p för att du inte gav upp!

Permalänk

va i alla heliga mostrars livmodrar ska detta föreställa ?
ta en bild med webcamen och ladda upp!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Full pott för att du kom på idén att lägga upp bilderna i ett galleri!

Permalänk
Medlem

UNIKT! 10P!

Permalänk
Medlem

Hahaha årets mest misslyckade projekt.10P :D:D:D:D

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

hahaha, ett gott skratt iaf :D... Du hade otur det hade säkert blivit skit bra om du inte råkat tappa den :/ synd.

Permalänk
Medlem

stackars, fail

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk

HAH! Som sagt, trevligt att du bjuder på det. Gav mig ett välbehövt skratt nu när skolan har startat på allvar och jag sitter begravd i läxor -.-

Permalänk
Medlem

Hahaha!

.. och vilka underbara kommentarer!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha första projektet som va oplanerat

Permalänk
Proffsmoddare

Det gjorde så ont i mitt hjärta av att se detta att jag gömde min vita Acer aspire one 150 där du aldrig finner den! Ditt monster! Nej, men seriously, den blev rätt bra ändå tillslut.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Sluta försöka lackera!!! Du är en fara för allmänheten:D 10P