Permalänk
Medlem

ser grymt schysst ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnjinSan
Mjo det kan man ju göra men tycker inte det ser så snyggt ut med 3 fläktar ovanpå chassiet....

....nej det är ju fult......sant.... Men jag bestämde mig i dag för att Corsair H50 kylningen til cpu stannar...Även om jag måste betala den kanske... Men jag tror jag får behålla testexet. Jag har låtit den stå med high load i intel burn test ÖVER NATTEN !!! Har någon mer gjort det ?? I alla fall har den inte tippat 72 grader på 4,2ghz och jag får anse mig nöjd med det tills vidare... sen kör jag 360 radarna til de ny grafikkorten enbart iställlet och enbart med pullfläktar monterade på ovansidan av dom innuti chassit.. Det har sina fördelar att cpu utvecklingen har gjort dom kallare.. och ny ryktas det ju att de nya graffarna också ska vara så där kalla.... så vi fär se om dom inte är det får jag hitta på nått nytt när tiden kommer...

Permalänk

Nämen se där en som lägger ner pengar på bygget Skönt o veta att fler bygger pråpert och med bra smak. detta kommer bli bra, och jag gillar hur du gör det någa utan att stressa. Är själv igång med mitt nya bygge och kommer köra blank aluminium med svart tema. 10P från mig för ett noga bygge och val utav hårdvara.

Permalänk
Medlem

Chassit ser grymt snyggt ut och bra kabeldragningsmöjligheter! Din kabeldragning är så nice

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

var kan man köpa bitspowers prylar i sverige? vill ha en sådan sats till mitt Crosshair III

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alle_lenhovda
var kan man köpa bitspowers prylar i sverige? vill ha en sådan sats till mitt Crosshair III

Begagnat, annat finns inte i Sverige.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

hm, deras sida är ju fuckad, går inte navigera ett dugg!

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Medlem

Man blir riktigt sugen på att svartlackera insidan på sitt chassi nu alltså. Btw, är det verkligen nödvändigt att ha vattenkylning på MOSFETs? Känns ju overkill

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

10 p för att du troligtvis är oskuld ;P

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tater
10 p för att du troligtvis är oskuld ;P

Varför behöver man vara oskuld bara för man gillar o mecka med sin dator?
Fint jobb btw upp med lite helhets bilder!

Visa signatur

Kul med jul, så länge det rullar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Man blir riktigt sugen på att svartlackera insidan på sitt chassi nu alltså. Btw, är det verkligen nödvändigt att ha vattenkylning på MOSFETs? Känns ju overkill

Ja det gör det ju... men om man säger så här .... det ända som hindrade mig i att köra en 3520 i 4,4 ghz som 24/7 klock är att de överstiger 90 grader under load och då throttlar dom helt enkelt. Detta gäller även på classified brädan i 4,4 ghz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tater
10 p för att du troligtvis är oskuld ;P

Haha, vafan baserade du det påståendet på?

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tater
10 p för att du troligtvis är oskuld ;P

Nä inte direkt

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lian Li PC-P80 Powder Coated Black | i7 920 @ 0.0GHz | EVGA GTX 275 | ASUS Rampage II Extreme | Corsair Dominator 6Gb | Corsair HX850W | Intel X25-M G2 80GB | Samsung SpinPoint F1 1TB | MDPC White Sleeve

Water cooling: Aquastream XT Ultra | XSPC RX360 | Heat Killer CPU Rev. 3.0 LT | EK Water Blocks EK-FC275 GTX | EK Multioption Res 150

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tater
10 p för att du troligtvis är oskuld ;P

Ja, för köper man corsairs senaste chassi måste man vara oskuld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tater
10 p för att du troligtvis är oskuld ;P

Romano chavo ?

Permalänk
Medlem

Två av dessa är på väg till sitt nya hem

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

LOL Du och jag har snart identiska datorer.... Jag har också Sapphire korten på väg hit

Permalänk
Medlem

Hehe jo det verkar nästan så,får hem 2st Intel G2 SSD 80GB imorgon också.

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Porr super E-penis

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

<3

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

I LIKE <3

Permalänk
Medlem

2 stora 2 små

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

jag tror att ägaren till galleriet är inne på ett storartat bygge. väntar med spänning på hur det utvecklar sig.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Hehe fick du med 2st Dirt 2 nu?:P

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Mer kraft? Behövdes verkligen det?

Permalänk
Medlem

att folk har råd

Permalänk

Va händer med de gammla ssd:erna? Skulle vara intresserad av en 30gb till rätt pris Grymt snyggt btw!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

hmmmm..grymt!! hur mycket pengar har folk egentligen??

Visa signatur

CoolerMaster Silencio S400TG * MSI B450M Mortar Max * AMD Ryzen 3600X* Corsair 16gb ddr 4 3600mhz Vengeance * Samsung SSD Basic 840-Series 250GB * DeepCool Gammax l240 v2 * ASUS GeForce GTX 1060 3GB Dual OC * 3*Hdd (3.5Gb) * Benq G2420DB

Permalänk

Riktigt grymt detta alltså

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |