logitech z-5500 länk till exakt säkring.

Permalänk

logitech z-5500 länk till exakt säkring.

antar att rubriken säger allt.

suger på allt detta så om någon kunde vara så oerhört snäll att bara ge mej en länk till en sida där jag kan beställa en sådan exakt säkring som behövs till systemet.

var och köpte säkringar som dom sa skulle vara de som ska funka men dom bara går varje gång jag sätter på systemet.

på logitechs sida står det tror jag att man behöver en speciell säkring. sjutton vet jag allt jag vet är att jag börjar må dåligt av att inte ha någon musik runt mej.

Mvh robban.

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett z-5500 förra året i maj och efter att originalsäkringen gått sönder bytte jag ut den mot en glassäkring inhandlad på clas ohlson:

2A Trög
12.303-2 5X20MM
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=55031565

säljs i tiopack, köpte 2 pack då, men nu i efterhand känns det ju lite onödigt då jag ännu inte använt mer än en

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Hedersmedlem

Om du satt i samma typ av säkring som matt76 beskriver ovan och den går sönder igen är det ju helt enkelt så att något i ditt paket är trasigt. Det är ju det som är vitsen med en säkring, att i möjligaste mån bryta strömmen innan allvarlig skada och ev. brand sker.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

mycket möjligt.

mycket möjligt det kan vara sönder.

om ni frågar mej så är system ett jävla skit system då jag har haft 2st av dessa och inte spelat högt med dom.

jag tror det har något med avskärmningen i baslådan. har ju en hel del elektronik i samma rum men ändå så står den med ett rätt okej mellanrum tycker jag.