\--<<Multigaming Klan?>>--/

Permalänk
Medlem

Vore najs om vi fick in ett gäng med crysis wars gubbar, satt upp en wars server som går 24/7 enda svenska servern tydligen, jag har fastnat för detta spel bra grafik skön känsla, bra spelkänsla överlag, sen det bästa crysis warhead/wars kostar 99 kr så det är klar värt att köpa, jag köpte hela crysis serien åt grabben nu idag;-)

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk

Inte för att jag vill sno tråden men jag måste bara att det är lite taskigt ifall du tar svenskar som spelar CW när jag själv har kämpat länge för att få upp ett svenskt lag (10 aktiva),:( men om du är intresserad av ett litet samarbete för att få ihop folk som spelar så hör gärna av dig.

glömde kanske säga, vårt lag heter SWCT (Sweden's Crysis Team) skrev en tråd om det för någon månad sedan : http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8... (dock är den gammal och mycket har ändrats sen dess)

hör av dig till :
www.swcteam.com
eller om du har Xfire, adda Vic2rY23

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VictorY23
Inte för att jag vill sno tråden men jag måste bara att det är lite taskigt ifall du tar svenskar som spelar CW när jag själv har kämpat länge för att få upp ett svenskt lag (10 aktiva),:( men om du är intresserad av ett litet samarbete för att få ihop folk som spelar så hör gärna av dig.

glömde kanske säga, vårt lag heter SWCT (Sweden's Crysis Team) skrev en tråd om det för någon månad sedan : http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8... (dock är den gammal och mycket har ändrats sen dess)

hör av dig till :
www.swcteam.com
eller om du har Xfire, adda Vic2rY23

Aldrig tänkt att sno spelare av någon, jag har tidigare sökt folk till aliens , men har utökat det till fler spel varav crysis wars är ett, och vad gäller sammarbete så ska väl det kunna gå beroende på vad du är ute efter, vi har en server som går med crysis wars som är sponsrad så server finns b l a, hur många är ni just nu då?? vem vet ni kanske skulle gå med aliens? beror lite på vad ni är ute efter samt vi vill ha 18 år o uppåt!
Vi har ju funnits sen 2004 o e inkörda, har tidigare varit med i diverse tävlingar.

Enligt gametracker den enda svenska server oxo;-)
Ni är mer än välkomna att spela där, bra ping borde ni ha iaf

Xfire har jag o heter solifer68.

Hemsida www.aliens.se
Ha det gott.
Måste gå ut o jobba nu då jag sitter på jobbet:D

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk

Jag var ute efter att vi kanske kunde spela tillsammans på clanwars mm(typ träna tillsammans) om ni är duktiga

Vi har 2 servrar uppe, en public och en privat, anledningen till att de "inte är svenska" är att den ena är i England och den andra i Nederländerna så man får helt ok ping. Dessutom har vi en egen TS server som ni gärna får titta in på.

Just nu är vi kanske 7 riktigt aktiva, sedan händer det i bland att vi är fler än 10 men det händer inte så ofta att alla är inne samtidigt.

Vårt mål är att börja tävla men vi har inte varit tillräckligt många för att göra ett riktigt lag för äns nu så om ni är riktigt intresserade och duktiga kan vi kanske göra ett ESL lag, vem vet xD

Addade dig på xfire...

Permalänk
Medlem

Såg att du addat mej, vi e få som lirar wars därav rekrytering, clanwars mm e lite svårt då vi e så få, vi e fler som har crysis men vi får se.

Och vi e inte duktiga, vårt spel har varit bf2 under lång tid

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk

Saken är att det är helt enkelt få svenskar som lirar Wars och vi har redan hittat en del av dem, så jag tror att båda skulle gynnas av ett samarbete (fast ni kanske är en internationell klan ?)

Permalänk
Medlem

Jo vi e en internationell klan, men jag kan kolla intresset iaf, sen vilka som har wars då jag som sagt vet att de fler har crysis och vad jag vet är det 3 av dessa som jag med säkerhet har wars.

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk

Lirar ni fortfarande Bf2142, kanske kunde få komma in och lira lite, är inf kille men kanske inte gör något?

Simma lugnt snart skoter yes

Visa signatur

Jag glömde inte bort, jag kom bara inte ihåg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monumento
Lirar ni fortfarande Bf2142, kanske kunde få komma in och lira lite, är inf kille men kanske inte gör något?

Simma lugnt snart skoter yes

Du e välkommen att göra så , det e jul strax så det kan vara lite för lungt, men droppa in på forumet vårt så får du mer hjälp info där:)

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk

Lirar ni matcher och grejer eller är det mest på skoj ni spelar?

Visa signatur

Jag glömde inte bort, jag kom bara inte ihåg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monumento
Lirar ni matcher och grejer eller är det mest på skoj ni spelar?

Bara för kul, inte omöjligt med nåt funwar eller så:)

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D