Permalänk
Robot

Slitvargen

En gammal burk från 2002 med en dual core 2 processor och ett 5970 black edition.
Den kommer fräschas upp med ett nytt chassi från Lian Li.

Besök albumet: Slitvargen av mekinen

Permalänk
Medlem

Asså serriöst?

Permalänk

Varför äns göra ett galleri av skiten?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Avstängd

Den där såg inte särskilt rik ut du

Permalänk
Medlem

Grafikkortet lär iaf inte flaska i första laget

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Avstängd

haha tycker du sladdarna hänger bra där? XDD

ett galleri består heller inte av en bild, lägg ner lite tid på att göra de snyggt o skriv specs osv annars kan du lika gärna skippa att lägga upp det.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S l Asus p6t l i7 920 @3.9ghz vid 1.2v l 6 gb Corsair 1600mhz ddr3 l 5770 Crossfire l 150 gb Raptor l Corsair tx750 l Creative SB X-Fi

Permalänk

Du får nog jobba mer på galleriet,spec och fler bilder hade vart kalas och även jobba med kabeldragningen, men det ser svårt ut
1p i nuläget

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

Jag tyckte att det var kul att se i alla fall.

Permalänk
Medlem

Stackars grafikkort!

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem

Väldigt vackert om jag får säga det själv!
Edit: 3 poäng för ditt 5970!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaej
haha tycker du sladdarna hänger bra där? XDD

Hahaha håller med!

Permalänk
Medlem

Klockren

Permalänk

Vad vill du vinna med att lägga upp detta galleri? eller har du fått för dig att detta är en uppladningsplatts för all världens datorer bara?
Jag återkommer till en av reglerna.

§ 1.2 Galleriet är ingen bilduppladdningstjänst. Ett galleri måste innehålla tillräckligt mycket information, både bilder och text, för att uppnå en viss verkshöjd.

nå vad är det vi ser? 1 Värdelös bild på en skit dator. vad kan jag läsa om den? Att det är en skit dator. Men det finns ingen fakta om vad det är för Skit komponenter. Eller Hur kasst dom presterar. Åter kom gärna med det eller ta bort skiten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Vad vill du vinna med att lägga upp detta galleri? eller har du fått för dig att detta är en uppladningsplatts för all världens datorer bara?
Jag återkommer till en av reglerna.

§ 1.2 Galleriet är ingen bilduppladdningstjänst. Ett galleri måste innehålla tillräckligt mycket information, både bilder och text, för att uppnå en viss verkshöjd.

nå vad är det vi ser? 1 Värdelös bild på en skit dator. vad kan jag läsa om den? Att det är en skit dator. Men det finns ingen fakta om vad det är för Skit komponenter. Eller Hur kasst dom presterar. Åter kom gärna med det eller ta bort skiten.

Du var trevlig så här på nyårsafton och allt.

Har du käkat taggtråd till frukost eller har bruden gjort slut?

Permalänk
Medlem

Det här är grafikkortsplågeri, du borde fråntas rätten att äga ett grafikkort av denna caliber. Detta är ju rent utsagt hemskt

Visa signatur

Jag ber om ursäkt på förhand för stavfel och andra språkliga brister som kan förekomma.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Vad vill du vinna med att lägga upp detta galleri?

Han försökte ju vinna första plats för lägsta poäng i galleri!
Jag ska hjälpa honom att komma dit, 1p!

Permalänk
Medlem

Haha vafan snacka om prollen flaskar ( står att han har en P4 2.4 på hans profil)

Permalänk
Medlem

Hahahaha. Gött, 10p lätt. Alltid velat se en V12;a i en lådbil.

Permalänk

SNacka om felprioritering vid inköp av grafikkort, 2p.

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Du råkar inte ha värmeproblem? Ser inga chassifläktar alls och så är ju kabeldragningen inte den bästa man sett

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk

Haha vilket skatbo med kablarna. Gör en riktig kabeldragning och återkom med resultatet.

Visa signatur

Dator 1: Intel core i7 3930K @ 4,7Ghz, Asus P9X79 Deluxe. Crucial Ballistix Tactical Tracer DDR3 (32GB),Crossfire 2x MSI Radeon 7970 OC Edition 3GB, Tagan 800W NA, SanDisk 120GB systemdisk, EK 360 kit + 120mm extraradiator.
Dator 2: AMD FX 8350, Gigabyte 990FXA UD3, Crucial ballistix DDR3, Nvidia GTX 480, Corsair 650W, 2x OCZ Agility, Thermaltake bigwater 760 vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
intel dual core processor

trodde dom hette Intel Core 2 Duo

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
trodde dom hette Intel Core 2 Duo

Inte e5x00 serien som är pentium dual core

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Sötast

Ett grafikkort för 5500:- , som sitter i en dator värd 200:-

Misshandel :/

Men sen å andra sidan så väger ju din kabeldragning upp för det!

Permalänk
Medlem

Inga problem med värme, men några fläktar kommer nog sättas in inom snar framtid.

Glömde bort att säga att processorn är på 4,3 GHz...

Permalänk
Medlem

Varför inte slänga in bunden med sladdar över hårddisken? borde gå

Permalänk
Avstängd

hahaha jävlar, du har precis fått utmärkelsen att ha sweclockers största flaskhals till processor! gz

Permalänk

Inte för att jag är den som är den. Men 2002? fanns ens PCI-E då?

http://en.wikipedia.org/wiki/PCI_Express

Om det nu skulle göra det så känns ju x16 väldigt hett redan 2002 rätta mig gärna om jag har fel. Har inte orkat att läsa igenom hela artikeln heller. Men där står det att 2004 så började dem första gränsnitten med PCI-E släppas.

Tror tyvärr detta galleri är till för att uppröra folk och skapa debatt precis som jag göra ovan. Gott nytt på Er alla på SWEC. Jag ville bara tillföra lite bensin på elden så att säga. Resten får Ni sköta!

Fast å andra sidan. Gammal burk, kan ju syfta på Chassit iofs, det ser lite 2002-aktigt ut...Nåja fortsätt ni....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mekinen
Inga problem med värme, men några fläktar kommer nog sättas in inom snar framtid.

Glömde bort att säga att processorn är på 4,3 GHz...

Det är inte en så kallad Pentium D på 3,4GHz du har?
Dvs en dubbelkärnig Pentium 4. Den processorn lanserades sommaren 2005

Såg att du kör med en PATA hårddisk, bör du inte fundera på att köpa ett uppgraderingspaket+en ny hårddisk, agg och grafikkort har du ju redan så att det räcker och blir över.

Kanske detta http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=479156
och om det spräcker budgeten kanske det här duger, bättre än nuvarande iaf:http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=432015

Permalänk
Medlem

Alla andra har säkert nämnt detta, men galleriet är oerhört intetsägande och kabeldragningen vedervärdig.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.