Akut hjälp!! mitt w7 löper amok under överklockning

Permalänk

Akut hjälp!! mitt w7 löper amok under överklockning

hej nu börjar jag bli trött på det här har suttit och mixtrat med överklockningen sedan 11 och nu börjar mitt w7 löpa amok, jag kan inte köra några administrativa saker :S det bara laddar och händer inget, och ibland kommer det upp overclock failed och börjar bli riktigt less på det här...

Visa signatur

520 watt Ace rawdeal... geforce GTS 250... asus M4A78 pro... 1tb budget hdd.. AMD phenom 945 @ 3458 Mhz.

Permalänk
Medlem

Gör om gör rätt?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Sänk klocken och/eller höj vcore. Testa stabiliteten. Om inte det funkar; ställ om till stockvärder & prova. Om inte det heller hjälper finns det risk för att du råkat röka din w7 instalallation.

Visa signatur

*.*

Permalänk

okej har fixat allt nu min clock hamnade på 1,3750vcore 3420mhz och w7 mitt från ingenting så hoppade allt igång men nu fungerar allt tack för stödet

Visa signatur

520 watt Ace rawdeal... geforce GTS 250... asus M4A78 pro... 1tb budget hdd.. AMD phenom 945 @ 3458 Mhz.

Permalänk
Avstängd

Vad sitter du med för CPU???

vore kul om du skrev vad det är för saker som du håller på och överklockar! ??

MVH