oficce 2000 servicepack 1 sökes

Permalänk

oficce 2000 servicepack 1 sökes

hej!

jag har office 2000 på en dator som nyligen la av, efter ominstallation så skulle jag updatera office och drog hem allt från ms. men sp1 är en downloader som försöker ladda hem något som ms tydligen tagit bort från servern. antagligen för att o2k är på tok för gammalt.

om jag fattar rätt så har denna fil funnits som administrator update och skall vara på några 10 tal mb. jag har laddat ner dom jag hittat men alla har vart på nåt annat språk. jag måste ha den svenska verisionen.

sp3 finns på ms sida men går ej att installera utan att först lagt in sp1. faktum är att office inte tar emot en enda updatering utan sp1.

vore jätte kul om någon satt och höll på denna filen, O2KSR1aDL.exe svensk verision. och som sagt inte downloadern på 130kb som ms har på sin sida

mvh fredrik

Permalänk
Medlem

Well, personligen tycker jag du skall dumpa Office. Installera OpenOffice istället, http://www.openoffice.org/ . Den kostar inget, och klarar dessutom nyare filformat som inte Office 2000 klarar

Permalänk
Medlem

Håller helt med, satsa på openoffice

Permalänk

ja det lutar ju ditåt...
undra hur dom tänkte när dom tog bort filen. att alla ska köpa office 2007 för flera tusen eller gå till openoffice.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jack Slater
office 2007 för flera tusen

tja kanske inte flera tusen: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=410227

men försök du med openoffice först, det räcker för de allra flesta.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Har sp1, 2 och 3 svenska. Var kan jag lägga upp?

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

SP1 är på 42MB

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sp1k3n
SP1 är på 42MB

Borde gå bra på http://rapidshare.com/

Permalänk

kanon!

vad behöver jag göra? skapa nåt konto där eller?

Permalänk
Medlem

Om du har Gmail (eller något annat konto som kan ta emot stora filer) kan jag skicka den till dig i två rar-filer på 22 + 20 MB.
Ge mej din adress bara.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

du har pm

Permalänk
Medlem

Hittar inget. Har aldrig använt den funktionen. Behöver hjälp.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

hehe jag skapade gmail kontot nyss..men det verkar funka

Permalänk
Medlem

sp1k3n, du har messfunktionen i SweC högstu upp till höger på sidan, brevid den stora reklambannern högst upp på står det "Inloggad som sp1ken". Under står det inställningar och meddelanden. Det är det interna mailsystemet.
Ah, du kanske var ironisk men man vet aldrig ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Nej, det finns inga meddelanden där. Då har väl ingen skickat då!?
Jack Slater, skicka mej din gmail adress nu. Ska sticka ut om ett tag.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

skickat ett till nu

Permalänk
Medlem

Kolla din gmail inbox

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

ja där ser man. och funkar gör filen! jag röstar på sp1k3n som dagens hjälte!
verkligen bussigt att du tog dig tid att krångla med det här

tack som fan

Permalänk
Keeper of the Bamse

Måste bara skriva och säga att sp1k3n förtjänar beröm för det här! Starkt jobbat!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com