Vinn nätagg från Seasonic

Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Medlem

Hade jag haft IRL polare som haft minsta intresse för datorspel hade jag nog frågat dem vid det här laget Det är bra det, för då håller de mig från datorn ibland

Jag har lirat en del med SSG, och det kan va rätt kul om man får ihop en squad. Men vi är inte så många som har det, och allas tider ska ju gå ihop med

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Tänkt lite på att utav fordonen som jag tycks ha missat nämligen bilen som syns i den här reklamen. Det är de som flyr det handlar om, vart hittar man denna skapelse? Om det nu ens går. Kan ju inte av en slump ha missat en karta precis.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Har inte heller sett dom där bilarna. Den var dock VÄLDIGT lik dom bilarna som var med i BF2 och hade en .50cal spruta på "taket" och en M249 vid passagerarsätet. Riktigt rolig att glida runt med om man hade bra skyttar

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers

AKS-74U Krinkov
Kills: 406
Headshots: 406

Jag kan känna att den liraren är proven guilty. eller?
Häng upp han på en stolpe mitt på torget så stenar vi han till döds.
Det låter väl som en rolig lördag förmiddag?

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.40Ghz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 1 TB HDD / Geforce GTX 580 / Acer s273HL 27" LED

- Windows 8? Avgå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hemfrid
Jag kan känna att den liraren är proven guilty. eller?
Häng upp han på en stolpe mitt på torget så stenar vi han till döds.
Det låter väl som en rolig lördag förmiddag?

. . .. och sen tv-sända det

Se hur alla fuskare förstört cod6, även på konsol. Fanken ta alla fuskare

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrush
Tänkt lite på att utav fordonen som jag tycks ha missat nämligen bilen som syns i den här reklamen. Det är de som flyr det handlar om, vart hittar man denna skapelse? Om det nu ens går. Kan ju inte av en slump ha missat en karta precis.

De är med i singleplayer, den där stora stora ökenbanan.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers

AKS-74U Krinkov
Kills: 406
Headshots: 406

Jamen se där ja, skicka iväg ett mail till EA nurå

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omega
Ny patch på G!
Kommer imorgon vid lunch tid!

Changelog: ...

Ska det vara så svårt att lägga dit ett filter för hardcore? Sjukt irriterande. Ganska värdelös patch också, mest små grafiska och textbuggar. DICE har alltid gjort bra spel, gameplaymässigt, men de verkar stressa ut spelen allt för snabbt. Kan tänka mig att programmerarna får ta trista genvägar som är jobbiga att rätta till sen.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Ska det vara så svårt att lägga dit ett filter för hardcore? Sjukt irriterande. Ganska värdelös patch också, mest små grafiska och textbuggar. DICE har alltid gjort bra spel, gameplaymässigt, men de verkar stressa ut spelen allt för snabbt. Kan tänka mig att programmerarna får ta trista genvägar som är jobbiga att rätta till sen.

Vill du ha Hardcore är det bara söka efter Hardcore... eller lägg till Hardcore, HARDCORE, HardCore etc under FavoriteGames i din Ini..

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Vill du ha Hardcore är det bara söka efter Hardcore... eller lägg till Hardcore, HARDCORE, HardCore etc under FavoriteGames i din Ini..

Funkar sällan för mig, serverbläddraren är, som många märkt, seg, buggig och ologisk.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Funkar sällan för mig, serverbläddraren är, som många märkt, seg, buggig och ologisk.

Använd rätt? Seg är den inte, tryck på den till höger direkt när du loggat in till EA istället för "Multiplayer - Server Browser" och den buggar inte.

Tycker du vanliga segar så ska du trycka CANCEL sedan filtrera så går allt på under 3 sek.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Keeper of Traditions

Jo, serverbrowsern är faktiskt riktigt seg.

Se och lär hur steam gör, den serverbrowsern är exemplarisk minsann.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Nu är patchen ute...om man laddar ner det via den där updatern. Steam får patchen imorgon eller vad det var.

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Tankar patchen nu

Permalänk
Keeper of Traditions

fy sjutton va jobbigt med alla dessa CTD's.... det förstör hela spelupplevelsen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pellen
Nu är patchen ute...om man laddar ner det via den där updatern. Steam får patchen imorgon eller vad det var.

Var hittar man updatern?

Visa signatur

Intel Core i5-3570K @ 3.40Ghz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 1 TB HDD / Geforce GTX 580 / Acer s273HL 27" LED

- Windows 8? Avgå!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Var hittar man updatern?

I katalogen där du installerat spelet.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Citat:

I katalogen där du installerat spelet.

I steam katalogen? Vad heter .exe filen?

Visa signatur

- Windows 8? Avgå!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

I steam katalogen? Vad heter .exe filen?

Steam får patchen senare idag alternativt imorgon.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Lite lustigt att dem inte fixade texten i scoreboarden i patchen. ^^ Inte för att det är något stort problem, men ändå. Känns lite amatörmässigt.

För övrigt tror jag nästan jag lägger spelet på hyllan snart såvida jag inte lyckas övertala några polare att börja spela. Minst varannan match får man stå ut med att snorungar byter lag så fort det börjar gå dåligt så det blir ojämnt. För att inte tala om "baserape" eller vad det nu kallas. Så jävla dålig stil

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrush

märkte just att det verkade vara friendly fire i videon... först skjuter tanken på bilen, sen skjuter helin på bilen, sen skjuter tanken på helin

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

Bu.Rogers "fuskar" inte.
stat paddar bara, han gjorde samma grej i förra BF spelet...

Han kör med vänner, två i motståndar laget, en medic som revivar den andra hela tiden, medans han själv står och HSar honom.

http://www.youtube.com/watch?v=IdnPcXzdC5c
http://www.youtube.com/watch?v=Z3h25MgcuWA

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
För övrigt tror jag nästan jag lägger spelet på hyllan snart såvida jag inte lyckas övertala några polare att börja spela. Minst varannan match får man stå ut med att snorungar byter lag så fort det börjar gå dåligt så det blir ojämnt. För att inte tala om "baserape" eller vad det nu kallas. Så jävla dålig stil

protip: sluta lira på gotland.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lofman
märkte just att det verkade vara friendly fire i videon... först skjuter tanken på bilen, sen skjuter helin på bilen, sen skjuter tanken på helin

Om du tittar extra noga så ser du att det är en annan tank.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

protip: sluta lira på gotland.

Ja Gotlands servrarna är verkligen inte var dom var en gång i tiden..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aesir
Ja Gotlands servrarna är verkligen inte var dom var en gång i tiden..

Några bra tips var man kan lira istället?

Permalänk
Medlem

Kan nog ta vilken random server med bra ping och ha mer roligt än på Gotlands.

Visa signatur

Woot!

Permalänk
Medlem

TV2 är helt okej servrar, föredrar HC överlag, då försvinner majoriteten av alla p12 som inte vet vad teamwork är.

Visa signatur

Chassi Fractal Design R3 Silver. CPU I5 2500K @ 4.5Ghz Kylning Corsair H80 Moderkort Asus P8P67 Pro RAM Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600Mhz Grafikkort MSI Twin Frozr 780 Ljudkort Creative X-Fi Xtreme Music HDD Kingston HyperX SSD 120GB

Permalänk
Medlem

Blir så glad när man ibland lyckas hoppa in i en squad där de kan läsa!

Permalänk
Medlem

Eftersom många här verkar ha lite vett och alla vill spela bra spel med teamwork varför kan vi inte göra något åt det och spela tillsammans, inte många gånger man har stött på SWEC spelare, någon som vill spela idag efter jobbet/skolan?

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt