Permalänk
Medlem

Tjena boys! Behöver lite svavel för lite försvar, 1000 svavel önskas till Avalon II @ 60:47

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
Tjena boys! Behöver lite svavel för lite försvar, 1000 svavel önskas till Avalon II @ 60:47

Ordnas!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Jag har inte accepterats av alliansen än, finns det inte plats?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daphne
Jag har inte accepterats av alliansen än, finns det inte plats?

Våran inrikesminister verkar ha tagit en smärre semester.

Skriv till mig In-g så kan jag se till att du kommer med!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

behöver be om stöd med 3000 enheter svavel, för att kunnna expandera till en svavel Ö. tacksam för hjälp, MVH Stanco

Koordinater; 60:47 Avalon II

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stanco
behöver be om stöd med 3000 enheter svavel, för att kunnna expandera till en svavel Ö. tacksam för hjälp, MVH Stanco

Koordinater; 60:47 Avalon II

Påväg!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Ajaj, jag skulle behöva trä för att få bort korruption....
56:41 Rethymnon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daphne
Ajaj, jag skulle behöva trä för att få bort korruption....
56:41 Rethymnon

Skickat!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Tack så mycket, det hjälpte verkligen!

Permalänk
Medlem

tackar

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Skulle även behöva lite vin till mina griniga människor, 1000 räcker bra.

Permalänk
Medlem

behöver be om stöd med 3000 enheter svavel igen, för att kunnna uppgradera mitt rådhus. tacksam för hjälp, MVH Stanco

Koordinater; 56:44 Avalon III

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daphne
Skulle även behöva lite vin till mina griniga människor, 1000 räcker bra.

Vad har du för koordinater?

Permalänk
Medlem

Oj, sorry. 56:41 Rethymnon

Permalänk
Medlem

Sitter någon med överflöd av trä, så har jag bra behov för utbyggnad.

Avalon II 60:47 och Avalon IIII 59:46, ca 5000 per stad. (om möjligt så klart)

MVH

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Som de flesta av er säkert märkt så är det här spelet rätt så långdraget och det tar tid att komma någonstans. Trots detta är det viktigt att inte tappa allting då det enbart krävs att man loggar in 1 gång per dag för att utvecklas.

Därför är det beslutat att alla inaktiva (vars städers namn visas i grå text med ett (i) i slutet) kommer att tas bort ifrån alliansen - om en vecka från och med idag, tills dess att intresse visas igen. Detta är dels för att förhindra att andra allianser bildar en total uppfattning om oss som en farmar-allians. Sedan så har allas tillväxt börjat loggas och kommer ses på den interna allianssidan (kan ses genom att gå in på sin egen ambassad). Vi tackar Daphne för visat intresse.

Sist vill jag även ta upp försvaret. För att kunna försvara er effektivt behöver ni finnas i närheten utav oss något större spelare. För att försvara måste vi främst försöka hinna fram med en större styrka till den anfallna staden INNAN förövaren hinner fram. Att gå till motattack är ofta svårt då de flesta av dessa spelare som anfaller ligger långt bort och vi saknar både flotta och garnisonsfördrag till att effektivt kunna retaliera. Vi i ledningen gör så gott vi kan för att öka våran tillväxt och värva redan etablerade spelare, men igen så är det rätt svårt.

Förslag på operationer mottages om någon har idéer. Jag skulle vilja se en attack mot ett gemensamt mål, men sådant är svårt utan dedikerad IRC-kanal, eller liknande kommunikationsverktyg. Jag ser att jag måste ta tag i detta lite hårdare och ska försöka hitta ett kommunikationsmedel åt oss. Andra förslag på att lätta upp stämningen är också varmt välkomna. Ändringar kommer att ske i alliansen, förhoppningsvis till det bättre.

MVH ledare scienta

(Samma meddelande har skickats in-g.)

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Började precis, det ser riktigt lovande ut!

Visa signatur

Letar du efter annorlunda unika och speciella doppresenter? då kan du gå in på 1doppresent.se och få tips och idéer!
Gör din egen hemsida - Din hemsidehjälp på nätet!

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande spelar ?

Visa signatur

//Axeteg