Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Jag förlåter dig

Under dagen blir det och packa ordrar, städa och sen på kvällen kommer tjejen med familj.
Sen efter det får vi se!

Ha det så kul min lilla djungelapa
Använd skydd!

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Mr.Snark:

Så det ska vara, grill och några öl ! Jag kommer sitta på en Buss mellan 12-tiden till 18, sedan därefter vet man väl aldrig, hoppas på grillning ^^

/MR.Snark

Japp, det är så gött! Varmt är det också, så det ska bli gött att sitta ute och njuta

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Kanske smyger hem till en kompis och tar en öl trots allt...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Ha det så kul min lilla djungelapa
Använd skydd!

Haha wtf!

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Haha wtf!

Tjejen skulle ju komma, och sen "skulle ni se vad som händer"... Låter som du ska visa din nya sleeve för henne

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk

Ja jag ska knega fram till 02 ungefär, kommer bli riktigt kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Tjejen skulle ju komma, och sen "skulle ni se vad som händer"... Låter som du ska visa din nya sleeve för henne

På tal om den nya sleeven, den har kommit med posten igår så den lär dyka upp inom kort i butiken

Permalänk
Medlem

Firas inte valborg här dock bankholiday på måndag. Blir väl puben ikväll sen kanske slappna av sticka till ikea då min polare flyttar hit idag. Annars är det inget speciellt. Jooo Chelsea V tottenham idag! Nu har jag något att göra!

Permalänk
Medlem

Blir nog lugnt lär hålla koll så inte nån idiot drar av nån smäll i trapphuset och skrämmer livet ur djuren, annars sitter jag och velar, aktivera wow igen och snacka med gamla kompisar i spelet eller aktivera RIFT hmm

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk

Drar ut till landet och tuttar på en rejäl majbrasa. Öl, polare, damer o.s.v

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem

var på fest igår men hade bilen med mig så det blev inget dricka så jag drog hem med en polare så körde vi ett par trevliga matcher med klassikern Total Annihilation. sen ringer en tjej kompis på natten för hennes kille är elak så vi drar dit och blir kvar till 5-6 på morgonen så jag vaknade upp och var BAKFULL hör och häpna. tråkigt att jag inte druckit något alls. så först nu kl 9 på kvällen börjar jag bli mig själv men jag sitter nog hemma och tar det lungt idag orkar inte med annat.

någon som vet varför man blir bakfull när man inte druckit en droppe?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Terminator 2 Skynet Edition och chips med vitlöksdipp/ chili!
Är för snuvig för att göra något annat.

Permalänk

Coopade igenom Portal 2 med brorsan. Hade inte en tanke på att det var valborg.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Det var ytterst tråkigt igår. Nästa år firar jag inte med familjen...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Entusiast

Det blev sillbrunch på skolan, sen satt jag i en soffa i solen och slappade tills Cortegen börjande. Då var jag med och sköt kanon. Sen tittade jag på Cortegen och efter det blev det grillning och mer fest på skolan. Hårt liv att vara student.
Det blev alltså mycket slappa i solen.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Stack iväg till Netto imorse för att handla lite juice och pålägg. Ser två unga tjejer som ska sälja mobiltelefoner eller dylikt vid ingången för typ Tele2. Båda är så bakis så dom har solglasögonen på sig inomhus, sitter ner och messar folk. Ingen av dom försöker sälja någonting överhuvudtaget.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Cloudstone:

Stack iväg till Netto imorse för att handla lite juice och pålägg. Ser två unga tjejer som ska sälja mobiltelefoner eller dylikt vid ingången för typ Tele2. Båda är så bakis så dom har solglasögonen på sig inomhus, sitter ner och messar folk. Ingen av dom försöker sälja någonting överhuvudtaget.

Bra att något gott kom från fylleslaget till Valborg då. Några människor som slipper bli terroriserade av oseriösa säljare.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

bakfylla...

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag är chafför kan man säga Har för ont om pengar just nu för att göra annat

Det borde man kunna tjäna pengar på...är ens polare tillräckligt fulla kan man säga att det är en taxi

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av akka:

Fattar inte grejjen med Uppsala? Känner skitmånga som ska dit. Whats the thing lixom?

Ikv ska jag o några polar grilla o kröka:)

Jag tycker det är rätt trevligt! Det är ju festmode i hela jävla uppsala Extra kul blir det när mina 2 polare bor i studentlägenhet, dvs de andra lägenheterna har också fest. Då kan man glida lite in och ut på olika fester och träffa nytt folk.

Blev en ganska lyckad kväll. Var ruggigt bakfull igår och det höll fan i sig till imorse när jag skulle glida till jobbet.

Permalänk
Medlem

Kollade på majbrasa, sen kände jag medlidande för min hund

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Det borde man kunna tjäna pengar på...är ens polare tillräckligt fulla kan man säga att det är en taxi

Ja kanske hade fungerat men fick i alla fall lite betalt

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ja firandet i statsparken i Lund var en höjdare i alla fall, fy satan vad bra det var!
Förutom att jag tappade min iPhone..

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."