Digitala spelfynd 🎼 (bara tips, ingen diskussion)!

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Windows-95:

"Thanks! We'll send you the steam key within 7 days. Huge sale now at store.goldenjoystick.com"

Redan slut tyvÀrr

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda pÄ vad grannpojken kan för datorer, dÄ vet man att supporten alltid finns i nÀrheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar sÄ hinner inte köra minecraft-server lÀngre :/

PermalÀnk
Medlem
●

Tom Clancy's The Division (nedladdning) för 399:- pÄ Elgiganten.

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/digital-nedlad...

Visa signatur

Dator: HAF 912 Advanced | Asus Z97-E | i7 4790@3.6GHz | GTX 980 4GB | Corsair Vengeance 16 GB (2x8) 1600MHz | Kingston SSDNow 120 GB | Seagate Barracuda 2 TB (7200 RPM) | Cooler Master G650M | Windows 8.1 |
SkÀrm: 2 st Asus VG248QE 144Hz |
Tillbehör: Corsair Gaming K95 RGB Cherry MX Red | Kingston HyperX Cloud II | Logitech G502 Proteus Spectrum |
Övrigt: Samsung Galaxy S7 Edge | iPad Air | Macbook Air | Samsung Galaxy Tab S2 9.7 | Samsung Gear 2 | Xbox 360 | Xbox One | Playstation 4 | Wii U | New Nintendo 3DS XL |

PermalÀnk
●
Skrivet av [TBOC]Razor:

Redan slut tyvÀrr

Fick du inte samma meddelande?

Visa signatur

"Den som sÀtter skrÀck i andra Àr sjÀlv stÀndigt skrÀckslagen"

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Windows-95:

Fick du inte samma meddelande?

Nope, bara "this giveaway is now over" och en tom sida...

Lite segt ju.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda pÄ vad grannpojken kan för datorer, dÄ vet man att supporten alltid finns i nÀrheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar sÄ hinner inte köra minecraft-server lÀngre :/

PermalÀnk
●
Skrivet av Windows-95:

Fick du inte samma meddelande?

FÄr ocksÄ:
"This giveaway is over!

Check the discounted DARK SOULS III Preorder! "

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

PermalÀnk
Medlem ★
●

Most wanted NFS frÄn 2012 gratis pÄ origin nu

https://www.origin.com/en-se/store/browse?q=most%20wanted

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av solifer68:

Most wanted NFS frÄn 2012 gratis pÄ origin nu

https://www.origin.com/en-se/store/browse?q=most%20wanted

Jag tror att ALLA har det spelet redan eftersom det har varit gratis i minst typ nio mÄnader...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda pÄ vad grannpojken kan för datorer, dÄ vet man att supporten alltid finns i nÀrheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar sÄ hinner inte köra minecraft-server lÀngre :/

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av [TBOC]Razor:

Jag tror att ALLA har det spelet redan eftersom det har varit gratis i minst typ nio mÄnader...

SÄ kan det vara , jag sÄg det idag

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av [TBOC]Razor:

Jag tror att ALLA har det spelet redan eftersom det har varit gratis i minst typ nio mÄnader...

Jag hade det inte, o visste inte ens om att det hade varit gratis sÄ..

Visa signatur

StationÀr PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar frÄn mig

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av solifer68:

SÄ kan det vara , jag sÄg det idag

Skrivet av jnsson:

Jag hade det inte, o visste inte ens om att det hade varit gratis sÄ..

Ja det har nog sagts i trÄden minst fem gÄnger nu att det Àr gratis sÄ

Men nej alla har nog inte det men dom flesta som följer den hÀr trÄden borde ha det om det Àr nÄgot dom vill ha.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda pÄ vad grannpojken kan för datorer, dÄ vet man att supporten alltid finns i nÀrheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar sÄ hinner inte köra minecraft-server lÀngre :/

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hej, jag har börjat prenumerara pÄ humble bundle monthly och det har varit vÀldigt mycket bra spel man fÄtt för pengarna. NÀsta mÄnad sÄ fÄr man tvÄ spel som man redan vet plus 5-6 andra som man inte vet Àn nÀr det Àr dags för nÀsta mÄnads monthly bundle.
Man fÄr dessa direkt om man börjar prenumerera, och du kan sÀga upp ditt prenumerarande direkt i din profil pÄ sidan.

Med denna mÄnadens monthly fÄr man tvÄ underbara spel direkt; South Park: The stick of truth och This war of mine. Köper du dessa frÄn steam sÄ kostar det 48.98 euro, 456 kr. Men med denna mÄnads monthly fÄr du bÄda dessa plus fler i slutet av mÄnaden för endast $12, eller 100 kr.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av Snuken:

Hej, jag har börjat prenumerara pÄ humble bundle monthly och det har varit vÀldigt mycket bra spel man fÄtt för pengarna. NÀsta mÄnad sÄ fÄr man tvÄ spel som man redan vet plus 5-6 andra som man inte vet Àn nÀr det Àr dags för nÀsta mÄnads monthly bundle.
Man fÄr dessa direkt om man börjar prenumerera, och du kan sÀga upp ditt prenumerarande direkt i din profil pÄ sidan.

Med denna mÄnadens monthly fÄr man tvÄ underbara spel direkt; South Park: The stick of truth och This war of mine. Köper du dessa frÄn steam sÄ kostar det 48.98 euro, 456 kr. Men med denna mÄnads monthly fÄr du bÄda dessa plus fler i slutet av mÄnaden för endast $12, eller 100 kr.

Jag hoppade pÄ den mÄnaden som hade Alien: Isolation. Nu senaste mÄnaden var riktigt bra för mig, Ark (förvisso ospelbart pga grafikbuggar pÄ mitt system), Wasteland 2 samt nÄgot mer var rÀtt nice.

Blir att fortsÀtta sÄ lÀnge det kÀnns vÀrt pengarna för mig. Man fÄr Àven 10% rabatt i humble store och köper man en bundle sÄ fÄr man ofta 10% rabatt pÄ monthly. VÀl vÀrt att titta nÀrmare pÄ.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

Bundlestars ger just nu bort Planetary Annihilation. DirektlÀnk hÀr: https://gleam.io/7GoGe/free-steam-key-for-planetary-annihilat...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda pÄ vad grannpojken kan för datorer, dÄ vet man att supporten alltid finns i nÀrheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar sÄ hinner inte köra minecraft-server lÀngre :/

PermalÀnk
Medlem ★
●

Origin bjuder (snart) pÄ nytt spel. Den hÀr gÄngen Àr det Medal of Honor Pacific Assault som erbjuds.

Kommer snart
PermalÀnk
●
Skrivet av Freds:

Origin bjuder pÄ nytt spel. Den hÀr gÄngen Àr det Medal of Honor Pacific Assault som erbjuds.

Snart, inte Àn

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av gaminggirl:

Snart, inte Àn

Du har rÀtt. Kan dock svÀra pÄ att *Ladda ner* var aktiverat nÀr jag tipsade.

PermalÀnk
Medlem ★
●

NÄgon som har fÄtt sin Dark Souls: Prepare To Die Edition frÄn Golden Joystick Ànnu? Det har gÄtt mer Àn 7 dagar nu ;-;

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Seziuo:

NÄgon som har fÄtt sin Dark Souls: Prepare To Die Edition frÄn Golden Joystick Ànnu? Det har gÄtt mer Àn 7 dagar nu ;-;

Nope, inte jag

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

PermalÀnk
Medlem ★
●

www.chrono.gg har en del trevliga erbjudanden. Just nu surgeon simulator för $1,5.

Har aldrig anvÀnt sidan sjÀlv men ett gÀng relativt kÀnda youtubefolk (totalbiscuit t.ex.) har en referral till dem sÄ det Àr vÀl en indikation pÄ att de Àr okej.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

PermalÀnk
Inaktiv
●

GOG har börjat sÀlja Dying Light med The Following för ca 42 euro: https://www.gog.com/game/dying_light_the_following_enhanced_e...

RÀtt ovanligt med AAA-titlar dÀr, jag tar det sjÀlv som ett gott tecken.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tack vare Steams nya regel angÄende bundles i steambutiken (du betalar bara för delarna du saknar),
sĂ„ kostade Borderlands: The Presequel €4.80. http://store.steampowered.com/bundle/257/

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

PermalÀnk
Medlem
●

Med tanke pÄ att jag Àger ettan och tvÄan med dlc sÄ fÄr jag samma pris som du.
VĂ€ldigt bra pris, synd bara att man har spelet till xbox one
Detta mÄste man hÄlla ögonen pÄ för framtida bundles. Har ett gÀng spel som jag saknar uppföljarna till.

PermalÀnk
Inaktiv
●

Deponia 1-3 för 6 euro pÄ Humble Store: https://www.humblebundle.com/store/p/deponia_completejourney_...

Observera att Deponia Doomsday (senaste spelet) inte ingÄr.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Nu var det dÄ dags. Medal of Honor Pacific Assault gÄr att ladda ner gratis frÄn Origin.

PermalÀnk
Medlem
●

Du rÀddade just kvÀllen, tackar!

PermalÀnk
Moderator
Forumledare ★
●

*inlÀgg inflyttade*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter pÄ hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök pÄ discord

PermalÀnk
Medlem ★
●

För den som Àr sugen pÄ att testa sÄ Àr nu Killer Instinct slÀppt till Win 10 som free 2 play efter att ha funnits till Xbone sen sÀljstarten. FÄtt helt okej betyg, dock finns det bara 1 gubbe att spela med i början...

https://www.microsoft.com/en-us/store/games/killer-instinct/9...

PermalÀnk
Inaktiv
●

NÀsta mÄnads Humble Monthly kommer innehÄlla blandannat Mad Max som slÀpptes i höstas. 12 dollar (eller lÀgre, om man sitter pÄ en kupong frÄn nÄgon bundling) Àr spelet verkligen vÀrt.

https://www.humblebundle.com/monthly

PermalÀnk
●

Origin kör 50% pÄ vissa utvalda titlar!

https://www.origin.com/sv-se/store/deals/sale/springsale

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

PermalÀnk
Keeper of Traditions ★
●

Vet inte om det tipsats om det redan, men i Playstation Store reas GOTY-utgÄvan av "The last of us" us just nu och det verkar upphöra imorgon. Blev sjÀlv glatt överraskad nÀr jag upptÀckte det idag och det billigaste pÄ prisjakt Àr nÀstan tredubbelt.

https://store.playstation.com/#!/en-se/games/the-last-of-us-g...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.