Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Sommarprojekt.....

Sommarens projekt klar!

Ok, det hära är ingen dator - inte ens i närheten...men jag hoppas ni ändå är något motorintresserade. Något annorlunda ibland ska man ha...

to do list:

1. Köpa en militärcyckel på blocket...klart!
2. Spendera 2 dagar på att slipa livet ur den...klart!
3. Åkte till biltema o skaffade svart motorpaint och grön färg.
4. måla och svära på att färgen tvättas inte ut håret och händerna mm.
5. Skruva mororn dit samt finjustera allt.
6. allt o allt tog en vecka att fixa.

Kostnad? cyckeln gav jag en 500.-ing för. Motorn beställd från kina ca 1500:-

Fullt fungerande moppe för 2000:? dyrt:P?

Den går runt i 40..50 om man har en dödsönskan...

Blev stoppad av polisen oxo - de höll på o skratta ihäl sig...fick dock åka iväg som tur. De sa att jag inte skulle göra om det där..köra dvs... Förmodligen hjälpte mitt BCD körkort vetefan...

Sommarprojekt.....

Permalänk

Det här gillar jag! älskar militär cyklar! Borde dock ha installerat en GPS på den :/ 4.96P blir det!

Visa signatur

Intelligent idé, varje gång de behöver förstöra information som de har använt för ett signalspaningsuppdrag bränner de en raidarray i sitt centrala disksystem.

Effektivt användande av skattepengar? Kom du på idén när du låg i badkaret?

Permalänk

Får väl köpa en galaxy tab hållare o montera dit, så kan man kolla på film medans man kör

hmmm...eller nä...med tanke på att man blir nästan döv av motorljudet och stel i händerna av vibrationer som uppstår så står jag nog över=)

Permalänk

HAHHAAHA fyfan vad ful! Men fan vad grym!:D

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk

Hahaha fan va cool XD

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Gjorde min morgon lite bättre och roligare! Fint arbete en provtur @ youtube vore något:)

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk
Medlem

Häftigt! Tänkte först en 4a, sen när GPSen kom fram blev det en solklar 5a!

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Stenhård! Men jag kräver en youtube film då du passerar med dödsönskan!

Permalänk
Avstängd

Lolz, tycker inte detta album passar in här på sidan.. Men du har ju åtminstone en GPS, så den få la duga. xD

Permalänk
Hedersmedlem

Projektet i all ära, men detta var verkligen fel sida att publicera det på. Finns hemsidor för såna här prylar..

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

ÄLSKAR LJUDET AV EN 2-TAKTS MOTOR

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag vet en sak som är mer dödsönskan...köra 40 km/h på den här:

BTW Jag byggde den.

Permalänk
Medlem

Vad säger lagen om en sån skönhet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Jag vet en sak som är mer dödsönskan...köra 40 km/h på den här: http://oi52.tinypic.com/2cwln4g.jpg

http://oi54.tinypic.com/mwf9qp.jpg

BTW Jag byggde den.

Du kom inte på ett bättre sätt att föra över kraften från motorn till hjulet?

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordarosten:

Du kom inte på ett bättre sätt att föra över kraften från motorn till hjulet?

Redneck For The Win!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Redneck For The Win!!!!

Dedär va de sjukaste!!!

coolt projekt btw!

Permalänk
Skrivet av pucko97:

Jag vet en sak som är mer dödsönskan...köra 40 km/h på den här: http://oi52.tinypic.com/2cwln4g.jpg

http://oi54.tinypic.com/mwf9qp.jpg

BTW Jag byggde den.

LooooooooooooooooooooooooL

Ok det var som sjutton=)

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Vad säger lagen om en sån skönhet?

"får köras på inhängat område, går varken att försäkra eller registrera på något sätt"

Permalänk
Medlem

Hur gasar du?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Herregud... Jag är djupt imponeras, sjukt fräsig!

Permalänk
Skrivet av Rawet:

Hur gasar du?

Man vrider på höger handtag, precis som på vanlig moppe. Vänster "bromshandtag" är faktiskt kopplingshandtag...

Permalänk
Skrivet av KaptenKosk:

Herregud... Jag är djupt imponeras, sjukt fräsig!

tack=)=)

Permalänk
Medlem

Lifebike med extra power :).

Såg en moped-cykel på mopedbutiken.se/.com för kanske 5 år sedan. Den kostade 3500kr (tror jag) och skulle gå i 55km/h, ingen utbildning eller registrering skulle krävas enligt informationen som uppgavs där.

På en räser (racer) cykel kan man trampa i 50, man får köra registrerad go-cart. Varför ska man behöva regga ett fordon som detta?

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marko1966:

"får köras på inhängat område, går varken att försäkra eller registrera på något sätt"

Fan vad synd

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Fan vad synd

Nej då varför ska det vara synd...man kör ju ändå. Ser man snuten så slår jag av motorn och trampar. Så de kan inte göra något då jag cycklar och inte använder motorn=)

Permalänk
Medlem

Gaturäsern nummer 1 i staden?
Tar du emot beställning? skämt åsido

Permalänk

Den lär väl resa gött?

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Trevligt med annorlunda projekt ! 5p

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

köpte du motorn från mekit? eller var köpte du den?