Battlefield 3 ett skämt?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vlademil:

Inb4 troll?

1. Spelade du BC2 när det släpptes? Där kan vi snacke mer obalans.
2. Den enda dåliga banan är som du skriver senare Metro conquest 64, men det är mest ett misstag från DICEs sida att man ens kan välja den som 64-spelar bana, verkligen inte gjord för det... Testat med 24 spelare?
3. Alla spellägen finns på alla banor, även om vi bara räknar med Rush och Conquest är det i min mening 18 rätt unika banor + Back to karkand kommer snart?
4. Vad vill du ha mer för game modes då? Eller menar du att alla är dåliga? Conquest med?
5. Tycker jag är gött för att kunna experimentera och anpassa vapenkombo efter situation. Det är dock lite omständigt att man inte kan ha till exempel 5 färdiga kits för varje klass, skulle underlätta.

Du skriver att Tanks är snabbaste vägen till mest K/D... Ja, på de banor som endast har 1 tank per lag skulle detta kunna stämma, om man är bra på att köra (vilket inte alla är) så jag skulle verkligen inte kalla det obalanserat. Btw, sluta ockuppera min stridsvagn! Ò.ó

2.alla banor har dålig design är pyttesmå och alla objectives är täta intill varandra
3.conquest är det enda spelbara läget just nu

spelet är väldigt obalanserat

så dem bitarna håller jag med om

sen bryr jag mig inte så mycket om kd i battlefield spel utan WL

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Bad Company 2 + Battlefield 2 + Call of Duty = Sämre än Battlefield 2

EXTREMT Obalanserat
EXTREMT Dåliga Banor
Få banor
Värdelösa Game Modes
För mycket Onödiga Unlocks

Det finns ingen balans i huve taget i detta spel, mortars är OP, flygplan är onödiga, helikoptrar är värdelösa måltavlor
Banorna är extremt obalanserade, och helt efterblivet designade
9 Banor är för lite då majoriteten är helt värdelösa
Team Deathmatch är ett extremt stort skämt, jag har aldrig spelat något så efterblivet i något spel tror jag.. MW3 kommer vara oändligt mycket bättre
Alla fordon har onödigt mycket unlocks, 6st Unlocks till varje fordon är likadana, som man tvingas låsa upp och varje gång du ska spela måste du BYTA customization för olika speltyper såsom rush/conquest/små banor, vilket bara är onödigt dumt.
Det går alldeles för fort att ta rank 45, det är ett skämt jämfört med Bad Company 2 och Battlefield 2
Fel val av fordon till spelet
Coop Unlocks är för lätt att låsa upp och extremt korta banor, svårighetsgrad gör ingen skillnad knappt på score om ens någon
För många vapen unlocks, vem vill bläddra bland 10 olika sikten till varje vapen?
Ingen Autojoin
Splash damage finns knappt i spelet, en pistol gör mer splash damage än en raket
Repair tool är för snabb, disabled brinnande tank 50% hp + engineer som reppar vs en tank med 100% hp utan engineer som reppar.. då vinner tank + engineer
Så mycket dåliga och onödiga unlocks i allmänhet
Det enda Flashlight gör är att blända ens teammates

Hoppet är dock inte helt borta, patches för balance tweaks och Back to Karkand lär hjälpa lite, dock kommer Mortars fortfarande vara OP på Strike at Karkand så kommer den vara lika dålig som Operation Metro Conquest 64 Players. Lyckas DICE förstöra Strike at Karkand då är det en applåd till dom.

För den som tror sig veta mer än mig så är jag snart Rank 45 låst upp alla Unlocks till Fordon med 600 SPM, 6 K/D och spelat Battlefield sen 1942 Demot..

P.S. ett tips om du vill Vinna spelet.. spawna Engineer och ta en Pansarvagn så har du GARANTERAT en Most Valued Player Ribbon och du får 14 K/D

/Rage

Du är långt ifrån lvl 45, du har inte 6 i KD och du är helt värdelös soldat? 80% av dina kills kommer från fordon? du har 117 kills med ditt favorit vapen? OCh du kallar dig en BF spelare sen 1942 Demot? Om de ändå fanns en Spelgud skulle han nog straffa dig Spela lite med vapen, Infantry only är de bästa med Statsbanor som Seine Crossing, Grand Bazaar och Tehran highway eller va den heter

Finns obalans, JA, men man får hoppas på en major patch

Permalänk
Medlem

Skitsmå banor med för många spelare, speciellt Seine crossing och Damavand peak i conquest. Om jag ville köra COD så kör jag COD. Jetflygplanen får svänga direkt då banorna är för små och dom skadar inget mot markfordon :S

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Men spela inte spelet då? En del tycker att det är kul medan andra kanske tycker att det är tråkigt, men varför skulle det vara ett dåligt spel bara för att det inte passar just DINA behov?
Spela något du tycker är kul istället för att lägga tiden på att klaga över hur mycket du hatar ett annat spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JellyCow:

Men spela inte spelet då? En del tycker att det är kul medan andra kanske tycker att det är tråkigt, men varför skulle det vara ett dåligt spel bara för att det inte passar just DINA behov?
Spela något du tycker är kul istället för att lägga tiden på att klaga över hur mycket du hatar ett annat spel.

+1

Permalänk
Medlem

När du ändå är inne i din rage kan du ju avinstallera spelet så slipper man dig på serverarna.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JellyCow:

Men spela inte spelet då? En del tycker att det är kul medan andra kanske tycker att det är tråkigt, men varför skulle det vara ett dåligt spel bara för att det inte passar just DINA behov?
Spela något du tycker är kul istället för att lägga tiden på att klaga över hur mycket du hatar ett annat spel.

när man betalar nära 700.kr så tycker jag att man har rätt att klaga

Permalänk
Skrivet av LillOgi:

Håller med! Inte alls samma känsla som det var i Battlefield 2!

Han sa dock BC2 och inte BF2

Jag förstår inte hur man kan tycka att känslan är så dålig, jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till BC2 eller liknande. Tror många jämför med de bästa stunderna i sitt favorit spel och bf3 ska leva up till de.
Jag hatar BF3 när man kommer i en situation där banorna är obalanserade och liknande, men spelet släpptes för ca 1 vecka sen, klart spelet inte är helt balanserat. Dock älskar jag när de går bra och man kör med 2 polare och tar över flaggor och likanade! Underbar känsla enligt mig.

Jag förstår inte vad alla whinar på. Visst många av mapsen är obalanserade på rush.
(Inte så mycket på conquest förutom då att de är för mycket med 64 players på vissa maps.)

Spelet är inte släppt i sin fulla form, men de kommer och enligt mig så är spelet underbart och kommer bara bli bättre med tiden.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

när man betalar nära 700.kr så tycker jag att man har rätt att klaga

Jo men skulle det inte vara bättre att skicka det till DICE så att de kanske kan göra något av det?

Permalänk
Skrivet av zzcool:

när man betalar nära 700.kr så tycker jag att man har rätt att klaga

Betalade du 700kr så letade du på helt fel ställen, eller spelar du konsol?
För då har jag inget å säga och du har säkert all rätt å klaga! Tror inte på BF3 som ett jätte-bra konsol spel.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Zhrooms, jag trodde helt ärligt att du skulle vara just den personen som skulle skydda BF3 oavsett men kul att höra att du också inser att spelet är inte så jävla bra som alla vill få det till. I mina ögon så är BF3 ett misslyckande även om det ibland kan vara kul att spela. Jag har just nu endast 12 timmars spel tid och orkar fan inte köra mer.

Orkar inte skriva ner alla punkter om spelet men jag håller med till en del utav det du skrev.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

när man betalar nära 700.kr så tycker jag att man har rätt att klaga

Ahh, så det är detta det handlar om? Pro-tip: testa spel innan köp.

Man har rätt att klaga hur mycket eller lite man än lagt, desvärre är enbart negativ kritik ganska tråkigt. Var mer konstruktiva istället för att rage:a sönder spelet som små barn som fått fel julklapp.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

Och så var pajkastningen igång igen. Varför låser man inte dom här trådarna? får ändå inget vettigt ur dom...

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte just poängen med rage? De känns som att haters för bf finns överallt just nu, speciellt i Battlelog, folk sitter o whinar om bugs och så, Mod. Skriver ju att fixes är påväg, de var en stor launch massa spelare på alla platforms, tar de lugnt...Endå sitter folk och whinar o whinar, Istället för att bli irriterad kan du pausa spelet i 1 månad, sen komma tillbaka och se hur de är...? Sen att ta in CoD i de här säger ju bara att du är en cod fan och hatar bf? Om du spelar bf1942 från demot borde du veta hur de spelet och bf2 och alla andra spel var vid deras launch...Känns som att folk köper spelet, och försöker inte ens njuta utan letar efter alla möjliga fel bara för att trakassera spelet...

PS: Dice gör ju iallafall en utvecklingt inte som Activison, som släpper samma spel, samma grafik, nya killing streak award hela tiden, dyra spel också, liksom modern warfare 1 kostar fortfarande runt 200? Seriöst? Varför ser folk inte felet i de där? Vad är så kul med att kniva folk 5 meter ifrån eller sjuta genom 5 meter tjock betong ? Vad är så kul med de? Wake up ppl:P

Permalänk
Medlem

"Wäh wäh wäh! Jag gillar CoD mer och hatar Battlefield!"

QQ more ...

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jaa men precis håll de till dig själv? istället för att göra massa onödiga trådar om hur ett spel suger?

Permalänk
Medlem

Fy helvete vad det ska klagas då, återgå till något annat spel då om du inte gillar det.

Och det har gått 5 dagar... du har ju inte gett spelet en chans ens en gång...

qq more plz

Ironiskt nog så var det även du som la upp DICE galleriet på SweC, pffth

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Han sa dock BC2 och inte BF2

Jag förstår inte hur man kan tycka att känslan är så dålig, jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till BC2 eller liknande. Tror många jämför med de bästa stunderna i sitt favorit spel och bf3 ska leva up till de.
Jag hatar BF3 när man kommer i en situation där banorna är obalanserade och liknande, men spelet släpptes för ca 1 vecka sen, klart spelet inte är helt balanserat. Dock älskar jag när de går bra och man kör med 2 polare och tar över flaggor och likanade! Underbar känsla enligt mig.

Jag förstår inte vad alla whinar på. Visst många av mapsen är obalanserade på rush.
(Inte så mycket på conquest förutom då att de är för mycket med 64 players på vissa maps.)

Spelet är inte släppt i sin fulla form, men de kommer och enligt mig så är spelet underbart och kommer bara bli bättre med tiden.

Oj, haha ja det gjorde han! Vad bra man läser när man är trött Men ska man jämföra känsla mellan Bad Company 2 och Battlefield 3 så föredrar jag Battlefield 3! Men jämför man mellan Battlefield 2 och Battlefield 3 föredrar jag Battlefield 2

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Att du klagar på Splash-damage är något jag absolut inte förstår, Om de skulle ha mer splash så skulle RPG-s va ännu tråkigare än de redan är mot infantry.

Flashligt - Jo visst den är jävligt irriterande, håller med. Dock inget som är överdrivet. Kommer antagligen bli fixat med patcher.

mortars är OP - Har inte spelat, men vad man sett så håller jag med. Dock så kommer patcher.

flygplan är onödiga - I början så ja. Låser man upp saker, så kan de lätt få ner tanks m.m. Har mött enstaka duktiga piloter som gör oerhörd nytta i laget.

Team Deathmatch är ett extremt stort skämt, jag har aldrig spelat något så efterblivet i något spel tror jag.. MW3 kommer vara oändligt mycket bättre.
Tror inte Dice satsat särskilt mycket på de, dock förstår jag inte vad du är ute efter. De gör vad de ska, men inget mer. Eftersom MW3 i princip satsar på detta så ja, de kommer vara bättre i TDM.

Ingen Autojoin - De kommer.

Coop Unlocks är för lätt att låsa upp och extremt korta banor, svårighetsgrad gör ingen skillnad knappt på score om ens någon.
- Håller inte med. Svårighets grad gör skillnad. Men wtf, de är för lätt att låsa upp saker i CO-OP? Du har knappt låst upp något själv. Du har kört alla banor på easy utom den andra.
Klaga inte på något som du inte ens har kört igenom helt.

Visst jag håller med om att spelet inte är felfritt och att de behövs en del patcher. Men i övrigt är spelet bra!
Jag kommer troligen köra detta när jag har mer tid och kör med polare. MW3 kommer användas när man är ensam och inte har så mycket tid.
De är mina åsikter och tråkigt att folk är besvikna, förväntade mig dock inte blixtar och dunder första dagen och de är jag glad för!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Ge det lite mer tid så ska ni se att det blir mer optimerat och mer "stålaktigt"! Det är ju trots allt babyversionen av BF3 vi spelar just nu

Detsuttom suger du på infantry combat TS! Du har ju för fan inte ens fått service medal på ditt klass, och bara en på vapen -.-
Själv har jag stolt tagit Support Service Medal och 4 Service Medal WEP varav 2 är M249, 1 M60E4 och 1 UMP! ^^

Här snackar vi yrkesstolthet

Permalänk
Medlem

Jag hade faktiskt ingen aning om att det fanns Team Deathmatch! Låter inte så värst Battlefield, men det får jag väl prova på antar jag!

Permalänk
Skrivet av LillOgi:

Oj, haha ja det gjorde han! Vad bra man läser när man är trött Men ska man jämföra känsla mellan Bad Company 2 och Battlefield 3 så föredrar jag Battlefield 3! Men jämför man mellan Battlefield 2 och Battlefield 3 föredrar jag Battlefield 2

Hehe blir så
Kan inte säga så mycket om BF2, inget spel jag har spelat mycket av! Så kan möjligtvis stämma

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Får säga att jag är lite besviken på BF3 , Få banor och way to much camping & Rocket luncher faakfest för min smak. Tråkiga unlocks till det. Hade inte spelet varit så jäkla snyggt och haft ett riktigt bra ljud så tror jag 50% av dom 5 000000 spel som såldes första veckan hade lämmnats tillbaka

Och jag vet.. "gör ett eget spel då"

Nej jag betalar heller någon annan i efterhand för att göra det, dock förväntar jag mig att dom ska leverera när dom tar bra betalt för en produkt

Men men.. kul att det är svenskt om inget annat, nu går mina böner till MW3 istället.. MW2 var epic imo.

Permalänk
Skrivet av Puma25:

Jag förstår inte just poängen med rage? De känns som att haters för bf finns överallt just nu, speciellt i Battlelog, folk sitter o whinar om bugs och så, Mod. Skriver ju att fixes är påväg, de var en stor launch massa spelare på alla platforms, tar de lugnt...Endå sitter folk och whinar o whinar, Istället för att bli irriterad kan du pausa spelet i 1 månad, sen komma tillbaka och se hur de är...? Sen att ta in CoD i de här säger ju bara att du är en cod fan och hatar bf? Om du spelar bf1942 från demot borde du veta hur de spelet och bf2 och alla andra spel var vid deras launch...Känns som att folk köper spelet, och försöker inte ens njuta utan letar efter alla möjliga fel bara för att trakassera spelet...

PS: Dice gör ju iallafall en utvecklingt inte som Activison, som släpper samma spel, samma grafik, nya killing streak award hela tiden, dyra spel också, liksom modern warfare 1 kostar fortfarande runt 200? Seriöst? Varför ser folk inte felet i de där? Vad är så kul med att kniva folk 5 meter ifrån eller sjuta genom 5 meter tjock betong ? Vad är så kul med de? Wake up ppl:P

Håller med!
De är många som spelar spelet med attytiden att nu ska jag hitta dåliga saker så att jag kan klaga på spelet och säga att MW3 är mycket bättre! (Säger inte att Zhrooms menade så)
Har inget emot MW3 kommer bli ett roligt spel, dock synd att de inte är mer ändringar i motorn. Men spelet säljer så varför ska man klaga

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Skrivet av Zitoc:

Får säga att jag är lite besviken på BF3 , Få banor och way to much camping & Rocket luncher faakfest för min smak. Tråkiga unlocks till det. Hade inte spelet varit så jäkla snyggt och haft ett riktigt bra ljud så tror jag 50% av dom 5 000000 spel som såldes första veckan hade lämmnats tillbaka

Och jag vet.. "gör ett eget spel då"

Nej jag betalar heller någon annan i efterhand för att göra det, dock förväntar jag mig att dom ska leverera när dom tar bra betalt för en produkt

Men men.. kul att det är svenskt om inget annat, nu går mina böner till MW3 istället.. MW2 var epic imo.

Fast camping är ju en del i gameplayet i BF enligt mig. De är inte Cod där de handlar om K/D ratio. Håller dock med Rocket lunchers, de används för mycket på infantry istället för fordon. Vissa servrar man varit inne på är de bara engineers som skjuter med Rockets.
MW3 kommer säkerligen bli bra men du kan inte jämföra med BF3 då de inte är samma typ av spel.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jesper943:

Betalade du 700kr så letade du på helt fel ställen, eller spelar du konsol?
För då har jag inget å säga och du har säkert all rätt å klaga! Tror inte på BF3 som ett jätte-bra konsol spel.

vem sa konsol?

köpte det på preorder genom origin kostade väl då 650.kr som tur är så fick jag pengarna av en väldigt generös vän har också fått alla arma spelen så det ska bli kul att testa

Permalänk
Medlem

Felet är väl att någon här förväxlar rank med skills!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Håller med!
De är många som spelar spelet med attytiden att nu ska jag hitta dåliga saker så att jag kan klaga på spelet och säga att MW3 är mycket bättre! (Säger inte att Zhrooms menade så)
Har inget emot MW3 kommer bli ett roligt spel, dock synd att de inte är mer ändringar i motorn. Men spelet säljer så varför ska man klaga

Yupp, men endå lite tråkigt att felen i CoD döljs och felen i BF kommer upp överallt, men vad skan man göra:P Orättvisa i världen finns :P, sen så är vi ju inte dem som ska kriga på marknaden utan Dice och Activison ska ju göra de, sen är de upp till var och en om vad för spel de köper, men när man köper ett spel, så bode man antigen gilla de eller lämna tillbaka de, utan massa trådar och whines och skit..de va så jag mena lite trött på dagens ungdom som sprider all "Cod will die" "battlefield sucks", att dagens ungdom inte har nåt bättre för sig:/
Speciellt de där "thumbs up" på youtbe om all Cod och bf skit...:/

Permalänk
Medlem

Operation metro i conquest lycka till att komma upp för trapporna...

Permalänk
Medlem

shit!! Pennan gick sönder när jag skulle skriva ner all din skit på ett papper, för att sedan försöka ge. till någon som har jävligt tråkigt liv, och kanske bryr sig. Nej men serious, att fåtag på Patrik på Dice kan ju inte vara för svårt, copypaste och skicka det till honom ist. Förstår inte vad vi ska åt saken? Det enda jag kan göra för dig är att säga, ja synd att detta spel som väldigt många tycks gilla, inte passade dig. Att hitta ett balanserat spel kan ju bli svårt speciellt ett public spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window