Permalänk
Medlem

Uppdatera moderkortets BIOS, du brukar vara sjukt instabila på asus kort, men är inte alls svåra att uppdatera. Kör med senaste beta ifrån Asus hemsida

Visa signatur

NAS: Synology DS413

Permalänk

tackar

Skrivet av risedtobe:

Uppdatera moderkortets BIOS, du brukar vara sjukt instabila på asus kort, men är inte alls svåra att uppdatera. Kör med senaste beta ifrån Asus hemsida

såg inte att du kommenterat först nu! Ska försöka uppdatera bios! tack för hjälpen:)

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk
Medlem

måste säga att du har bästa kameran!

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Skrivet av zikkor:

måste säga att du har bästa kameran!

ok.

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk

bluescreen står för att dator är överbelastad att dator inte klarar av de du håller på med.

Permalänk

Du skojjar? läs på dig lite innan du sprider osanning,
det kan bero på trasiga komponenter, drivrutiner , överhettning, moderkortet som inte tycker om ramminerna.

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk
Entusiast

Du skrev att du borde köpa en ny skärm. Jag tycker att du borde köpa ett stativ till mobilen eller kanske en pall att sätta armbågarna på så det liksom blir stopp och inga vibrationer när du ska knäppa kort

Bortsett från suddiga bilder, "datan" och kabelhärvan så får du en stark 2:a av mig!