Mina GTA IV Moddar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Inglewood
Registrerad
Aug 2005

Mina GTA IV Moddar

Det kanske inte är tillåtet med en sån här tråd här, men ger det ett försök iaf

Börjar först med min "helrenovering" av den andra lägenheten: ladda ner här.
För att komplettera den, ladda ner sängen med här.

Detta är en mod som gör om flygplanen och fordonen på flygplatsen till Pan Am, ladda ner här.

Sedan så har jag gjort nya realistiska texturer till Boxville, finns att ladda ner här.

Detta är första modden jag gjorde, så den är väl lite löjligt, men iaf, finns att ladda ner här.

WS: 8700K 4.8ghz - 32GB - 1.5TB SSD - 15TB HDD - GTX 1070 8GB - 40" 3840x2160 - W10 Pro
LAPTOP: Lenovo ThinkPad X131e - 12GB - 120GB SSD - W10
NAS: HP MicroServer Gen8 - 32TB
Mobil: OnePlus 3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av EpicBoobs:

Detta är en mod som gör om flygplanen och fordonen på flygplatsen till Pan Am, ladda ner här.

annash kan man ta bort det as jobbiga flygplanet med den trainern du använder
<options<sida1<airpline enable/disable

kul att det kom upp en tråd om gta iv modding hoppas denna överlever kul att diskutera mods/problem/map edit

CPU: i7 7700k 4.4GHz |GPU:GTX 1070 ROG |Moderkort: P8P67 Deluxe |Kylning: Corsair H60 V2 |RAM: Corsair ddr4 16GB 3000 mhz |SSD:m.2 960 evo |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | Battlefield 1 | Quake 3/live | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2007

Ikea Boxville!

RTS :D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av EpicBoobs:

Detta är första modden jag gjorde, så den är väl lite löjligt, men iaf, finns att ladda ner här.

nice, är det svår att göra ett mod ? tex boxville skinn eller som du gjorde tavlor

CPU: i7 7700k 4.4GHz |GPU:GTX 1070 ROG |Moderkort: P8P67 Deluxe |Kylning: Corsair H60 V2 |RAM: Corsair ddr4 16GB 3000 mhz |SSD:m.2 960 evo |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | Battlefield 1 | Quake 3/live | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder