Fps drop World of Warcraft - Försvinner om man tabbar ut och in

Permalänk
Medlem
Skrivet av fishelefish:

Hej! Hag inte testat klipp ut och klistra in hela wow mapen till C disken än =).

JAG Undrar. Kan du förklara VAD det är för någon skillnad om jag skulle lägga spel i ( Primiära C disk ) istället för mina gjorda D disk?
Snälla förklara vill lära mig och isåfall testa. Och hur kan en hårdisk göra bättre fps?

FÖRLÅT FÖR JAG BUMP UPP TRÅDEN IGEN! Måste veta detta med Hårdisken Hoppas ni förstår.

Äsch skit i det:P Defragmentera hårddisken istället:) MyDefrag min personliga favorit.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av fishelefish:

Hej! Hag inte testat klipp ut och klistra in hela wow mapen till C disken än =).

JAG Undrar. Kan du förklara VAD det är för någon skillnad om jag skulle lägga spel i ( Primiära C disk ) istället för mina gjorda D disk?
Snälla förklara vill lära mig och isåfall testa. Och hur kan en hårdisk göra bättre fps?

FÖRLÅT FÖR JAG BUMP UPP TRÅDEN IGEN! Måste veta detta med Hårdisken Hoppas ni förstår.

Säger inte att det hjälper, jag tycker bara att du ska testa.

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850