Recuva - Vill återstålla cirka 250.000 filer samtidigt

Permalänk

Recuva - Vill återstålla cirka 250.000 filer samtidigt

Hejsan alla på SweC!
Först och främst uppskattas all hjälp i denna tråd!

Jag har en HDD som av X anledning råkade jag överskriva när jag skulle ta en annan enhet, avbröt direkt men det resulterade i allt försvann men inget hann överskrivas. Därför har jag nu exakt: 278.089 filer som jag vill återställa.

Det blir jävligt jobbigt att klicka på VARENDERA FIL för att återstålla och när jag markerar alla filer för att återstålla de samtidigt får jag detta meddelande:

"Maximum väglängd har överskridits"

Hjälp mig snälla att återstålla alla filer på en och samma gång, blir ett helevete att klicka på varje fil och minst sagt tar det massor utav onödig tid!

Tack på förhand!!!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LORAMIGCSS:

"Maximum väglängd har överskridits"

Det tips jag kan ge dig är att byta språk i Recuva till engelska, så att du förstår vad det står och så att du lättare kan dra nytta av guider på internet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av Zuggmate:

Det tips jag kan ge dig är att byta språk i Recuva till engelska, så att du förstår vad det står och så att du lättare kan dra nytta av guider på internet.

Redan gjort och googlat:

Recuva Maximum Path Exceeded

http://forum.piriform.com/index.php?showtopic=34267

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LORAMIGCSS:

Redan gjort och googlat:

Recuva Maximum Path Exceeded

http://forum.piriform.com/index.php?showtopic=34267

Skrivet av Nergal @ Piriform Forum:

turn off the option to "restore folder structure" in recuva and see if you no longer recieve this error

Finns det tillräckligt med utrymme på den volym till vilken du vill återställa filerna?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av Zuggmate:

Finns det tillräckligt med utrymme på den volym till vilken du vill återställa filerna?

Ja, det löste sig trots allt:

Tog bort markeringen utav mapparna och tog bort de "utanför" som var bara bilder.

Ska försöka fixa annat och återkommer eventuellt!

Tackar ändå

EDIT2:

Var alla som i framtiden ser denna tråd:

Försök att inte återstålla för många filer på en mapp Windows har jag för mig kan inte hantera till ett visst antal filer...min teori.