Permalänk
Medlem

Fotbolls EM 2012

Vann rätt lag?

Jag håller i alla fall på Spanien av finallagen och det känns jäkligt skönt att de självgoda "experterna" på TV4 får slutresultatet nerkörda i halsen!

Experterna tippade uddamålsseger till Italien med 2-1

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Inget vidare fotbollintresse på SweC?

Ja, ja. 4-0 blev det och det är vad man kallar förnedring!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Inget lag slår Spaniens passningar!

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Inget lag slår Spaniens passningar!

Grymt effektiva. Trots mindre bollinnehav var de effektivare, eller kanske rent av därför? Är inget jättefan av fotboll, men när Spanien spelar så är det vacker.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

I finalen spelade Spanien vackert, tycker knappast deras andra matcher varit någon höjdare. Eller ja, helt värdelösa har de varit.
Däremot så är det inte kul med en final som slutar 4-0. Tror att Tyskland hade haft en bättre chans även om Italien slog ut dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

I finalen spelade Spanien vackert, tycker knappast deras andra matcher varit någon höjdare. Eller ja, helt värdelösa har de varit.
Däremot så är det inte kul med en final som slutar 4-0. Tror att Tyskland hade haft en bättre chans även om Italien slog ut dom.

Jag trodde faktisk Tyskland skulle förpassa Italien... men det var som om korthuset föll ihop helt efter första målet. Jag var riktigt förbryllad...

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net