Guild Wars 2 Är ett troligt snyggt MMORPG!

Permalänk
Skrivet av zillyme:

vad jag tror att han menar är att ett spel med månadskostnad har mer pengar att lägga på content patcher och så vidare

Jo, det är ju sant, men å andra sidan skulle något sånt inte ha släppts så här snart efter release, så tror inte det hade varit annorlunda idag om man la på en månadskostnad

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av zillyme:

vad jag tror att han menar är att ett spel med månadskostnad har mer pengar att lägga på content patcher och så vidare

Det var exakt så jag menade

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Skrivet av adfi:

Äsch lägg ner.
Jag har en level 80 och några alts.

Jag menade att man har ca 5 spells som är användbara, medans resten är helt random och ganska lame/dåliga.
Många warriors körde tillochmed med "sigil's" bara (tror de hette så) massa passiva spells.

tyckte många spells verkade ha ganska dålig design.
Ta bara rangers yx spell- Splitblade det står att den ska göra 5x bleed, men den gör bara 5x bleed om alla 5 yxor träffar.
så står man långt ifrån så träffar bara 1 yxa = 1 bleed.

vad tänkte dom då? ska jag slösa 1 GCD på en spell som är helt värdelös? nej tack. har mer dps med autoattack.

Och det går inte att komma i från att alla klasserna går ut på att autoattacka, poppa buff, och kanske 1 dps spell.

Och sigils använder du i en negativ bemärkelse? Då vet du inte vilka enorma fördelar en del har... Pff...

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

Vad jag inte tycker är OK är att du, trots din hyfsat kraftfulla dator, bara har runt 20-30fps på högsta settings. Är det så dåligt optimerat?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Lite blandade bilder

Separatister

Simmar

AOE på odöda

Order of Whispers - Den snygga faktionen

Flera mot ett Troll

I träsket

Vann en dryckestävling

Krabba fotobombar!

Permalänk
Medlem

Ett par snygga miljöbilder (ej vistas)

Permalänk
Medlem

ser fram emot att min nya dator kommer så jag kan sluta spela med allt på low och enbart karaktär detalj på hög xD