Uppehållstillståndskortet - namndublett

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Uppehållstillståndskortet - namndublett

Min tjej fick just sitt UT-kort hemskickat och där står efternamnet dubbelt, D.v.s både på den övre samt nedre raden där namnen står.
Är detta ett typo och kan det ställa till med problem för oss eller är det så det ska vara?

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Sabertooth P67 | CPU: INTEL 2600K & Antec Kühler H2o 620 | GPU: Gigabyte GTX 680 2GB| SSD: Samsung 850 Pro 256 GB | RAM: G.Skill Ripjaws 4x4096MB CL9 1600Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: Asus PCE-AC68 |

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Svår fråga. Närmsta man kommer vid lurkande på migrationsverket är:

"Det står fel information på mitt uppehållstillståndskort. Vad ska jag göra?
Ta kontakt med den utlandsmyndighet (ambassad eller konsulat) eller tillståndsenhet på Migrationsverket där du har lämnat din ansökan eller där du fotograferats och lämnat fingeravtryck. För att få ett nytt kort med korrekta uppgifter måste du lämna nya fingeravtryck och fotograferas igen."

Jag skulle kontakta migrationsverket för detaljfrågor. 0771-235 235

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004
Skrivet av Alakai:

Svår fråga. Närmsta man kommer vid lurkande på migrationsverket är:

"Det står fel information på mitt uppehållstillståndskort. Vad ska jag göra?
Ta kontakt med den utlandsmyndighet (ambassad eller konsulat) eller tillståndsenhet på Migrationsverket där du har lämnat din ansökan eller där du fotograferats och lämnat fingeravtryck. För att få ett nytt kort med korrekta uppgifter måste du lämna nya fingeravtryck och fotograferas igen."

Jag skulle kontakta migrationsverket för detaljfrågor. 0771-235 235

Jo, ringde upp handläggaren idag och lämnade ett meddelande då hon inte satt på kontoret. Så lär väl få svar imorgon tror jag.
Skulle vara jobbigt att behöva åka ända till ambassaden igen bara för en sådan sak..

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Sabertooth P67 | CPU: INTEL 2600K & Antec Kühler H2o 620 | GPU: Gigabyte GTX 680 2GB| SSD: Samsung 850 Pro 256 GB | RAM: G.Skill Ripjaws 4x4096MB CL9 1600Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: Asus PCE-AC68 |

|| Citera för svar! ||