Enkätundersökning, examensarbete Uppsala Universitet

Permalänk
Medlem

Enkätundersökning, examensarbete Uppsala Universitet

Hej

Jag studerar systemvetenskap vid Uppsala Universitet och skriver under höstterminen min kandidatuppsats. Det ämne jag skriver om är människa-datorinteraktion, med fokus på smartphones. Jag har valt att begränsa mig till kommunikation mellan människor via smartphones och undersöker hur kommunikation har förändrats i och med den stora spridningen av smarta mobiltelefoner.

Jag har skapat en enkät som kan nås via länken nedan, och jag skulle uppskatta ifall ni tog er tid till att fylla i den. Enkäten består utav 20 enkla frågor och kommer endast ta ett par minuter av er tid.
Bör tilläggas att svaren endast är intressanta från personer som använder smartphone som primär mobiltelefon. Om du inte använder en smartphone som primär mobiltelefon behöver du inte svara på enkäten.

Finns det frågor eller funderingar ska jag göra mitt bästa för att svara så snabbt som möjligt.
Feedback tas gärna emot.

Jag tackar på förhand, och ser fram emot era svar!

Länk till enkäten --> *Undersökning avslutad*

Permalänk

Bidrog i enkäten! Fin fint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Bidrog i enkäten! Fin fint!

Tack ska du ha, det uppskattas!

Permalänk

Jag tog mig tid också, lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jag tog mig tid också, lycka till!

stort tack!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Färdigt lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av HDG:
Skrivet av Magnusdalberg:

Stort tack till er båda!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goffen:

Färdigt lycka till

tack ska du ha!

måste berätta att sen jag länkade till enkäten här på sweclockers har svaren öst in.

Permalänk

Done and dusted.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

Done and dusted.

guld!

Permalänk
Rekordmedlem

Du har fått ett svar från mig också, tat lugnt med Luciafirandet

Visa signatur