Service och reklamation
Har din produkt gått sönder?
Vänligen se nedan instruktioner om hur du går tillväga när en produkt inte fungerar. Många fel kan åtgärdas på egen hand.
1. Läs alltid bruksanvisningen. Där finns en hel del råd, tips och information från tillverkaren.
2. Då vi har många tillverkare så har vi en baskunskap om produkterna men tyvärr ingen djupgående kunskap om dem. Vi ber dig därför att kontakta respektive tillverkare.
3. Om felet inte går att avhjälpa på egen hand eller via tillverkarens support, ber vi dig att kontakta oss via vårt kontaktformulär. Tänk på att alltid uppge serienummer eller IMEI-nummer vid kontakt med oss för snabbare hjälp.
Jag är nästan helt säker på att det inte är en egen support för just Thor, du ringer in till deras vanliga support. Det kan hända att du kommer bli kopplad till en mer kunnig person inom området men du ringer in på deras vanliga supportnummer.
Även om det hade varit ett eget nummer till deras Thor-datorer hade det numret gått till samma support. Möjligtvis en speciell kö för persondatorer, men med största sannolikhet hade du hamnat i deras vanliga supportkö.
EDIT: Såg nu att cdon inte hade någon telefonsupport ö.h.t.
Låter extremt märkligt, testa detta nummret och se om du får någon hjälp: 0942-47650 (går till cdons support för on demand produkter)