The Witcher 3: Wild Hunt – den stora tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

GTA V kom ju 2013.

Skillnaden mellan tredjepersons-versionen som släpptes till konsoller 2013 och firstperson-versionen som släpptes till PC nu 2015 är så pass markant att jag (och ganska många andra) klassar det som två "olika" spel, och där 2015-versionen mycket väl kan få GOTY trots att spelet i grund och botten släpptes 2013 som du säger.

Skrivet av Sweets589:

Menar du procenten bredvid där speltiden räknas? Den visar väll bara hur många procent av alla achievements man låst upp?

Hmm, så kanske det fungerar.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Skumt, har själv aldrig hittat plans som varit bättre än min Relic svärd. Först nu på 25 som jag kan byta ena mot craftat.

Då har du utforskat för dåligt, jag har massor med Diagram för både stål och silversvärd som är level 11-27, och jag är lvl 16 själv.

Edit: Kanske missförstod dig där Du menar kanske att du har massor, men inget som är bättre

Visa signatur

i7-13700K / Noctua NH-D15 * 2x16GB Kingston 32GB DDR5 5600MHz * KFA2 RTX 4090 SG *
ASUS Prime Z690-A * be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W * Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB * Acer Nitro 32" 4K * Objetive 2 amp+DAC * Antlion MicMod V2 * Philips Fidelio X2. *

Permalänk
Medlem

45 timmar in i spelet och det är nu buggarna börjar synas.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rasmus117:

45 timmar in i spelet och det är nu buggarna börjar synas.

Säger ju inte mycket utan exempel.

Jag har inte råkat ut för några allvarliga buggar och väldigt få mindre (menysystem som inte reagerar som tänkt och liknande).

Fullpatchat Skyrim buggar betydligt mer där jag rätt ofta råkar ut för allvarligare questproblem. Witcher 3 är ljusår bättre trots allt man kan göra och quester som väver in i varandra.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Rasmus117:

45 timmar in i spelet och det är nu buggarna börjar synas.

Ajdå, inte bra. Vilka buggar är det du får? (utan att spoila)

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Överväger om jag ska fortsätta spela på Ps4 eller PC... snyggare grafiskt på PC... men ps4an står smidigt vid 60" TV och fåtöljen+ surroundljudet... och det ser riktigt bra ut på ps4an med faktiskt... lägre fps och mindre "lövrunk"bara... 30fps och lite minus det tror jag..? I landsproblem... :/
Hur spelar ni förresten? Kör ni alla sidouppdrag man får tag i på vägen? Märkte när jag hade för brått att följa mainquesten, så mötte jag banditer mm på lvl 9-10, medans själv bara va 3-4... och åkte på däng som f*n... kör på näst lättaste ändå... feg som man är..
Några bra tips på att fördela "pointsen"? Eller är det bara att ta det man använder mest först och främst..?

Går ju att ha datorn i vardagsrummet

Jag gör så mycket extra saker som möjligt, var vi ett tillfälle 10lvls över mainquesten.
Skulle rekommendera två poäng i Axii, resten är helt fritt.
Döda fiender som är 10lvls högre går enkelt sen när man är van vid kontrollerna

Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Har man några fördelar av att hitta och använda alla delar i ett set? Typ set-bonus?

% bonus lär ju bli bättre när man har flera.
Men inga direkta setbonusar.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Har man några fördelar av att hitta och använda alla delar i ett set? Typ set-bonus?

Tror inte det, nej, men hoppas på att någon fixar det i mods, gillar sånt, att få annat uppmuntring till att leta upp allt förutom att det ser vettigare ut

Skrivet av MultiMan:

Säger ju inte mycket utan exempel.

Jag har inte råkat ut för några allvarliga buggar och väldigt få mindre (menysystem som inte reagerar som tänkt och liknande).

Fullpatchat Skyrim buggar betydligt mer där jag rätt ofta råkar ut för allvarligare questproblem. Witcher 3 är ljusår bättre trots allt man kan göra och quester som väver in i varandra.

Jag har börjat få en del problem med NPCs som spawnar precis bredvid en, och även att de har spawnat fast inte ritas för än man står precis bredvid dem, så att NPCs ploppar upp en meter ifrån en, och då är nästan alla inställningar på högsta. Kanske finns något i config man kan ändra för att minska det.

Men i större städer ser man ibland en hel hord NPCs som precis spawnar på samma ställe och sen börjar springa ut till där de ska vara och göra "sin grej". Har även hänt en del med NPCs i cutscenes. T.ex när man pratar med Priscilla första gången så stod hon och pratade, och hennes modell för vad hon ska göra utanför cutscenen fanns också där, så först trodde jag att det var meningen att hon skulle ha en body double typ, och när cutscenen tog slut såg jag att body doublen stod där och gjorde sin idle animation, medan modellen som hade varit i cut scenen försvann.

Inga game breakers, men snarare imersion breakers.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Måste säga att det är lite synd att spelet lider av Metro 2033-syndromet, där de använder samma ansikten för flera karaktärer som finns i olika quests. Blev lite förvirrad när den fega smeden jag hjälpt komma igång igen kommer fram i full rustning och utmanar mig på en duell till döden, men inser snart att de nog bara var tvillingbröder som skildes från varandra efter födelsen eller något

Det gör det också svårt att avgöra om det faktiskt är meningen att det ska vara samma karaktär man ser eller inte om man inte får höra dem prata. Ett exempel från uppdragen med Triss;

När man lyssnar på Priscilla's sång får man se en man i publiken med samma ansikte som spionen man förhör tillsammans med Triss några uppdrag senare, om var Dandilion befinner sig. När man får höra låten får man ju se The King of Beggars gå förbi utanför, så är ju inte omöjligt att man skulle få se spionen också, men känns inte riktigt som att de tänkte att det skulle vara spionen. Samma ansikte används för flera andra NPCer också.

Dold text
Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Överväger om jag ska fortsätta spela på Ps4 eller PC... snyggare grafiskt på PC... men ps4an står smidigt vid 60" TV och fåtöljen+ surroundljudet... och det ser riktigt bra ut på ps4an med faktiskt... lägre fps och mindre "lövrunk"bara... 30fps och lite minus det tror jag..? I landsproblem... :/
Hur spelar ni förresten? Kör ni alla sidouppdrag man får tag i på vägen? Märkte när jag hade för brått att följa mainquesten, så mötte jag banditer mm på lvl 9-10, medans själv bara va 3-4... och åkte på däng som f*n... kör på näst lättaste ändå... feg som man är..
Några bra tips på att fördela "pointsen"? Eller är det bara att ta det man använder mest först och främst..?

Du kan ju alltid dra en HDMI kabel från datorn till TVn/Surround receivern och en USB hub till bra avstånd från fåtöljen och koppla in en kontroller där och njuta av PCns bättre grafik och FPS under samma förutsättningar som på din PS4
Jag kan sitta å lira i vardagsrummet även om min dator står i ett annat rum då jag satt upp det just så.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Jag har märkt att hår inte är kollisionshanterad

Det gör att när vissa gubbar nickar som har skägg, så försvinner skägget in i deras hals
Men spelat hade väl blivit ännu tyngre att köra om det var kollisionshanterat.

Visa signatur

Dator: AMD 5800X, ASUS RTX3060, 32GB RAM, Windows 10
Server: Intel NUC i5-4250U, 16GB RAM, Debian

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Du kan ju alltid dra en HDMI kabel från datorn till TVn/Surround receivern och en USB hub till bra avstånd från fåtöljen och koppla in en kontroller där och njuta av PCns bättre grafik och FPS under samma förutsättningar som på din PS4
Jag kan sitta å lira i vardagsrummet även om min dator står i ett annat rum då jag satt upp det just så.

Sant... men HDMI kabeln kommer gå förbi vardagsrumsdörren, och måste ta bort den efter, för ungarnas kattjävlar får inte va i vardagsrummet på natten...
Sen risk att nån i familjen snubblar över den...
Faen... går det inte spela över nätverket till HTPCn på nått sätt?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Swennis:

Sant... men HDMI kabeln kommer gå förbi vardagsrumsdörren, och måste ta bort den efter, för ungarnas kattjävlar får inte va i vardagsrummet på natten...
Sen risk att nån i familjen snubblar över den...
Faen... går det inte spela över nätverket till HTPCn på nått sätt?

Om du kör via steam kan du ju strömma spelet till steamklienten på HTPC:n

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Har nu tomt vattnet runt Skellige på items, slog nog rekord i overburden.

Kommer nog ta en jävla tid att sälja, nog items för 30k =D

Hittade också en fiende jag inte klarade av.

Dör av ett slag genom Quen =D

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swennis:

Faen... går det inte spela över nätverket till HTPCn på nått sätt?

Steam In-Home Streaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Steam In-Home Streaming

Kör genom GoG...
Men testat nåt spel genom steam så.. Tyckte grafiken blev sämre pch der vart rätt hög inputlagg... :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Har nu tomt vattnet runt Skellige på items, slog nog rekord i overburden.
http://i.imgur.com/YEj96R7.jpg
Kommer nog ta en jävla tid att sälja, nog items för 30k =D

Hittade också en fiende jag inte klarade av.
http://i.imgur.com/IMFudW7.jpg
Dör av ett slag genom Quen =D

lol, skön overburden

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Hur är det och köra melee till största delen? Kör själv nästan enbart signs, fungerar på allt och verkar nästan lite OP... (160% eller 180% sign dmg)

Har fixat ett melee-set nu, en level kvar bara!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

lol, skön overburden

Mjo, orkar fan inte åka tillbaka hela tiden.
Har 102/160 när jag har "tom" inventory (sålt allt utom trohpies och materials).
En jävla armor i Skellige väger ju 12~, overburden direkt =D

Skrivet av Xaio:

Hur är det och köra melee till största delen? Kör själv nästan enbart signs, fungerar på allt och verkar nästan lite OP... (160% eller 180% sign dmg)

Har fixat ett melee-set nu, en level kvar bara!

Tycker det går bra. 1 hittar upp till lvl15 mobs.
Crittar kring 1000-1500 och sen kommer ju bleed/burn och tickar för 200-1000 i sekunden.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaio:

Hur är det och köra melee till största delen? Kör själv nästan enbart signs, fungerar på allt och verkar nästan lite OP... (160% eller 180% sign dmg)

Har fixat ett melee-set nu, en level kvar bara!

Har inte brytt mig jättemycket om signs förutom som support eftersom de känns så undermåliga mot att gå melee
Dock har jag bara runt 60% intensity om jag minns rätt.

Skrivet av BergEr:

Mjo, orkar fan inte åka tillbaka hela tiden.
Har 102/160 när jag har "tom" inventory (sålt allt utom trohpies och materials).
En jävla armor i Skellige väger ju 12~, overburden direkt =D

hehe okej, jag har inte tagit mig till Skellige än, har flera quester där men vill 100% Velen och Novigrad först
Inte hunnit lira så mycket de senaste dagarna så inte gjort det ännu!

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

@BergEr: Väldigt påläst, I know, men; Vad påverkar overburden egentligen? Har aldrig varit det än. Är det bara typ stamina regen?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

@BergHa: Väldigt påläst, I know, men; Vad påverkar overburden egentligen? Har aldrig varit det än. Är det bara typ stamina regen?

När du är overburdened så kan du inte springa och du har lägre stamina regen.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Vill bara fråga vad ni tycker, Har mestadels bara sprunigit igenom Witcher just nu och är en bit in, Ca level 26 just nu.

Men jag känner att jag vill göra nästan allting i spelat. Har inte fokuserat någonting på Crafting eller pots osv för allting har gått så bra ändå. Samt att jag bara har fokuserat på själva Main Storyn!

Jag har fundering på att börja helt om i spelet och köra på svårighetsgrad 3/4, Alltså inte den som man har permadeath på. Utan den svåraste förutom det!

Är det något ni rekommenderar, Är det värt att köra om nästan hela Main storyn för att uppleva alla quester och det som det innebär?

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

När du är overburdened så kan du inte springa och du har lägre stamina regen.

Dessutom går Geralt med krökt rygg och man hör ett tungt flåsande.

Nej, men allvarligt. Här är en relaterad webbvideo:
http://i.imgur.com/SmvGcrW.gifv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimloths:

Vill bara fråga vad ni tycker, Har mestadels bara sprunigit igenom Witcher just nu och är en bit in, Ca level 26 just nu.

Men jag känner att jag vill göra nästan allting i spelat. Har inte fokuserat någonting på Crafting eller pots osv för allting har gått så bra ändå. Samt att jag bara har fokuserat på själva Main Storyn!

Jag har fundering på att börja helt om i spelet och köra på svårighetsgrad 3/4, Alltså inte den som man har permadeath på. Utan den svåraste förutom det!

Är det något ni rekommenderar, Är det värt att köra om nästan hela Main storyn för att uppleva alla quester och det som det innebär?

Du har väl skippat 80%?~ av spelet så är ju inte direkt som att spela om
Har inte rört mainstoryn på mina sista 20h av speltid

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Du har väl skippat 80%?~ av spelet så är ju inte direkt som att spela om
Har inte rört mainstoryn på mina sista 20h av speltid

Jo men jag har ju ändå plöjt ner jävla massa timmar och är ändå inte klar med main storyn Så står lite i kvalet om det är värt att köra 30 extra timmar för att göra allt annat med. För kan ju inte längre göra de quester som jag skippade efter en viss punkt som jag inte nämner i denna tråden

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk

Måste säga att det är lite bisarrt hur mycket fall damage Geralt tar...90% död av ett fall på 2-3 meter som han inte ens snubblar av... Antar att han skulle dö av en skada motsvarande att vricka foten...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

@Lasergurka - Tänk på att du kan rulla framåt genom att "hoppa" precis innan du landar.
Man tar värre falldamage i W3 än i Skyrim, men sen jag lärde mig att rulla så har jag slutat dö på 2-3 meters-fall iallafall.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Kör genom GoG...
Men testat nåt spel genom steam så.. Tyckte grafiken blev sämre pch der vart rätt hög inputlagg... :/

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan lägga till spelet i steam ändå och köra med home streaming, gjorde även så med DA:I t ex.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Mjo, orkar fan inte åka tillbaka hela tiden.
Har 102/160 när jag har "tom" inventory (sålt allt utom trohpies och materials).
En jävla armor i Skellige väger ju 12~, overburden direkt =D

Finns det någon större mening att släpa runt på Trophies? Alltså om man har 2 trophies med samma egenskaper, kan man inte bara droppa den ena så man minskar bördan?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Medlem

Lite trött på att nästan alltid bli overburdend, har så mkt skit på mig så jag vet inte vad man kan sälja och inte? vapen säljer jag osv men herbs och andra items no clue...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200