Permalänk
Medlem

Det finns inte så mycket att säga om 5 sevärda serier och universums uslaste gränssnitt. En gratismånad då och då är nästan för dyrt.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Mycket bra att se men fortfarande ganska sugigt interface. Har Amazon Prime Video och Netflix och de ligger ljusår före. Men, men, jag betalar för HBO Nordic för att jag gillar flera av deras serier.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av roosterx:

Hur fungerar HBO Nordic nu för tiden? Senast jag provade med provmånad så avsluta jag abb. efter 10 minuter då det inte fungerade casta till mina Chromecast (Gen 1 + 2 + Nvidia Shield) det här var kanske 1 år sedan eller så? Menar då INTE casta från datorn/webbrowser då det utgår år 2017.

Casta vet jag inte, men det funkar oftast bra på AppleTV4. De verkar ha lite klent med kapacitet för när riktigt populära serier har premiär dock. Och interfacet är fortfarande uselt.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."