Metro last light problem

Permalänk

Metro last light problem

Hej alla, Det händer något skit konstigt när jag kör metro LL, det är så när jag har kommit till att man ska rädda Anna från någon kille i ett ställe dom håller på att bränna ner så dcar jag, det är precis efter man har räddat hon och går upp för rulltrappan och man kommer till loading screen där han pratar, spelet bara stängs ner kommer inte upp något meddelande så undrar va det är, Har testat att installera om med skiva och att ladda ner det. Har testat att köra offline och på lägre grafik men inget funkar. Detta va den första gången

Permalänk

Jag har samma problem fast på ett mycket tidigare uppdrag, när man tillsammans med pavel ska ta sig in i theatre station, och man just blivit räddade av två ryssar med eldkastare, i den loading screen som kommer sen så kraschar spelet utan meddelande.

Det skumma är att jag spelat igenom spelet en gång innan utan några problem, och nu går det inte att komma förbi det stället.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Snabb fråga: Är Metro LL värt köp om man älskar 2033:an så hårt man gråter då det är slut så fort?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TheFlyingFin:

Snabb fråga: Är Metro LL värt köp om man älskar 2033:an så hårt man gråter då det är slut så fort?

Skickades från m.sweclockers.com

Det tycker jag helt klart Metro LL är starkare på många aspekter, och svagare på några, men helt klart värt ett köp om du gillade det första. Första DLCn som nyss kom however...den kostar inte speciellt mycket, men gav inte speciellt mycket nytt heller. Om de lägger till vapnen som kommer från DLCn in i vanliga spelet är det dock värt det.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Det tycker jag helt klart Metro LL är starkare på många aspekter, och svagare på några, men helt klart värt ett köp om du gillade det första. Första DLCn som nyss kom however...den kostar inte speciellt mycket, men gav inte speciellt mycket nytt heller. Om de lägger till vapnen som kommer från DLCn in i vanliga spelet är det dock värt det.

det jag undrar är om det är värt att skriva till steam supporten och fråga, eller har du redan gjort det?

Permalänk
Skrivet av Apocalysm:

det jag undrar är om det är värt att skriva till steam supporten och fråga, eller har du redan gjort det?

Nej jag har inte skrivit till dem, finns dock åtskilliga trådar om det på Steams community hub, var av en av dem har över 80 pers med samma problem, på många olika ställen i spelet, så gissar på att många av dem skrivit in till supporten redan, men kan ju göra det du med om du vill

Trådarna har alla uppstått för bara några dagar sen också, så gissar på att det kommit tillsammans med en patch i och med den nya DLCn som nyss släpptes.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

okej så det kommer fixas denna vecka tror jag:D hoppas jag

Permalänk
Skrivet av Apocalysm:

okej så det kommer fixas denna vecka tror jag:D hoppas jag

Ska vara fixat nu, har inte provat än, men många i tråden verkar det funka för

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |