Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Problem med Arma 3 Wasteland Gunstores

Permalänk
Medlem

Problem med Arma 3 Wasteland Gunstores

Hey! Jag har hostat en Arma 3 Wasteland server som fungerar fint, förutom att alla Gunstores är tomma. Ingen man kan köpa av alltså.
Står även "Gun store is empty" på mapen under varje gunstore.

Har googlat som en tok men hittar absolut ingenting på detta. Någon som kan hjälpa mig? <3

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Har varit så för mig en massa gånger med, men då har shopkeepern suttit fast i väggen så man får handla bakom storen i buskarna typ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devildenied:

Har varit så för mig en massa gånger med, men då har shopkeepern suttit fast i väggen så man får handla bakom storen i buskarna typ.

Tror inte jag har samma problem, finns ingen shopkeeper någonstans för mig. Och det står Gunstore is empty på mapen

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Never mind, bara jag som är en grönsak hehe
Det var inget problem.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Never mind, bara jag som är en grönsak hehe
Det var inget problem.

Dela gärna med dig till andra vad det var som var fel, eller vad det var du missförstod.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Dela gärna med dig till andra vad det var som var fel, eller vad det var du missförstod.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan jag väl göra, även om det var pinsamt

Problemet var att jag inte såg någon shopkeeper, jag var blind helt enkelt. Och den här texten, Gun shop is empty, betyder bara att det inte är någon där och handlar hehe

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Kan jag väl göra, även om det var pinsamt

Problemet var att jag inte såg någon shopkeeper, jag var blind helt enkelt. Och den här texten, Gun shop is empty, betyder bara att det inte är någon där och handlar hehe

Tänkte precis säga det Det är ett lätt sätt att veta om man ska gå och handla eller gå och döda. Då oftast står det om det är folk inom gun store zonen.
Ett riktigt bra ställe att farma pengar på också, alltid folk som vill handla

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

Tänkte precis säga det Det är ett lätt sätt att veta om man ska gå och handla eller gå och döda. Då oftast står det om det är folk inom gun store zonen.
Ett riktigt bra ställe att farma pengar på också, alltid folk som vill handla

Väldigt ny till hela Wasteland, men jäkla skön funktion det där
Jo det är skitkul att farma där!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Vad heter din server?

Visa signatur

MB: Msi-Gd65 CPU: intel 2600k GPU: Msi 1070 Gaming X